HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

HejStäd & Perfektflytt är nog den mest flexibla bland alla flyttfirmor i Malmö och även i Skåne. Vi som flytt och städfirma kan hjälpa er med t.ex bohagsflytt (privatflytt), kontorsflytt, bortförsling, magasinering eller flyttstädning. Med vår breda erfarenhet kan vi hjälpa dig oavsett om det är ett stort, litet, enkelt eller avancerat uppdrag. Ni väljer själva i vilken omfattning ni vill ha flytthjälp.

Förutom själva flyttningen kan vi erbjuda er full flyttservice med packning, emballering, uppackning eller övriga typer av fysiskt krävande arbeten och transporter.

Vi hjälper dig som kund att hitta den bästa och mest prisvärda lösningen för just ditt flyttärende. I dagens Malmö myllrar det av flyttfirmor vilket gör att vi sätter kvalité framför allt annat.

Självklart har vi ansvarsförskring, transportröansvarsförsäkring och innehar alla tillstånd som behövs.

Vårt mål är att alla kunder ska känna sig trygga och bli nöjda med oss som flyttfirma. Nöjda kunder är våra bästa reklam! Vi är nog en av de mest prisvärda flyttfirmorna.

Så om du söker en prisvärd & pålitlig bör vi vara det självklara valet.

www.hejstad.se

Läs vad 40 kunder tycker om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB 2

2021-05-11
    Vi beställde flyttet och flyttstädning. Suverän bemötande, hjälpsamma personal. Allting gick smidigt och snabbt.
    2021-05-08
    Använde mig och flytt tjänsten och är nöjd, flyttkillarna var trevliga och allt gick väldigt snabbt. Priset är inte heller något jag kan klaga på! Rekommenderar!
    Tack för ditt fina omdöme och höga betyg Cédric! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-30
    Ny personal nästan varje gång enligt kontraktet skall detl vara samma personal utan när dom är sjuka.
    Hej Ulla och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det stämmer att enligt kontraktet får man samma personal som städar varje tillfälle. Dock, under dessa coronatider måste vi följa Folkmyndighetens rekommendationer om att stanna hemma vid minsta lilla sjukdomssymtom, så därav personalbyte. Det gör vi för allas skull! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
  • Martin L
    skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-23
    Jag är alltid nöjd med resultatet. Sen är personalen både glada och trevliga!
    2021-04-23
    Mycket trevliga och duktig personal, så man kan bara vara mycket nöjd.
    Tusen tack för ditt omdöme Arne! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-23
    Har hemstädning varannan vecka 2h , 2 personer.

Är för det mesta nöjd, känns bäst när det är samma person som kommer , men förstår att det inte alltid är lätt att lösa. Är extra nöjd med en tjej , vet ej hennes namn, men vi har haft henne varje gång. Alltid trevlig och duktig.

