Alla kategorier Webshop Headler

Headler

Headler är Sveriges största butik för hörlurar, högtalare och allt som hör därtill! På Headler hittar du 1000-tals olika sorters hörlurar till bra pris. Det finns sporthörlurar, gaminghörlurar, iPhonehörlurar, barnhörlurar och såklart med alla sorters funktioner som brusreducering eller platt sladd. Headler har Sveriges djupaste sortiment från ett 50-tal olika märken i alla prisklasser. Välkommen att köpa hörlurar hos en riktig hörlursspecialist!

Läs vad 71 kunder tycker om Headler

• 2015-12-04

Jessica C skrev om Headler
    bra service, gjorde ett återköp och fick bra hjälp Läs mer

Liane K skrev om Headler
    Bra och snabb affär utan problem. Leverans i tid och bra kvalitet Läs mer

Camilla K skrev om Headler
    Skit. Har inte fått några varor. Har gått tjugo dagar. Har mailat men inget svar. Läs mer

Monica H skrev om Headler
    Personlig och superbra kunvård. Läs mer
  • 2015-10-06

Cecilia H skrev om Headler
    Köp av hörlurar.
    Bra bemötande. Snabb leverans. Välpackat. Läs mer

Petra B skrev om Headler
    Trots att jag efter snart 3 veckor inte ännu fått mina lurar, hoppas jag Headler hör av sig och hjälper mig att få dem. Och att de har ngn kompensation på lut. En Jakob hörde faktiskt av sig en gång. Nu är det bara tyst. // Petra Borell Läs mer

Anna J skrev om Headler
    Min dotter beställde hörlurar. De kom väldigt snabbt. Läs mer

Emma E skrev om Headler
    Snabba svar vid kontakt med kundtjänst, trevligt bemötande Läs mer
  • 2015-09-28

Anna F skrev om Headler
    Gjorde en beställning och fyra veckor senare hade den fortfarande inte kommit. Efter halva den tiden skrev jag till kundsupport och frågade vad som var på gång, men de har fortfarande inte svarat. Så efter de fyra veckorna avbeställde jag varan och från och med nu handlar jag någon annanstans. Läs mer
  • 2015-09-27

Heidi V skrev om Headler
    Tycker att få sin order behandlad tar väldigt lång tid. Det skulle vara bra om man kunde meddela kunden om man måste vänta en längre tid. Har själv varit tvungen att kontakta företaget varför min order dröjer. Har hittills fått vänta över2 veckor på varorna som ännu inte kommit. Läs mer
  • 2015-09-25

Jonathan R skrev om Headler
    Tydlig och inspirerande hemsida. Bra leverans och mycket nöjd med produkt! Läs mer
  • 2015-09-23

Pia K skrev om Headler
    Jag har bara anv headler denna gång och jag är lite konfunderad över tiden, beställde en vara för snart tre veckor sedan men ännu inte fått den, efter att ha påpekat detta fick jag ett ursäktande mail, men som sagt ännu ingen vara. Läs mer
  • 2015-09-21

Yohanna G skrev om Headler
    Otroligt snabb leverans! Handlar där gärna igen! Läs mer
  • 2015-09-20

Gustaf E skrev om Headler
    Skitföretag, skulle ta 1-3 dagar att få lurarna, efter 10 dagar hade ingen hört av sig. Och jag fick handla på stan till min dotters födelsedag.
    Då kontaktade jag dem och sa att jag inte ville ha det jag beställt..detta var fyra dagar sen. Fortfarande har jag inte hört något. Otroligt oseriöst. Läs mer
  • 2015-09-20

Daniel J skrev om Headler
    Fick inte varan jag beställde fick heller inget svar på mail så jag avbeställde varan. Läs mer
  • 2015-09-17

Micaela S skrev om Headler
    Billigt, snabb leverans och fick precis vad som förväntat. Kan verkligen rekommendera att beställa från Headler. Läs mer
  • 2015-09-16

Malin W skrev om Headler
    Snabba leveranser. Bra utbud. Bra priser. Läs mer
  • 2015-09-15

Moa W skrev om Headler
    Bra bemötande och relativt snabbt svar på mina frågor Läs mer
  • Ronja F

2015-09-14

Ronja F skrev om Headler
    Lång leveranstid. Var lite irriterande att inte veta om paketet var skickat då detta inte informeras om.
    Fick dessutom fel hörlurar skickade. Läs mer
  • 2015-09-10

Anders R skrev om Headler
    Bra hemsida och snabb service. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2015-09-10

Robert A skrev om Headler
    Headler har bra sortiment, lätt överblickbar site som gör det enkelt att handla, en snabbt återkopplande kundtjänst. Leverans fungerar smärtfritt. Jag rekommenderar. Läs mer
  • 2015-09-09

Björn C skrev om Headler
    Beställde på nätet så jag hade redan bestämt vad jag skulle ha, så bedömningen lär jag lägga på snabbheten i leveransen och den var utmärkt, lika så orderbekräftelse osv. Mitt omdöme mycket bra //Björn Läs mer
  • 2015-09-07

Angelina A skrev om Headler
    Nöjd hittills! Snabb leverans av House of Marley lurar som tyvärr var något fel på så jag väntar på att få nya. Tagit lite längre tid än första leveransen men än så länger jag en nöjd kund som kan tänka mig återvända och rekommendera dom :) Läs mer
  • 2015-09-03

