Hedemora Begravningstjänst

Hedemora Begravningstjänst

4.4
Ligue 0225-100 12 Compartilhar

About company

Hedemora Begravningstjänst är en personlig begravningsbyrå i Hedemora. Vi har lång erfarenhet av att anordna vackra begravningar och vi finns där för dig som anhörig genom hela processen. Tillsammans med dig skapar vi en begravning som hyllar människan och det liv som levts. Välkommen in på ett kostnadsfritt samtal! Vill du hellre ses digitalt eller hemma hos dig så ordnar vi det.

12 omdömen om Hedemora Begravningstjänst

Sedan starten hos Reco 2018

Annika F
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Bemötandet har varit väldigt bra däremot har flera missförstånd uppstått kanske beroende på att personal varit nyanställd. Missförstånden kunde redas ut innan begravningen.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Tack för förtroendet att hjälpa till med begravningsplaneringen. Vi vill gärna passa på att tacka för att Du tog dig tid att skriva några rader om Dina upplevelser under planeringen och genomförandet av begravningen. Den fina recensionen som kommit oss tillhanda betyder mycket för oss och hjälper oss att gå framåt och utvecklas till det bättre på ett sätt som alltid skall komma de anhöriga tillgodo. Vi önskar Dig allt gott. Erik Eriksson med personal Begravningsbolaget AB

Anna A
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

* Vänligt, lugnt och empstiskt bemötande av oss anhöriga. * Kunnig personal som gav oss all info vi behövde. * Fantastiskt omhändertagande av min bortgågne pappa. Fint och respektfullt. * Kan varmt rekommendera Hedemora Begravningstjänst.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Anna, Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag ville bara ta en stund för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Det har varit en ära för oss att vara där för er och er familj när ni behövde det som mest. Att förlora någon är aldrig lätt, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder enormt mycket för oss. Att veta att vi kunde ge er den support och omtanke ni behövde gör vårt arbete...

Ann-Christin A
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Kunde inte ha fått ett bättre bemötande..Kommer verkligen att rekommendera dom till mina vänner och bekanta.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Ann-Christine, Vi har verkligen uppskattat möjligheten att stå vid er sida och stötta er familj i detta känslosamma ögonblick. Att förlora någon är aldrig en enkel resa, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder otroligt mycket för oss. Att veta att vi har kunnat ge er den omtanke och support ni behövde gör vårt arbete meningsfullt. Vi strävar alltid efter att göra en svår tid så smidig som möjligt, och att höra att ni känner er nöjda...

Ingemar S
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Bra service, men lite väl dyrt.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Ingemar, Hej Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag ville bara ta en stund för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Det har varit en ära för oss att vara där för er och er familj när ni behövde det som mest. Att förlora någon är aldrig lätt, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Vi förstår att priset är en viktig faktor och vi uppskattar att du delade dina tankar kring detta. I dessa tider av inflation kämpar...

Doris K
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Mycket fint och empatiskt bemötande. Profgessionellt intryck. Man gav oss tid. Telefonkontakt, när jag var i behov upplevdes kunnig och även här en förståelse och tålamod när jag var osäker. Omhändertagandet av min bortgångne anhöriga kändes genuint varmt och respektfullt och gav oss ett fint sista minne. Det enda som hade kunnat vara bättre, är hemsidan, de var seg o långsam. Jag vet att den var relativt nystartad då, så det kanske har rättat till sig.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Doris, Stort tack för ditt omdömme om oss och vi är tacksamma att du känner att vi har levt upp till dina förväntningar. Jag är oerhört tacksam för din feedback på hemsidan och det jobbar vi med att åtgärda. Med varma hälsningar till dig från oss. Erik Eriksson VD och ägare 010-146 33 00

Gunborg M
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Jag blev mycket väl bemött , och det var bra information jag kände mig väl omhändertagen och fick den hjälp jag behövde.Ett stort tack till Ninni . Med vänlig hälsning Gunborg Mor'en

Susanne B
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Jag hade inga förväntningar. Fick ett mycket fint och respektfullt bemötande under alla möten vi hade. Hämtning, planering, begravning och efteråt. Jag kan varmt rekomendera Hedemora Begravningstjänst.

Maria L
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Varmt och hjärtligt bemötande. Kände trygghet hela tiden.

Ingela K
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Begravning blev bra bemött var nöjd med allt

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Ingela, tack för ditt omdöme om oss. Det är värdefullt för oss. Med hälsningar Camilla Lindsköld och Leif Eriksson

Kerstin A
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Köpte en begravning och urnsättning till vår Mor. Hedemora begravningstjänst mycket service vänliga Ger dom högsta betyg

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Kerstin, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är självklart tacksamma för ditt förtroende att vi fick hjälpa Er. Allt gott Med vänliga hälsningar Camilla Lindsköld och Ninnie Nilsson

Lars P
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Jag fick vad jag förväntade mig. Trevlig personal.

Solweig L
Escreveu sobre Hedemora Begravningstjänst

Allt var utmärkt. Fint bemötande från första mötet.

Svar från Hedemora Begravningstjänst

Hej Solweig, tack för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma över att vi fått bistå Er med allt kring begravningen. Allt gott Camilla och Leif.