Saldovägen 5, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Hedi Bilar!

Vi säljer, köper och byter begagnade bilar av alla märken och modeller till låga priser.

Alla bilar vi säljer är testade med garanti och håller bra kvalitet. Ett bilköp hos oss är enkelt och sker på ett modernt sätt. Vi vill erbjuda dig prisvärda bilar och jobbar med flexibilitet, tillgänglighet och enkelhet som ledord. Vill du sälja eller byta in din bil kan du få en värdering på 60 minuter, utan att du behöver lämna ditt hem.

Berätta för oss vad du letar efter så hjälper vi dig vidare!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Hedi Bilar AB

• Josefina V skrev om Hedi Bilar AB
    Hjälpsam och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Erkan K skrev om Hedi Bilar AB
    Jätte bra och trevliga personen Läs mer
  • Wiktor S
    Wiktor S skrev om Hedi Bilar AB
    Skysst bilföretag
    Snäll bemötande
    Rekommenderar starkt
    Mvh Viktor Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Hedi Bilar AB
    Bilskojjare .. Välsmord i munnen Bilen ifråga Allt var lögn. 6000 mil med stämpel från hedi bil i serviceboken lämnad till annan verkstad. Bilen Aldrig servad. Bromsarna kärvade och garantin täckte ej det. Läs mer
    2018-10-01 Hedi H svarar Mikael F
    Hej Garanti bara gällar till motor och växellåda! Inte slitag eller kaross
    Heidi bilar
  • Malin P skrev om Hedi Bilar AB
    Trevligt bemötande , bra service, besiktiad och snabb affär. Bra pris! Läs mer
  • Fariba skrev om Hedi Bilar AB
    Hej,
    Jag köpte en Nissan Almera, årsmodell 2004.
    Jag fick mycket hjälp och råd från försäljare Nasir när jag ringde honom för första gången tills jag köpte bilen.
    Bilen fungerar bra och jag är nöjd med den.
    Stort tack
    Mvh Fariba Mostaan Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Hedi Bilar AB
    Köpte en WW Polo och blev bra bemött från första stund. Mycket trevlig säljare som satte kunden i centrum. Han hämtade mig på flygplatsen för att underlätta för mig. Kan verkligen rekommendera Hedi bilar. Läs mer
  • Carl Magnus O skrev om Hedi Bilar AB
    Köpte bil, verkar bra! Bra bemötande av säljaren. Tillmötesgående! Läs mer
  • Emma olivia N
    Emma olivia N skrev om Hedi Bilar AB
    Jag tyckte att jag blev bemött på ett bra sätt, trevlig personal. Jättefin bil och det gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Erkki S skrev om Hedi Bilar AB
    All went very nicely. Thank u. Läs mer
  • Lars G skrev om Hedi Bilar AB
    Bra och enkelt att komma överens om köp. Läs mer
  • Azarkerdar S skrev om Hedi Bilar AB
    Hi we are satisfied from this company, behaviour of personal is so good and they are so kind . Also, our car that we bought from them is ok and good .
    I recommend you , if you want to buy a car , you can go there. Läs mer
  • Lindmark E skrev om Hedi Bilar AB
    Bra service o trevlig personal! Läs mer
  • Mehrgan D
    Mehrgan D skrev om Hedi Bilar AB
    Det är så lätt att ljuga sig till framgången nu för tiden. Vi var där innan 6 månader garantin gick ut och du ljög och slingrade dig undan. Hur kan du säga till en kund att oljan töms på de nya bilar!? Eller det är normalt på de nya bilar. Det var fel på AC n då min fru var där efter 5 månader och du hittade på och bort förklarade det hela sen det visade sig att AC:N var bortkopplade. Allt för att 6 månaders garanti går ut sedan påstår att det är inte ditt ansvar längre. Jag hotade inte, jag lovade att varna/berätta för folk som ska göra affär hos er( hot är det bara luftsnack ingen handling). Det klart det va dina anställda som var där vems sidan ska dem ta?
    Hur som helst jag kommer göra allt som står på min makt för att varna de andra.Att polisanmäla eller gå till konsument verket man kommer inget vart, de har inte tid med sånt verkar det som.
    ....................................................Maken till stackaren som har blivit grundlurad.................................................................. Läs mer
    2018-07-12 Hedi H svarar Mehrgan D
    Hej Men var för du inte skriva vilken år du köpte bilen du hade 6 Månader Garanti efter Garanti inte mitt problem,och efter 8 månader du kommit till baka du se AC inte fungera,efter flera månad du kommit nu ,jag se kan hjälpa dig på arbeta inte allt men du köpte bilen föra året,och ni ringde till Kollega för vecka och vi har vittna 3 person lyssnade när ni prata i tel Ni Hotade min kollega på Tel ,Jag kan Anmäla ER,,,
    våran bilen ingen fel
    mvh
  • Sara M
    Sara M skrev om Hedi Bilar AB
    Det var bra bemötande vid inköp. När då fick jag problem med bilen fick jag ingen hjälp och de blev otrevliga.

