Hedareds Sand & Betong AB

Hedareds Sand & Betong AB

Ring 4632-56 28 026 www.sandobetong.se
4.0

Vi tillverkar betongprodukter som byggelement, plattbärlag, murar och utegolv, för både byggbranschen och privatpersoner.

5 omdömen om Hedareds Sand & Betong AB

Magnus F
Skrev om Hedareds Sand & Betong AB

Jag har beställt husstomme av Hedared och känner att jag fått ett bra bemötande och en bra leverans. Hög servicegrad hos säljare och konstruktörer samt ett mkt bra bemötande och servicegrad hos de som satte upp stommen på plats hemma hos oss. Vill du veta mer får du gärna maila mig på magnus.forsberg164@hotmail.com så kan jag berätta mer om vårt husprojekt.

Ove T
Skrev om Hedareds Sand & Betong AB

Vi har byggt ett 3-vånings nyfunkishus på drygt 400 m2 helt med Hedareds Excellentväggar och är mycket nöjda. Vi har valt betong utvändigt och cellplast invändigt med reglar, OSB-skiva och gips. Vi passade på att lägga in lite extra väggisolering mellan cellplast och OSB. För den typ av hus som vi ville bygga anser vi att lösningen är helt överlägsen andra alternativ. Dels kan Hedared erbjuda större element som gör att skarvarna inte är störande, dels är kvaliteten på hantverket riktigt bra. När det gäller energikostnaden...

per k

Ralf G
Skrev om Hedareds Sand & Betong AB

Har köpt en 1-plansvilla av Hedared som vi ritat själva. Den är 250 m2 med garage och pannrum i samma huskropp. Betong på utsidan som är helt okänsligt för fukt är det klart bästa materialet man kan ha på fasaden. Vi köpte väggarna monterade på plats och gjorde tak och stomkomplettering med andra yrkesmän. Vi är otroligt nöjda och har fått många andra titta på och köpa dessa väggar till sina nybyggen också. Detta känns som det bästa sätt man kan bygga hus på idag och är helt okänsligt för fukt pga att det ej finns något organiskt material i väggarna. Kan varmt rekommenderas.

Oskar E
Skrev om Hedareds Sand & Betong AB

Har köpt en stomme 2 plans villa (224kvm) med balkong + plattbärlag + garage (60kvm) allt i betong, väggarna är hela 32 cm tjocka! Kvalitet, livslängd och underhållsfritt är tre ord som beskriver Hedareds Sand o Betong vägg system Excellent! Rekommenderas varmt