HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

HejStäd & Perfektflytt är nog den mest flexibla bland alla flyttfirmor i Malmö och även i Skåne. Vi som flytt och städfirma kan hjälpa er med t.ex bohagsflytt (privatflytt), kontorsflytt, bortförsling, magasinering eller flyttstädning. Med vår breda erfarenhet kan vi hjälpa dig oavsett om det är ett stort, litet, enkelt eller avancerat uppdrag. Ni väljer själva i vilken omfattning ni vill ha flytthjälp.

Förutom själva flyttningen kan vi erbjuda er full flyttservice med packning, emballering, uppackning eller övriga typer av fysiskt krävande arbeten och transporter.

Vi hjälper dig som kund att hitta den bästa och mest prisvärda lösningen för just ditt flyttärende. I dagens Malmö myllrar det av flyttfirmor vilket gör att vi sätter kvalité framför allt annat.

Självklart har vi ansvarsförskring, transportröansvarsförsäkring och innehar alla tillstånd som behövs.

Vårt mål är att alla kunder ska känna sig trygga och bli nöjda med oss som flyttfirma. Nöjda kunder är våra bästa reklam! Vi är nog en av de mest prisvärda flyttfirmorna.

Så om du söker en prisvärd & pålitlig bör vi vara det självklara valet.

www.hejstad.se

Läs vad 73 kunder tycker om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB 2