Så i helhet nöjd, lite små detaljer i vaskar och dusch som inte blir helt städade till 100% och spindel nät i tak som inte alltid tas bort.. men annars är allt jättefint ..
    Tack för ditt omdöme Simon! Vi jobbar ständigt med att förbättra våra tjänster och dina synpukter som kund är väldigt viktiga och värdefulla för oss. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-19
    God service. Inga problem i kontakten. Städning varannan vecka. Utövarna noggranna och snabba. Vi är mycket nöjda.
    Fint att ni är nöjda med städningen. Tack Gunilla för ditt omdöme! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-14
    Vi har hemstäd var 14 dag och har haft det väldigt länge med hej städ. Vi är väldigt nöjda med tjänsten. Skulle det vara något problem så löser dom det fort. Rekommenderar de gärna.
    Tack ditt fina omdöme och höga betyg Tomas! Härligt att ha er som vår kund 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-13
    Trevliga och hjälpsamma! Rekommenderar!
    Härligt att du är nöjd med flytten Lotta! Tack för din fina rekommendation 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-12
    Har hemmastädning varannan vecka, snabba och effektiva. Bra service och svarar snabbt på mail. Lyssnar på specifika önskemål.
    Tack för ditt omdöme Jennie! Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-12
    Hjälpte mig med växterservice,
    Bemötande, flexibla, professionella,
    Tack för ditt fina omdöme Yasmine! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Trevliga, pålitliga och städar fint, ibland något som inte dammats av ordentligt men annars känns huset alltid fräscht när de varit där!
    Bra kundservice och återkopplar snabbt.
    Hej Martina, Vi uppskattar din feedback och jobbar ständigt med att förbättra våra tjänster, vår service och kvalitet. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Alltid vänliga och flexibla.
    VI har köpt flyttstädning och veckostädning.
    Bra service och bra bemötande.
    Hej Lise-Lotte, Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster! Tack för toppbetyg 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    A professional and dedicated company! Thanks for a great experience!
    Thank you Amir for this amazing review! We are so glad you had a good experience with us 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Hade bäst pris och minst komplicerad prissättning för både städningen och flytten när jag kollade upp ett 10-tal firmor inför min flytt inom Malmö. Fick inga flyttskador. Drar av en stjärna då en av flyttgubbarna (inte chefen) var lite lat och svag. Om priset och prissättningen står sig till nästa gång jag flyttar kommer jag välja samma firma.
    Hej Björn, Vi är väldigt tacksamma för att du tagit tid att skriva om din upplevelse. Tack för ditt fina omdöme och fortsatt förtroende. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Jag fick hjälp med att flytta några möbler. Allt gick som förväntat, är mycket nöjd och kommer definitivt anlita de i framtiden.
    Tack för ditt härliga omdöme Sofia! Kul att vi kunde leva upp till dina förväntningar 👌 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Vi är nöjda med städningen. Utförs med rimlig tid och till rimlig kostnad.
    Fint att ni är nöjda med städningen. Tack Monica för ditt omdöme! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Jättebra, snabba och väldigt hjälpsamma. Toppbetyg!
    Tack Jenny för ditt fina omdöme och höga betyg 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    Städ
    Företaget har bemött oss snabbt och trevligt.
    Vi förväntade oss en noggrann städning. Ibland slarvas det, missar vissa delar och detta har vi kommunicerat med företaget. Ofta korrigeras detta vid nästa städning. Städningens utförande kan variera beroende på vilken personal som utför städningen. Det har aldrig varit problem med utebliven städning.
    Hej Daniel, Tack för ditt omdöme. Dina åsikter är viktiga och hjälper oss att ta reda på vad vi kan utveckla och förbättra. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Bra service, proffs personnel. Perfekt.
    Tack Stefan för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Pålitliga och bra. Rekommenderar.
    Fint att du är nöjd med våra tjänster! Tack för ditt fina omdöme Peter. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Bra bemötande vid förfrågan och bokning av flytt och bra pris.
    Tack Annika för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
  • Martin L
    skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Vår städning utförs i princip 100% på rätt tid, med bra resultat.
    De har enligt mig mycket trevliga medarbetare som gör det som krävs för att jag skall vara nöjd!

