Hedin Bil

Hedebrovägen 15, 434 39 Kungsbacka — Visa karta

Ringögatan 38, 41707, GÖTEBORG
Bilförmedlingen Göteborg
Ingemar F:
Hederligt och omsorgsfullt om såväl säljare som köpare.

Försäljare av begagnade bilar nära Hedin Bil:

Kabelgatan 2M, KUNGSBACKA
Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra... Läs mer ›
Mikael K:
Tack för en härlig bil och extremt trevligt och förtroendefullt bemötande! Det gjorde allt så mycket lättare, under de lite speciella förhål...

Rosengatan 35A, KUNGSBACKA
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen! Läs mer ›
Lotta H:
Trevligt bemötande och tillgängliga tider för kunden att kunna göra sin bilaffär

Läs vad 1 kund tycker om Hedin Bil

• David
    David skrev om Hedin Bil
    Har lämnat in min bil på Hedin Bil i kungsbacka och det har alltid varit nåt strul. Ena gången var inte bilen klar i tid och de hade inte bemödat sig att ringa och meddelat det. ingen lånebil kunde de erbjuda heller. En annan gång tog en vanlig service 4 (!?) dagar att utföra. När jag väl fick tillbaka bilen hade de ändå inte åtgärdat de saker jag påpekat.
    De två senaste servicarna på min KIA har jag istället genomfört på Förenade Bil i Mölndal. Inga problem alls och väldigt trevligt och kundfokuserat bemötande. Allt annat än vad man kan säga om Hedin BIl i Kungsbacka. Otrevliga och nonchalanta.

Idag tänkte jag att jag skulle ge dom en sista chans eftersom det ändå ligger så nära där jag bor, men även denna gång misslyckades de i sin kundservice. Hade beställt en ny extranyckel som skulle kodas om och jag behövde lämna in bilen. Hedin Bil bokade upp en tid när detta skulle genomföras, men när jag imorse vad där hade nyckeln inte kommit. Hur j''la svårt ska det vara att ringa ett kort samtal och meddela detta?! När jag sa att jag tyckte att de kunde ringt mig fick jag ett trött "jaha" som svar. Det var absolut sista gången jag besökte Hedin Bil i Kungsbacka. Rekommenderas VERKLIGEN inte!

Hedebrovägen 15, 434 39 Kungsbacka