2021-11-23
    They helped me with moving.
    Everything was so smooth and fast. Also with a good price. Frinedly and clear about every thing. Even they sent tips about how to pack things in case you need it.
    I'll recommend them to all of my friends.
    Thank you Saeed for your nice words and a top rating!😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-11-11
    brå service mycket brå kontakt med kunderna
    Tack för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-11-09
    Vi bokade flyttstädning och är nöjda med städningen.
    Tack för ditt omdöme Jenny! Fint o höra att du är nöjd med städningen. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-11-03
    Utmärkt bemötande och mycket hjälpsamma med allt. Med flytten var dom riktigt försiktiga med sakerna och inte en skråma på någonting, Vad gäller städningen så blev lägenheten som ny. 110 procent nöjd med allt.
    Tusen tack för ditt härliga omdöme Jörn! Det glädjer oss att läsa att du är nöjd med oss och våra tjänster! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-10-28
    Super lätt dialog och bra hantering av arbetsledare och flyttare.
    Tack för ditt omdöme Justine!
    Det glädjer oss att läsa att du upplevde en effektiv och fungerande kommunikation med oss.
    2021-10-25
    Bra och snabb firma.
    Mycket nöjd!
    Tack för ditt härliga omdöme Mohamad!😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-10-12
    Jag är så glad att jag valde Perfekt flytt, trevlig kontakt och proffsig hantering från början till slut. Jag kommer definitivt anlita dem igen om det blir aktuellt.
    Underbart betyg och omdöme Ingrid😊 Tusen tack!
    Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster 👍
    2021-09-29
    Easy communication and flexibility, fast and good service
    Thank you Adina for your review and a top rating! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-09-27
    Snabba svar och trevligt bemötande. Snabbt arbetande bemanning som dock kan inte prata svenska. Inte möjlighet för att betala med kort, endast swish eller kontant.
    Hej Leena och tack för ditt omdöme och feedback. Vi har både svensk och engelsktalande personal och jag ber om ursäkt om det har varit problem i kommunikationen.
    Gällande betalning erbjuder vi endast swish eller faktura.
    2021-09-16
    Professionell och bemötande telefonpersonal. Flytt-service var bra. Flyttstädning tog 5 timmer längre än förväntat och de fick komma tillbaks och åtgärda. Det tog totalt 18 timmer för 130 kvadrat efter grovstädning redan var gjort. Några saker, som fönstren, gjorde de bra. Men t.ex. den keramiska kokplattan blev inte städat korrekt, heller inte andra gången. Beskeden var: det var en stor lägenhet och de blev trötta.
    Hej Iben. Vi är tacksamma för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse.
    Väldigt tråkigt att du inte var 100% nöjd med städningen.
    Du godkände extra tiden när vi informerade dig att extra tjänster som fönsterputs mellan, ugnsplåtar, förråd städning ingår inte i vår checklista och att vi behöver lägga extra tid på det.
    På kokplattan fanns repor som inte går att få bort trots användning av specialmedel och även glashällsskrapa.
    Vi tar till oss din feedback då det är det ända sättet för oss att förbättra våra tjänster, vår service och kvalitet.
    2021-09-06
    Mycket smidig beställning av flytten. ”Flyttgubbarna” var smidiga och snabba med ett trevligt bemötande! Kan rekommendera dem!
    Richard
    Härligt att du är nöjd med flytten Richard! Tack för din fina rekommendation. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-09-05
    Beställer storstädning ca 2 gånger per år - alltid lika nöjd! Trevlig personal och ett skinande rent hem!
    Härligt att du är nöjd Anna! 😊 Tack för ditt omdöme och fortsatt förtroende. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-09-05
    De gjorde det jag förväntade mig och hade bra kontakt med bolaget
    Hej Thomas
    Tack för ditt fina omdöme och höga betyg!
    Fint att vi kunde leva upp till dina förväntningar 😊
    2021-08-20
    Trevliga och noggranna i sitt arbete. Innan arbetet påbörjades tittade vi igenom lägenheten tillsammans så vi hade samma syn på vad som skulle åtgärdas.
    Tack för ditt härliga omdöme Sven-Erik! Det betyder mycket för oss. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-08-20
    Smidiga, snabba och toppen! Kommer att anlita igen
    Tack Fatima för förtroendet!
    Fint att vi kunde leva upp till dina förväntningar!
    2021-08-12
    Trevliga killar, snabbt och ordentligt.
    Hej Dan, Så bra att höra att du är nöjd med våra tjänster!
    Tack för ditt omdöme! 😊
    2021-08-11
    Bra kommunikation och snabb flytt
    Tack Johanna för ditt fina omdöme och höga betyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-08-10
    Väldigt professionella, trevliga, effektiva och prisvärda! Högsta betyg!
    Tusen tack Peter för toppbetyg! Härligt att du är nöjd med oss! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-08-10
    Hade hjälp med flyttning, dem som hjälpte till var effektiva och trevliga, kunde dock inte svenska.
    Allt var bra förutom att efter flytten skulle man sammanfatta och prata ihop sig, men flyttgubbarna sa till min bror att dem var klara och hann gå innan jag hann prata med dem.
    Hej Jeanette och tack för ditt omdöme och feedback. Vi har både svensk och engelsktalande personal och jag ber om ursäkt om det har varit problem i kommunikationen.
    Dina åsikter är viktiga och hjälper oss att ta reda på vad vi kan utveckla och förbättra.
    2021-07-25
    Really professional, on time, easy to communicate with and good value for money!
    Hej Damien, Thank you for your nice words and for a top rating! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-07-19
    Strong and fast guys, was a perfect move.
    So good to hear that you were satisfied with our services!
    Thank you Jan for your review! 😊
    2021-07-10
    Great service, proffesional attitude
    We are very happy with the collaboration and we are their clients for 6 years
    Thank you Catalin for your review and for your continuous trust in our services! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-07-06
    SNABBA EFEKTIVA TREVLIGA FLYTT-GUBBAR
    Tack för dina fina ord Seada och för toppbetyg! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-07-05
    Kvalitet, kundintresse, allvar! Jättebra 👏
    Tack Simona för ditt omdöme! Hoppas att ni ska trivas i det nya huset! 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-07-04
    Supernöjd! 10 poäng!
    Kan verkligen rekommendera, vi har anlitat Hejstäd flertal gånger och dom har levererat varje gång till fullo!
    Hej Costin. Tusen tack för toppbetyg och fint omdöme! :) HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-06-30
    Fick hjälp med flytt. Personalen hade väldigt bra bemötande. Tog väl hand om ömtåliga möbler. Effektiva!
    Tack för ditt härliga omdöme Rofida! Kul att du är nöjd med vara tjänster! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-06-26
    Awesome moving and cleaning service. Professional staff, hardworking and did a great job.
    Thank you for your review Beth! :) HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-06-16
    Bra bemötande och genomförande
    Hej Johan,
    Fint att du är nöjd med våra tänster. Tack för ditt omdöme!
    2021-06-08
    Är jättenöjd med företaget, de var punktliga, snabba och ordningsamma.
    Jag rekommenderar verkligen Perfekt flytt för er som letar flyttfirma.