De fuskar. Läs mer
    2018-06-29 Hedi H svarar Sara M
    våran bilen ingen fel
    mvh
  • Klas B skrev om Hedi Bilar AB
    De svarar inte i telefon, till kända kunder
    De hanterar inte sina reklamationer
    De betalar inte avtalade belopp
    Deras mail är ur funktion Läs mer
    2018-06-26 Hedi H svarar Klas B
    Hej jag tror inte du Förstår inte ingen ,vi pratat i Tel Du se allt ok bara skicka 3000kr till arbeta på verkstad kosta 5125 kr men vi skickat 3000 kr till dit konto.du se bara 3000kr tack
    MVH
    Hedi Bilar
  • Lina L skrev om Hedi Bilar AB
    Jag köpte en bil från Hedi bilar AB och blev väldigt fint bemöt av personalen där. Äffären gick väldigt smidigt och de förväntningar de jag hade om deras bemötnig va allt jag trodde och mer. Läs mer
  • Jesus marcus L skrev om Hedi Bilar AB
    Bra snabb affär vid bilbyte. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Klas B skrev om Hedi Bilar AB
    På väg hem från en trevlig bilaffär, visade det sig att motorn inte fungerade när den var varm.

Hedi Bilar verkar inte alls veta vad som förväntas av en bilfirma. Reklamarionsnämnden behöver engageras eftersom Hedi Bilar vägrar hantera reklamationen.

Hedi har mina pengar, bilen är oanvändbar, så jag är utan både pengar och bil

Stor varning till er alla Läs mer
    2018-06-10 Hedi H svarar Klas B
    Hej När du köper bil,Bilen helt ok och efter flera veckor du skriva här du har Silver Garanti ochså,vi vet inte hur er köra bilen ,vi sålde flera bilar ingen fel,om blir fel vi inte sälja bil,
    MVH
    2018-06-26 Klas B svarar Hedi H
    Heldi svarar med påhittat svar.

I vekligheten:
    Bilen reklamerades 2 timmar efter köpet, problemen uppstår när bilen blir varm.
    Hedi bil lovade undersöka och ordna, en vecka senare hämtade jag bilen. Ingen skillnad annat än att Hedi hade ändrat i försäkringen och intygade att det gick bra att köra med motorvarningen.
    Heldi bokade tid för åtgärd 2 veckor senare på Mekonomen som undersökte noterade att bilen absolut inte fick köras. Beställde delar som bra delvis täcktes av Hedi försäkringen. Hedi lovade betala 3000:- av de 5920:- som försäkringen inte täckte.
    Det vill säga att jag tvingades betala 2920:- trots att bilen är under reklamation och utan att jag har fått ersättning.
    Hedi krävde att jag skulle ta bort varningen på Reco.

Nu har 5 veckor gått, Mekonomen har bytt ut delar men bilen har trots det inte blivit tillrättad. Samma problem återstår, bilen är inne på verkstad för 3:e gången.

Mekonomen begär ännu mer pengar och Hedi bilar har slutat svara i telefon, de har inte någon fungerande mail och de bryter sina löften.

Jag har ingen bil, betalat bilen, reparationer för reklamationen och Hedi bil ljuger.

