Hedin Bil Halmstad

1.0

4 omdömen om Hedin Bil Halmstad

Åsa Carolina B
Skrev om Hedin Bil Halmstad

Att ta betalt ( fak uppgift) för att ta betalt för något som Hedin själva har missat och tre månader i efterhand är inte något som ger toppenbetyg.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Peter P
Skrev om Hedin Bil Halmstad

Väldigt besviken på deras bemötande. Leasar en Kia och enligt planen ingår service till 4500mil och gjorde en beställning strax innan men under tiden innan verkstaden tog emot den hade 4500mil passerats och Hedin kräver nu att jag ska bekosta servicen pga service endast ingår till 4500mil, mycket dåligt måste ju finnas ett spann på 100mil upp o ner tycker man. Dessutom har leasing kostnaderna ökat med nästa 1000kr sedan vi började. Kommer aldrig leasa eller befatta mig med denna firma igen.

Hillevi P
Skrev om Hedin Bil Halmstad

Tyvärr riktigt besviken på servicen här. Efter att ha bärgat bilen dit och sedan jagat och legat på i flera dagar för att få ett däck reparerat så ringde jag tillslut upp Magnus Snabbservice i närheten som tog över ärendet och fixade det direkt.

Daniel A
Skrev om Hedin Bil Halmstad

Mycket snack o lite verkstad... Trevligt bemötande till det yttre men usel service och tomma ord.