Rickard Persson Lund
    Tack för ditt fina omdöme Rickard! Tack också för din fina rekommendation :) HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-05-31
    Jag beställde en storstäd, flytthjälp, förvaring och flyttstäd.
    När vi har ringt in och haft kontakt har det varit fantastiskt! Bra bemötande.
    Var lite problem med storstädet men åtgärdades direkt dagen efter.
    Flyttstädet var något försenat men städet blev bra.
    Flytthjälpen gick smidigt och fungerade perfekt!
    Tack för förtroendet på alla områden Emma! Fint att höra att allt gick bra och att du är nöjd. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-05-25
    Två trevliga killar kom och flyttade mitt bohag. Allt gick smidigt och enligt förbestämd plan. Även bemötandet i telefon vid beställning var trevligt och professionellt. Rekommenderas!
    Hej Fredrik,
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service.
    Tack för ditt fina omdömen och för din fina rekommendation 😊
  • Ericka N
    skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-05-24
    Snabba och effektiva!
    Stort tack Ericka för ditt toppbetyg och omdöme! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-05-21
    Perfektflitt help me with the moving, the service was great, all the time service mind and the. moving went perfect. They took a good care of the furniture and they always were helpful and kind.
    Thank you Tatiana for your review and for the nice words! 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-05-11
    Vi beställde flyttet och flyttstädning. Suverän bemötande, hjälpsamma personal. Allting gick smidigt och snabbt.
    Tack för ditt härliga omdöme Egle!
    Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster, det gläds vi åt.
    2021-05-08
    Använde mig och flytt tjänsten och är nöjd, flyttkillarna var trevliga och allt gick väldigt snabbt. Priset är inte heller något jag kan klaga på! Rekommenderar!
    Tack för ditt fina omdöme och höga betyg Cédric! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-30
    Ny personal nästan varje gång enligt kontraktet skall detl vara samma personal utan när dom är sjuka.
    Hej Ulla och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme!
    Det stämmer att enligt kontraktet får man samma personal som städar varje tillfälle.
    Dock, under dessa coronatider måste vi följa Folkmyndighetens rekommendationer om att stanna hemma vid minsta lilla sjukdomssymtom, så därav personalbyte. Det gör vi för allas skull!
    Vi har utbildad och erfaren personal och vårt främsta mål är att alltid leverera hemstädning med hög och jämn kvalitet.
  • Martin L
    skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-23
    Jag är alltid nöjd med resultatet. Sen är personalen både glada och trevliga!
    2021-04-23
    Mycket trevliga och duktig personal, så man kan bara vara mycket nöjd.
    Tusen tack för ditt omdöme Arne! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-23
    Har hemstädning varannan vecka 2h , 2 personer.

Är för det mesta nöjd, känns bäst när det är samma person som kommer , men förstår att det inte alltid är lätt att lösa. Är extra nöjd med en tjej , vet ej hennes namn, men vi har haft henne varje gång. Alltid trevlig och duktig.

Så i helhet nöjd, lite små detaljer i vaskar och dusch som inte blir helt städade till 100% och spindel nät i tak som inte alltid tas bort.. men annars är allt jättefint ..
    Tack för ditt omdöme Simon! Vi jobbar ständigt med att förbättra våra tjänster och dina synpukter som kund är väldigt viktiga och värdefulla för oss. HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-19
    God service. Inga problem i kontakten. Städning varannan vecka. Utövarna noggranna och snabba. Vi är mycket nöjda.
    Fint att ni är nöjda med städningen. Tack Gunilla för ditt omdöme! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-14
    Vi har hemstäd var 14 dag och har haft det väldigt länge med hej städ. Vi är väldigt nöjda med tjänsten. Skulle det vara något problem så löser dom det fort. Rekommenderar de gärna.
    Tack ditt fina omdöme och höga betyg Tomas! Härligt att ha er som vår kund 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-13
    Trevliga och hjälpsamma! Rekommenderar!
    Härligt att du är nöjd med flytten Lotta! Tack för din fina rekommendation 😊 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-12
    Har hemmastädning varannan vecka, snabba och effektiva. Bra service och svarar snabbt på mail. Lyssnar på specifika önskemål.
    Tack för ditt omdöme Jennie! Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-12
    Hjälpte mig med växterservice,
    Bemötande, flexibla, professionella,
    Tack för ditt fina omdöme Yasmine! HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Trevliga, pålitliga och städar fint, ibland något som inte dammats av ordentligt men annars känns huset alltid fräscht när de varit där!
    Bra kundservice och återkopplar snabbt.
    Hej Martina,
    Vi uppskattar din feedback och jobbar ständigt med att förbättra våra tjänster, vår service och kvalitet.
    2021-04-11
    Alltid vänliga och flexibla.
    VI har köpt flyttstädning och veckostädning.
    Bra service och bra bemötande.
    Hej Lise-Lotte,
    Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster!
    Tack för toppbetyg 😊
    2021-04-11
    A professional and dedicated company! Thanks for a great experience!
    Thank you Amir for this amazing review!
    We are so glad you had a good experience with us 😊
    2021-04-11
    Hade bäst pris och minst komplicerad prissättning för både städningen och flytten när jag kollade upp ett 10-tal firmor inför min flytt inom Malmö. Fick inga flyttskador. Drar av en stjärna då en av flyttgubbarna (inte chefen) var lite lat och svag. Om priset och prissättningen står sig till nästa gång jag flyttar kommer jag välja samma firma.
    Hej Björn,

Vi är väldigt tacksamma för att du tagit tid att skriva om din upplevelse.
    Tack för ditt fina omdöme och fortsatt förtroende.
    2021-04-11
    Jag fick hjälp med att flytta några möbler. Allt gick som förväntat, är mycket nöjd och kommer definitivt anlita de i framtiden.
    Tack för ditt härliga omdöme Sofia! Kul att vi kunde leva upp till dina förväntningar 👌 HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB
    2021-04-11
    Vi är nöjda med städningen. Utförs med rimlig tid och till rimlig kostnad.
    Fint att ni är nöjda med städningen.
    Tack Monica för ditt omdöme!