Mvh Martin på Ön-Limhamn
    Tack för ditt härliga omdöme Martin! Kul att vi kunde leva upp till dina förväntningar!😉 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Flexibla och öppna för ev kritik
    Hej Jan-Erik, Flexibilitet är ju alltid värdefullt. 👌Tack för ditt omdöme! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Mycket trevligt bemötande vid beställning av flytt. Fixade smidigt med kort varsel.
    Flytten kom enligt ök och de utförde jobbet snabbt!
    Underbart betyg och omdöme Anja 😊 Tack för att du delar med oss din upplevelse! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Smidigt och bra. Supernöjd, tack!
    Kul att du är nöjd med våra tjänster Charlotte!😊 Tusen tack för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Både flyttstädning och flytthjälp fungerade i stort sett helt perfekt.
    Har anlitat dom innan och var lika nöjd då som nu.
    Härligt att du är nöjd Peter! 😊 Tack för ditt fina omdöme och fortsatt förtroende! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Super quick move, very efficient and good value for money. Support was very helpful throughout the whole process.
    Hej Daniel, Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We are so glad you had a good experience with us. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Är verkligen nöjd. Fantastisk personal som gör ett toppenjobb.
    Ett företag som jag verkligen kan rekommendera.
    Hej Sonja, Tusen tack för dina fina ord! Ditt underbara omdöme är en otroligt uppskattade rekommendation. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Köpte flytt från Köpenhamn till Malmö. Allt fungerade bra, de var professionella, trevliga, höll tider och och hanterade gods och möbler bra. Priserna var rimliga och helt enligt överenskommelse. Jag skulle gärna rekommendera dem!
    Tack för din fina rekommendation Nils-Henrik! Härligt att vi lever upp till vår slogan Perfektflytt 👌 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Fick hjälp med att flytta saker till en ny lägenhet. Ett bra bemötande, effektiv leverans och inga skador. Mycket nöjd!
    Vad roligt att höra, tack Johan! Är du nöjd, sä är vi nöjda 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Flytt o flyttstädning. Flyttstädningen var ok, men flyttten var inte bra. Ingen kunde prata svenska så vi fick prata dålig engelska. Dessutom skadades en antik byrå.
    Hej Bodil och tack för ditt omdöme och feedback. Vi har både svensk och engelsktalande personal och jag ber om ursäkt om det har varit problem i kommunikationen. Gällande byrån är vi ledsna att den blev skadad men efter vårt samtal och överenskommelse om ersättning hoppas jag att det känns okej. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Städning varannan vecka. Jättebra bemötande och man har
    uppfyllt våra förväntningar.
    Hej Kjell, Stort tack för ditt fina omdömen, det glädjer mig att ni är nöjda med vår service. Fint att vi kunde leva upp till era förväntningar. 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Vi har köpt städning 2ggr mån.
    Är mycket nöjda med personal och städningen .
    Hej Arne, Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss, det gläds vi åt. 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Anlitade Perfekt flytt för tredje gången nu. Alltid punktliga, trevliga och duktiga. Mycket prisvärda.
    Anlitade även Hej Städ för flyttstädning och har inte fått några klagomål från dem som flyttade in.
    Hej Marie, Vad glada vi blir. 3 gånger, vilken superkund 😉 Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och fortsatt förtroende. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Vi har kontinuerlig städning av vårt hus, fungerar klanderfritt. Skulle det uppstå något problem är företaget tillmötesgående och framförallt extremt snabba på att svara på Mail. I de flesta fall inom ett par minuter oavsett tid på dygnet.
    Hej Marina, Kul att ni är nöjda med vår städning och snabba service. Tack för att ni har valt oss som städfirma. Hälsa Robin 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Beställde flytthjälp med pris per timme. Flyttkillarna arbetade mycket långsammare än vad andra företag med fast pris har gjort tidigare gånger jag flyttat. Flera rökpauser samt en timmes lunch som de ändå fakturerade för visade det sig. Talade dock i efterhand med flyttfirman som bad om ursäkt och gav mig ersättning för besväret.
    Hej Elias, vi är väldigt tacksamma för att du tagit tid att skriva om din upplevelse. Vi beklagar givetsvis om det blivit förseningar och det skall absolut inte ligga till last för dig ekonomiskt. Därför drog vi av en timme för arbetstiden och betalade tillbaka en timmes kostnad. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Hög service nivå och snabba. Löser snabbt problem som uppstod under flytten.
    Flexibilitet är ju alltid värdefullt. Tack Kent för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    Hemstädning.
    Mycket trevlig personal.
    Personalen städar bra hos mig.
    Tack för ditt omdöme Caroline! Det betyder mycket för oss. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-09
    Alltid tillmötesgående och gör ett bra jobb. Önskar bara att dörrkarmar rengjordes lite noggrannare vid varje tillfälle. Likadant med avlägsnande av spindelnät på lampor mm. Så härligt att komma hem till ett renstädat hem!
    Tack för ditt omdöme Beatrice! Vi uppskattar alltid ärlig feedback så att vi kan förbättra våra tjänster. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB