Hedermann Entreprenad AB

Hedermann Entreprenad AB

www.hedermann.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Hedermann Entreprenad AB! Vi är byggföretaget för alla, oavsett om du är privatperson eller företag. Vi har en lösningsorienterad attityd och förstår att du som kund vill ett finger med i spelet när det är dags att bygga om, bygga nytt, renovera kök, renovera badrum eller vad det än kan handla om inom bygglösningar....

30 omdömen om Hedermann Entreprenad AB

Ayman B
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Vi valde att anlita Hedermann för att renovera vårt kök och altanen, och jag måste säga att vi är extremt nöjda med resultatet. Kommunikationen med dem var smidig och professionell från början till slut, och deras arbete var både noggrant och väl utfört. Efter att ha haft mindre lyckade erfarenheter med andra företag tidigare var vi lite nervösa inför denna renovering, men Hedermann överträffade verkligen våra förväntningar. De tidigare renoveringarna av vårt sovrum år 2020 och altanen i augusti 2023 var också av högsta...

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Ayman, Tack för ditt otroliga omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete. Njut av ditt nya kök och badrum! Det har varit ett nöje att stå er till tjänst. Tack för förtroendet. Med vänliga hälsningar, Sophia

Jolene T
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Professionellt och mycket fokus på kund. Jag är riktigt nöjd med helheten

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Jolene! Tack för omdömet och dina fina ord. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Njut av ditt nya kök. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst, varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sophia

Gina Z
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

“Hedermanns var trevliga, professionella, noggranna och genomtänkta i sitt arbete från första kontakt till slutförande. De gjorde allt för att mitt arbete skulle bli klart så snabbt som möjligt. Jag ser fram emot att använda dem igen!”

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Gina! Tack för omdömet och dina fina ord. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Njut av din nya brevlåda. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst, varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sophia

Nina H
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Ett trevligt bemötande och väldigt hjälpsamma. Vi är väldigt nöjda och skulle absolut använda Hedermann igen.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Nina, Tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du valde oss och njut av nymålade hem! Med vänliga hälsningar, Sophia

Bessem M
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Enkelt att samarbeta med dem Håller det dem lovar Pålitliga & skötsamma Rekommenderar starkt. Ps! Vi syns vid nästa objekt ;-)

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Bessem! Tack för ditt omdöme och dina fina ord. Det gör vi! Med vänliga hälsningar, Sophia

Siham B
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Vi anlitade Heremann efter att vi har haft en firma hos oss som totalt förstörde vårat hem. Vi fick kontakt med Hedermann och de gav oss offert snabbt och de påbörjade projektet med kort varsel. Hermann klev in och bokstavligen räddade oss. De var förstående för vår situation och gav oss även tips och råd på hur vi kunde förbättra andra saker och vad vi ska tänka på. Vi har absolut ingenting negativt att säga om vår erfarenhet med Hedermann. De är erfarna, otroligt nogranna och måna om att göra ett bra jobb. Slutresultatet...

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Siham! Tack för ditt fantastiska omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete och resultatet! Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Sophia

Jennifer L
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Anlitade hedermann till vårt nya dröm kök samt diverse renovering. Suverän vägledning från dag ett och under hela processen. Tålamod hade dem då vi är många i familjen som bodde i huset under renoveringens gång. Stort tack och kommer definitivt anlita hedermann igen.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Jennifer! Tack för omdömet. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Tack för att du valde oss och njut av ditt nya kök. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst, varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sophia

Ofelia A
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Blev rekommenderad att anlita Hedermann via en arbetskamrat. Älskar våra stora/ långa fönsterpartier. Rekommenderar detta företag. Det kändes rätt redan vid första hembesöket. Vill även speciellt tacka Sophia som Var vår kontaktperson :)

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Ofelia! Tack för omdömet och dina fina ord. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Njut av ditt nyrenoverade hem. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst, varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sophia

