Hedermann

Läs vad 11 kunder tycker om Hedermann 2

• 2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mycket duktiga. Rekommenderas verkligen
  • 2022-09-16 Insamlad av företaget
    Har anlitat hedermann till vår totalrenoverade klinik. Stort tack för ett fantastiskt arbete. Kan varmt rekommendera hedermann, ett plus för deras projektchef Gabriel som var med under hela resans gång.
    Trygghet, professionellt, ansvar, samt kvalite är vad hedermann kan utlova.
  • 2022-09-06 Insamlad av företaget
    Alla jag har haft kontakt med på Hedermann har varit supertrevliga, engagerade och hjälpsamma hela vägen, vilket har gjort det väldigt lätt för mig. Är så glad för hur resultatet blev med både målning av trapp och väggar, förrådsrenovering samt diverse andra saker de har hjälpt mig med. Jag kommer absolut anlita dem igen!
  • 2022-09-06 Insamlad av företaget
    Är nöjd med allt från kundbemötandet till professionaliteten. Överträffade mina förväntningar!
  • 2022-09-02 Insamlad av företaget
    Jag har inget annat än att säga att jag är super nöjd med allt företaget gjorde för mig. Världens finaste människor .

Förklarade till punkt och pricka alla steg de skulle göra i lägenhet, kollade alltid om jag var nöjd. Ett noggrant jobb blev det. De fixade mitt kök, la golv, fixade elen, monterade upp en garderob, målade tak och väggar och mycket mer.

Är evigt tacksam för deras arbete !
  • 2022-09-02 Insamlad av företaget
    Hej Reci!
    Jag är verkligen väldigt nöjd,
    De är väldigt duktiga och väldigt noga.
    Framför allt väldigt trevliga och snälla!!
    Jätte tacksam ❤️🙏🏻👍🌿
  • 2022-08-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, professionella, duktiga, snabba och bra kvalité på utförandet av arbete och slutresultat. Väldigt nöjd, starka rekommendationer om du behöver ett stabilt byggbolag.
    Tack till dem fin fina orden, det har varit ett nöje att få utföra er magiska uteplats. Varmt välkommen tillbaka. Hedermann
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Jag är en återkommande nöjd kund som alltid fått bra service och fina resultat!
    Hedermann har alltid hållt sig inom tidsramarna de angivit och jag har alltid varit nöjd. Har anlitat dom till både större och mindre renoveringar och rekommenderar Hedermann varmt till andra.
    Hälsningar Linda
    Tack Linda för dem fina orden, samt för förtroendet. Alltid lika spännande att få komma ut till dig och kika på nya projekt. Hedermann
    Renovering av vardagsrum.
    Har tidigare haft dålig erfarenhet av hantverkare men Hedermann gjorde ett bra arbete, städade och utförde enligt tidplan.
    Stort tack till dig Johan för ditt förtroende till oss. Njut av det tjusiga vardagsrummet. Varmt välkommen tillbaka. Hedermann
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    I tid och hårt arbetande killar.
    Hantverkskunkapen var det inte något fel på heller.
    Använder gärna Hedermann igen.
    Tack Bengt för dem fina orden, uppskattas. Njut av det fina uterummet. Hedermann
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Fantastiskt utfört arbete.! Projekledaren Gabriel är trevlig , noga och ärlig . Utmärkt service och bemötande. Hedermann är effektiva och håller vad dom lovar. Jag är jättenöjd med allt . Har renoverat badrum och tvättstuga. Målat alla väggar inomhus. Bytt ut trappor. 100 m2 altan och staket / insynsskydd . Gjort om 20 m förråd till ett extra rum. Kan varmt rekommendera detta företag. Tack !
    Stort tack för dem magnifika orden. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst. Njut av det fina huset, varmt välkommen tillbaka. Hedermann