Akta er för Hedi Bilar.
    2018-06-26 Hedi H svarar Klas B
    HEJ,DET ÄR HELT FEL DU SE ,JAG SE ALLA MINA KUNDER ALDRIG EFTER 2 TIMMAR KOMMER BLIR SÅ VARFÖR INTE DU INTE KOMMA TILL BAKA DREKIT JAG HAR BEVIS KONTO JAG SKICKAT TILL kLAS B 3000 KR I KONTO JAG SKA LADDA NER BILD HANS KONTO VI SKICKAT 3000 KR VI HAR MYCKET KUDER KAN FRÅGA RINGA KUNDER, ALLA MINA BILAR HELT OK,VEMS TROR BLIR EFTER 2 TIMMAR BILEN BLIR SÅ VAR FÖR HAN INTE VÄNDA TILL BAKA DREKIT
    2018-06-26 Klas B svarar Hedi H
    Felet uppkom på Lördagseftermiddagen 19/5 ca 2 timmar efter att jag lämnade Hedi Bil med en nylevererad bil. Eftersom de då straxt skulle stänga bad Hedi Bil mig att återkomma 22/5, de hade stängt både söndag och måndag.
    22/5 tog Hed hand om bilen, den gången fick jag en lånebil. Hedi Bil installerade motoranalys och släckte varningslampan utan åtgärd. De menade att det vara normalt.
    23/5 Begärde jag svar på hur går det? Inget svar från Hedi Bil.
    24/5 Fick jag veta att bilen var lämnad till Mekonomen, utlovad SMS när den skulle vara klar.
    25/5 Hämtade jag ut bilen, fick beskrivning om utbytta delar men ingen rapport om det som gjorts, däremot en ny försäkring (som skulle täcka mer). Efter ca en mil då motorn blivit varm, återkom felet. Säljaren hade då lämnat Hedi Bil, han bad att få återkomma när han undersökt mer. Hedi bil intygar att varningslampan inte hindrar att bilen används.
    30/5 Hade jag ännu inte hört av Hedi Bil. Jag begärde att köpet skulle gå tillbaka, Hedi Bil medger att bilen aldrig var på Mekonomen Hedi Bil lovar nu boka hos Mekonomen eller Audi.
    31/5 Hedi Bil bokar tid till den 7/6, flera gånger intygas att bilen kan köras med varningslampa, blir utlovad skriftlig bekräftelse på det, den kommer aldrig. (Mekonomen bekräftar att bokning gjorts)
    7/6 - Lämnades bilen till Mekonomen för undersökning. Rapporten anger att delar och arbete för ca 12 000 behöver bytas för undvika de fel som felkoderna anger. Anmälan görs till försäkringsbolaget.
    8/6 - Anmäler till Hedi Bil att köpet måste gå tillbaka, reklamationen har ställt till stora problem för mig, bilen överensstämmer inte med beskrivningen. Hedi Bil svara inte.
    9/6 - Hyrbil till Hedi Bil för att reda ut och låta köpet gå tillbaka. Ny konktaktperson från Hedi Bil på plats, agerar helt omedveten om problemen. Vägrar låt löpet gå tillbaka, med motiveringen att bilen är hos Mekonomen, att den fortfarande inre är körbar verkar Hedi bil inte bekymras över.
    14/6 - Meddelar Mekonomen att försäkringen betalar en del återstår gör 5920:- Hedi Bil lovar betala 3 000 av det beloppet, jag tvingas acceptera att betala 2920:- trots att det är en reklamation. Hedi bil lovar att skicka mig de 3000 så att jag kan lösa ut bilen från Mekonomen.
    21/6 - Meddelar Mekonomen att bilen är klar. Hedi Bilar har ännu inte skickat pengarna. Jag kompletterar med kontouppgifter. Hämtar ut bilen efter jobbet. Efter ca en mil uppkommer är samma fel igen. Mekonomen ber mig återkomma snarast möjligt den 25/6 - Lämnar bilen till Mekonomen som upptäcker nya fel i motorstyrningen, Anmälan till försäkringsbolaget Hedi Bil informeras, inget svar, utlovade pengar har ännu inte kommit på kontot.
    26/6 - Mekonomen meddelar att försäkringsbolaget inte accepterar kostnaden. Hedi Bil svara inte i telefon, mailen fungerar inte, pengarna finns inte på kontot. Jag skriver på RECO, om hur Hede Bil agerar. Straxt efter svarar Hedi Bil på RECO och då finns de 3000 kr på kontot.

Nu återstår att reglera de 2920 av reklamationen som jag tvingades acceptera, att Hedi bil ersätter alla mina resor till Hedi Bils olika verkstäder, merkostnader för att jag inte kunnat använda bilen, min förlorade arbetstid och att de köper tillbaka bilen som jag inte kunnat använda för att den huvudsakligen varit på verkstad och övrig tid varnat för att användas på grund av motorfel.