Hanna Louise L
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Rekommenderar starkt att inte anlita detta företag! Tyvärr problem med både själva prestationen (tapetseringen i vårat fall) men framförallt bemötande och kundhantering när vi påpekade vad som inte fungerade. Vårat hus lämnades även olåst och material vi skulle betala för lämnades ute i regnet. Inte en enda ursäkt eller i närheten av bra bemötande har vi fått av vår kontaktperson när vi haft samtal kring detta.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Hanna! Jättetråkigt att du skriver såhär. Materialet (6st) reglar som du syftar på som stod ute av misstag kompenserade vi för dagen efter. Om du läser våra tidigare mail konversationer så framgår en ursäkt från oss flertal gånger. Vi valde dock tillsammans med er att avbryta arbetet trots flertalet försök från vår sida att lösa detta. Vi önskar er all lycka med er renovering! Med vänliga hälsningar, Sophia

Philip W
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Hedermanns Entreprenad AB bygg var mycket professionella, skickliga, lätta att samarbeta med och alltid tillgängliga på plats eller via telefon. Arbetet de utförde var en Friggebod med fönster , el indraget och isolerad för att skapa möjlighet för att använda en del av Friggeboden som kontor. Vi kan starkt rekommendera Hedermanns Entreprenad AB.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Philip! Tack för fina lovorden! Det var ett spännande uppdrag hos dig. Tack för att vi fick stå er till tjänst. Tveka ej att höra av dig i framtiden! Mvh Gabriel

Agri I
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Oerhört bra jobb, väldigt effektiva.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Tack för ditt omdöme! Lycka till med ert nya husköp 😊

Ida Lucia N
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Så proffsiga, snabba och kommunikativa, med ett öga för detaljer. Supernöjd!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Ida! Tack för omdömet. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Tack för att du valde oss och njut av din nyrenoverade lägenhet. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst, varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sophia

Josef B
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Jag har gått igenom ett par badrumsrenoveringar tidigare där jag varit relativt nöjd. Men Hederman toppar allt jag varit med om tidigare. Oerhört duktiga, kompetenta och genuina. Uppskattar återkopplingen jag får och dokumentationen av alla steg i processen. Jag är verkligen supernöjd och kommer helt klart rekommendera vidare till familj och vänner.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Josef, Tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med din badrumsrenovering, alltid kul att fräscha upp lite. Tack för att du valde oss och njut av ditt nyrenoverade badrum! Med vänliga hälsningar, Sophia

Yasmine M
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Jag använde Hedermann när jag totalrenoverade mitt hus. Väldigt trevliga, kompetenta och professionella hantverkare. Det var tillmötesgående när jag ville göra ändringar mitt i renoveringen och kom med goda idéer och förslag. Rekommenderar starkt! Tack för all hjälp!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Yasmine! Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss och njut av ditt nyrenoverade hem! Med vänliga hälsningar, Sophia

Katja J
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

På trevligt sätt. Förväntningarna var att få fint monterade dörrar och det fick jag, och allt gick snabbt och smidigt. Mycket nöjd.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Katja Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med dina nya dörrar. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Gayle V
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

This company is great! The guys are professional, timely and do exactly what’s been agreed. They are super tidy and do all elements of the job! I will keep expanding what I need done because they are a pleasure to work with! Can highly recommend them!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hello Gayle! Thank you for your review! We're glad to hear that you're satisfied with our work. We always strive for high quality and look forward to assisting you again in the future. Thank you for choosing us! Best regards, Sophia

Ann-Charlotte S
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande och hade under hela arbetets gång en bra och smidig kommunikation med projektledaren. Företaget hjälpte oss att måla, sätta in dörrfoder samt lägga klinkers i ett utomhusförråd. Killarna som var här var väldigt duktiga och snabba. Arbetet blev slutfört enligt avtalad tid och på det sätt vi kommit överens om. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Hedermann Entreprenad AB.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Ann-Charlotte Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter att öka vår kundnöjdhet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Jennifer S
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Bara positivt, serviceminded och mycket flexibla och hjälpsamma!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Jennifer Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Anette S
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Vill med mina ord vända mig direkt till er på Hedermann. Fick en bra känsla redan när ni besökte mig för att ta mått på det jag ville ha hjälp med. Noga och lyhörda. När arbetet skulle utföras var ni väldigt måna om att jag skulle vara nöjd och löste utmaningar med glatt humör i lägen då andra hade suckat. Tack till alla i gänget för ett snyggt jobb och ett väldigt fint bemötande.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Anette Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och positiva inställning. Vi strävar alltid efter att kunden ska vara nöjd och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Morad A