Katarina T skrev om Headler
    Headler är ett fantastiskt drivet företag som säljer hörlurar till bra priser. Snabb leverans. Trevligt bemötande i kundtjänst. Har handlat av dem flera gånger och kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • 2015-09-03

Markus H skrev om Headler
    mycket snabbt och smidigt bemötande på alla sätt och vis.
    köpte ett par trådlösa hörlurar. Läs mer
  • 2015-09-02

Theodor B skrev om Headler
    Supersnabb leverans. Bara positivt! Läs mer
  • 2015-08-31

Christel L skrev om Headler
    Jag gjorde en beställning via internet och Headlers hemsida. De har ett brett sortiment av hörlurar och jag köpte ett par Skullcandy Uprock som jag vet är ett bra märke sen tidigare. Betalning med kort fungerade bra och en snabb leverans utav Headler. Läs mer
  • 2015-08-31

Agneta L skrev om Headler
    Snabb leverans som uppskattas mycket. Produkterna blev mycket uppskattade av barnbarnen. Läs mer
  • 2015-08-27

Kenneth T skrev om Headler
    Jag har beställt en Marshall högtalare och fått besked att den färgen inte finns. De har då frågat om jag är intresserad av en annan färg. Jag har ställt en motfråga men dessvärre inte fått något svar. Nu vet jag inget on status på min order. Läs mer
  • 2015-08-26

Johan U skrev om Headler
    Väldigt bra kundservice! Snabbt och trevligt. Läs mer
  • 2015-08-18

Torbjörn S skrev om Headler
    Det tog tid att få svar på mail, men när jag väl fick svar så var bemötandet väldigt gott. Bra att gå med på ett byte av lurar när jag som kund inte var nöjd. Läs mer
  • Alexandra P

2015-08-18

Alexandra P skrev om Headler
    Varan stämde inte överens med nätbutikens annons. Support var sena med att svara. Erbjöd 20% avdrag på faktura som kompensation, för att de skickat fel vara. Fick nytt svar om att den vara jag beställt inte ens fanns tillgänglig. Efter att ha mejlat support ännu en gång och frågat om de skulle skicka en ny faktura, fick jag inget svar. Jag har betalt fullt pris för en vara jag inte vill ha. Läs mer
  • 2015-08-18

Christina O skrev om Headler
    Jag har beställt en högtalare och fått orderbekräftelse. Efter snart en månad har jag ännu inte hört ett pip från Headler . alltså jag har inte fått den beställda produkten eller fått svar från kundservice när jag mailat och frågat. Riktigt dåligt. Läs mer
  • 2015-08-13

Robert L skrev om Headler
    Jag tyckte att leveransen var bra!! Läs mer
  • 2015-08-12

Carmela R skrev om Headler
    Handlade hörlurar via headler. Bra hemsida, bästa sortimentet,snabb leverans. Perfekt! Läs mer
  • 2015-08-11

Carina H skrev om Headler
    Snabb leverans, kan rekommenderas Läs mer
  • 2015-08-06

Marcus P skrev om Headler
    Jag letade efter sladdlösa hörlurar och bästa pris fann jag hos er. Det var lätt att beställa och jag kunde välja faktura för att sedan kunna betala då varan kommit till mig. Snabb leverans och jag kunde efter fyra dagar avnjuta en behaglig löpning till bra musik och utan trassel. Jag lär handla av er igen. Läs mer
  • 2015-08-06

Björn H skrev om Headler
    Via internet så fungerade det bra, utan problem. Läs mer
  • 2015-08-05

Urban K skrev om Headler
    Lätt och beställa, fick varor inom rimlig tid. Läs mer
  • 2015-08-05

Peter R skrev om Headler
    Extremt lång ledtid. Försenad leverans. Läs mer
  • 2015-08-04

Myriam E skrev om Headler
    Headler är väldigt sköna att ha på örat. Väldigt bra ljud också. Snygga är de med. Läs mer
  • 2015-07-19

Josefin Z skrev om Headler
    Lättnavigerad sajt med bra filtreringsmöjligheter i sökalternativen. Synd att sidan inte är responsiv och därför inte användarvänlig för mobilen. Snabb frakt men tråkig fraktkostnad. Läs mer
  • 2015-07-13

Sofie C skrev om Headler
    Snabb leverans och toppenprodukt! Läs mer
  • 2015-07-13

Adnan T skrev om Headler
    I do online shopping quite often and I must say I'm experienced and patient when dealing with most companies, but my experience with Headler was by far the worst.

I placed an order and it was never even sent to me. I contacted Headler personnel and they responded after 4 days with; "we will check your order". Of course, they never contacted me back again. The employee I spoke with was extreamly unfriendly and unprofessional. Thank you for wasting my time.

I would not reccommend Headler to anyone, your staff is a joke. Läs mer
  • 2015-07-12

Vivi C skrev om Headler
    Snyggt urval av hörlurar.relativt bra produktbeskrivning. Här finns nog något för alla smaker och i alla prisklasser. Läs mer
  • 2015-07-04

Patrik H skrev om Headler
    Jag köpte två par hörlurar. Båda var smidigt packade i en liten kartong, leveransen var snabb och priserna var lika låga som hos konkurrenterna, om inte ännu lägre hos Headler. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2015-06-28

Kjell L skrev om Headler
    Haedler har alldes för lång leveranstid. Jag väntar fortfarande på leverans.har väntat i två veckor. Läs mer
  • 2015-06-23

Robert K skrev om Headler