När jag ringer till Hedi Bil, får jag inte svar längre.
    Vill Hedi Bil reda ut och komma till rätta så har Hedi bil mitt nummer.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Fredrik H skrev om Hedi Bilar AB
    Trevligt bemötande och bra service.
    Bra öppettider. Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Hedi Bilar AB
    Kändes seriöst och tryggt att köpa bil här. Ett stort plus var att jag och min bebis blev hämtade hemma så jag kunde köra hem våran nya bil. Det kallar jag bra service!;-) Läs mer
  • Niklasson B skrev om Hedi Bilar AB
    Jätte bra😀 o jätte trevlig. Får hjälp med allt. Köpte en Peugeot jätte nöjd Läs mer
  • Olsen Stig H skrev om Hedi Bilar AB
    Jättebra mottagande. Jag ärnöjd med affären. Bilen var i fint skick. Läs mer
  • Stuart M skrev om Hedi Bilar AB
    Jätte trevligt! Jag är helt nöjd med affären. Nasih är väldig hjälpsam - han bytte till sommardäck på köp! Läs mer
  • Eva Margaeta R skrev om Hedi Bilar AB
    Bra bemötande.smidig affär.Rekomenderar Hedi bil. Läs mer
  • Lars-Richard S
    Lars-Richard S skrev om Hedi Bilar AB
    Bra bemötande och god service. En enkel och smidig affär för båda parter. 5/5. Audi s4 Avant Läs mer
  • Niyaz A skrev om Hedi Bilar AB
    Köpte en skoda fabia 2013 för sveriges billigaste pris, mycket nöjd med affären!

Snabb och smidig affär, inga konstigheter!

Rekommender andra att titta på företagets bilar om man söker bra och billiga bilar! Läs mer
  • Ann-Mari J skrev om Hedi Bilar AB
    Trevligt bemötande och åtgärdade problemet på en gång
    Rekomenderas
    Väldigt bra bemötande och god service. Tack! Läs mer
  • Jonas V skrev om Hedi Bilar AB
    Trevligt och korrekt bemötande. Smidig affär. Läs mer
  • Petter S skrev om Hedi Bilar AB
    Bra bemötande, lättsam affär med två nöjda parter. Läs mer
  • Josipa B skrev om Hedi Bilar AB
    Jag kom till Hedi bilar från Kalmar för att köpa Volvo v50 . Säljare har väntat oss (jag och en kompis) på stationen och hämtade oss till hans bilfirma. Jag tyckte det var jättesnällt. Allt gick bra. Vi fick provköra bilen. På alla frågor som jag undrade, fick jag en bra svar med förklaringen. Jag är jättenöjd med allt. Läs mer
  • Sara M skrev om Hedi Bilar AB
    kommer att vända mig dit då jag ska köpa bil nästa gång. Läs mer
  • Åsa P skrev om Hedi Bilar AB
    Trevligt och bra service! Rekommenderas! Läs mer
  • Veronica o skrev om Hedi Bilar AB
    Smidigt och enkelt helt enkelt Läs mer
  • Pettersson t skrev om Hedi Bilar AB
    Jag köpte en bil av företaget.
    Det var ett lugnt och bra bemötande.
    Ett trevligt sätt.
    Bilen var inte ny.
    När jag kom hem såg jag att ett motorfäste var trasigt.
    Men det fixade jag själv. Läs mer
  • Sara s skrev om Hedi Bilar AB
    Hej jätte jätte bra servic, mycket snabb afär och bra koliger Läs mer
  • pärson j skrev om Hedi Bilar AB
    Bra service och snabba affärer och dem bilar som man vill ha finns där, alltid garanti jag rekommenderar HEDIBILAR AB. Läs mer
  • ÅKe P skrev om Hedi Bilar AB
    Bilens bromssystem var intakt de ordnades innan jag kom till visning Läs mer
  • Soran M skrev om Hedi Bilar AB
    bra bemötandet..bra service..kunig personal Läs mer
  • Janne H skrev om Hedi Bilar AB
    Trots besök sen fredag löstes köp och pappersarbete på ett snabbt och proffsigt sätt! Läs mer
  • Pontus Ö skrev om Hedi Bilar AB
    Helt okej service o snabbaffär Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Hedi Bilar AB
    Bra service och prisvärda bilar. Läs mer
  • Lars A skrev om Hedi Bilar AB
    Trevlig och bra försäljare (Hedi) lätt att samarbete med , är nöjd med bilen , jag rekommendera denna firma 👍 Läs mer
  • Ronnie T skrev om Hedi Bilar AB
    Vi hade ett bra bil köp och oerhört nöjda. Rekommenderar varmt eran bilfirma till andra. Läs mer
  • Haraka R skrev om Hedi Bilar AB
    Hej , jag köpte bilen i Hedibilar AB , jag jätte nöjd jag glad med dom stor tack till hedibilar 👍👍👍👌 Läs mer

Saldovägen 5, 175 62 Järfälla