Mycket duktiga. Rekommenderas verkligen

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Morad Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Mahad A
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Har anlitat hedermann till vår totalrenoverade klinik. Stort tack för ett fantastiskt arbete. Kan varmt rekommendera hedermann, ett plus för deras projektchef Gabriel som var med under hela resans gång. Trygghet, professionellt, ansvar, samt kvalite är vad hedermann kan utlova.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Mahad Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Josefina K
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Alla jag har haft kontakt med på Hedermann har varit supertrevliga, engagerade och hjälpsamma hela vägen, vilket har gjort det väldigt lätt för mig. Är så glad för hur resultatet blev med både målning av trapp och väggar, förrådsrenovering samt diverse andra saker de har hjälpt mig med. Jag kommer absolut anlita dem igen!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Josefina Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och tillvägagångssätt. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Leila A
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Är nöjd med allt från kundbemötandet till professionaliteten. Överträffade mina förväntningar!

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Leila Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Sara N
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Jag har inget annat än att säga att jag är super nöjd med allt företaget gjorde för mig. Världens finaste människor . Förklarade till punkt och pricka alla steg de skulle göra i lägenhet, kollade alltid om jag var nöjd. Ett noggrant jobb blev det. De fixade mitt kök, la golv, fixade elen, monterade upp en garderob, målade tak och väggar och mycket mer. Är evigt tacksam för deras arbete !

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Sara Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

Mehrdad A
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Hej Reci! Jag är verkligen väldigt nöjd, De är väldigt duktiga och väldigt noga. Framför allt väldigt trevliga och snälla!! Jätte tacksam ❤️🙏🏻👍🌿

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Hej Mehrdad! Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter hög kvalitet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sophia

George M
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Bra bemötande, professionella, duktiga, snabba och bra kvalité på utförandet av arbete och slutresultat. Väldigt nöjd, starka rekommendationer om du behöver ett stabilt byggbolag.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Tack till dem fin fina orden, det har varit ett nöje att få utföra er magiska uteplats. Varmt välkommen tillbaka.

Linda D
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Jag är en återkommande nöjd kund som alltid fått bra service och fina resultat! Hedermann har alltid hållt sig inom tidsramarna de angivit och jag har alltid varit nöjd. Har anlitat dom till både större och mindre renoveringar och rekommenderar Hedermann varmt till andra. Hälsningar Linda

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Tack Linda för dem fina orden, samt för förtroendet. Alltid lika spännande att få komma ut till dig och kika på nya projekt.

Johan K
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Renovering av vardagsrum. Har tidigare haft dålig erfarenhet av hantverkare men Hedermann gjorde ett bra arbete, städade och utförde enligt tidplan.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Stort tack till dig Johan för ditt förtroende till oss. Njut av det tjusiga vardagsrummet. Varmt välkommen tillbaka.

Bengt B
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

I tid och hårt arbetande killar. Hantverkskunkapen var det inte något fel på heller. Använder gärna Hedermann igen.

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Tack Bengt för dem fina orden, uppskattas. Njut av det fina uterummet.

Nadia A
Skrev om Hedermann Entreprenad AB

Fantastiskt utfört arbete.! Projekledaren Gabriel är trevlig , noga och ärlig . Utmärkt service och bemötande. Hedermann är effektiva och håller vad dom lovar. Jag är jättenöjd med allt . Har renoverat badrum och tvättstuga. Målat alla väggar inomhus. Bytt ut trappor. 100 m2 altan och staket / insynsskydd . Gjort om 20 m förråd till ett extra rum. Kan varmt rekommendera detta företag. Tack !

Svar från Hedermann Entreprenad AB

Stort tack för dem magnifika orden. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst. Njut av det fina huset, varmt välkommen tillbaka.