HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Ring 040-94 90 05 www.perfektflytt.se

HejStäd & Perfektflytt är nog den mest flexibla bland alla flyttfirmor i Malmö och även i Skåne. Vi som flytt och städfirma kan hjälpa er med t.ex bohagsflytt (privatflytt), kontorsflytt, bortförsling, magasinering eller flyttstädning. Med vår breda erfarenhet kan vi hjälpa dig oavsett om det är ett stort, litet, enkelt eller...

173 omdömen om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Majken Lillemor Irene N
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Städningen var bra gjord, blev godkänd trots petig besiktningsman. Flytten gick bra, killarna jobbade på väldigt snabbt och trevligt bemötande.

Florine Soizick Anne L
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

The cleaning was perfect and very professional

Dnyaneshwar Laxman B
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

I have purchased the cleaning service. The cleaners came on time and cleaning is good. However I am not satisfied with amount of time they took.

Martin Daniel S
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bra bemötande, bra kommunikation om det uppstår frågor, effektivt genomfört arbete både avs flytt och städ.

Nils-Erik Isac N
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Vid förfrågan om Hej städ kunde utföra arbetet fick vi snabbt svar och till rimligt pris

Ted Andreas J
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Flyttade vårt bohag från ett magasin i Svedala till vår nya lägenhet i centrala Malmö. Allt gick jättebra och på utsatt tid. Väldigt trevlig personal både vid bokningen och vid själva flytten. Prisvärt dessutom! Rekommenderas!

Nagaraja T
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hi , I am satisfied with the service from hejstad.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Shubham, We're delighted to hear that you are satisfied with the service from Hejstäd. Ensuring our customers' satisfaction is always our primary focus

Irma C
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bokade flytt och städ. Allt utfört enligt överenskommelse. Toppen!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Irma Det gläder oss att höra att din bokade flytt och städning gick smidigt och att allt utfördes enligt överenskommelse. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga service, och det är alltid fantastiskt att höra när vi har lyckats uppfylla dina förväntningar.

Zhanna Z
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack ! allt var bra. vi ar taksam

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Det gläder oss att höra Zhanna att du är nöjd med oss och våra tjänster! Tack för ditt omdöme!

Sigbritt Agneta Elisabet J
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bra bemötande både per telefon och av flyttkillarna.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack så mycket Agneta för ditt högsta betyg och för ditt fortsatta förtroende!

Marcus Bo J
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bra Städ men oklart med offert och betalning. Fick lägga 1h själv efter att hyresvärden påpekat saker ang. Städningen

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Marcus, Tack för feedbacken. Vi beklagar eventuella oklarheter med offerten och betalningen. Vi informerade dig om att lägenheten var väldigt smutsig och att det kan ta längre tid att städa. Vi påminde också om vår 7-dagars nöjd-kund-garanti, vilket ger dig rätt att kontakta oss för att åtgärda eventuella brister. Tyvärr valde du att lösa det själv istället för att kontakta oss. Vi står alltid tillgängliga för att rätta till eventuella fel och förbättra städtjänsten enligt dina önskemål.

Kim Roger Jonas M
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

De lever upp till sitt namn och skötte allt perfekt!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt omdöme Kim! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att vi lever upp till vårt namn. Det var ett nöje att få hjälpa dig, och vi ser fram emot att kunna assistera er igen i framtiden.

Frida Teresia Elisabeth K
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Vi köpte flytthjälp samt flyttstäd och våra förväntningar överträffades. Flytten gick fort och inget gick sönder. Städningen var fläckfri och kontorspersonalen har varit proffsiga och serviceminded.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack så mycket för era vänliga ord! Vi är verkligen glada över att höra att era förväntningar överträffades både vad gäller flytthjälpen och flyttstädningen. Vårt kontorspersonal strävar alltid efter att vara professionella och serviceminded, och det betyder mycket för oss att ni uppskattar deras arbete. Om ni någonsin behöver hjälp igen i framtiden, tveka inte att höra av er till oss. Vi önskar er all lycka till i ert nya hem!

Anna D
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Företaget utförde en flyttstädning av en lägenhet. Vid bokningen fick jag trevligt och proffesionellt bemötande. Jag fick snabb återkoppling om tid. Kontaktpersonen var mycket trevlig. Städningen utfördes noggrant och som kan förväntas. Anlitade även firman av min flytt. Den utfördes snabbt och smidigt.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för era fina ord och er positiva feedback! . Er nöjdhet är vår högsta prioritet, och vi är glada över att vi kunde göra er flyttupplevelse så bra som möjligt.

Kristina S
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Allt var mycket bra, från första telefonsamtalet till det sista. Trevliga och mycket hjälpsamma människor från början till slut. Jag rekommenderar dem varmt! Mvh Kristina S

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack så mycket, Kristina för din underbara feedback! Vi är glada över att du uppskattade vårt trevliga och hjälpsamma bemötande genom hela processen, från det första telefonsamtalet till den sista kontakten. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi är tacksamma för att du valde vårt företag.

Håkan Torsten Bertil B
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Mycket snabb och effektiv flytt med kort varsel.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt omdöme Håkan! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig trots kort varsel.

Shray K
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Jag hade en fantastisk upplevelse med hela laget, deras stöd under hela flytten har varit väldigt smidigt. Flytten gjordes mycket noggrant och i rätt tid som diskuterats tidigare. Killarna var verkligen hjälpsamma och tillmötesgående till alla våra önskemål. Städning gjordes också exceptionellt och godkändes direkt av vår hyresvärd utan anmärkningar. Kommer definitivt att använda deras tjänster igen i framtiden.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att ni hade en så positiv upplevelse med vårt team. Att kunna erbjuda er smidigt stöd genom hela flytten är en prioritet för oss. Det gläder oss att flytten genomfördes noggrant och i tid enligt era önskemål. Våra medarbetare arbetar hårt för att vara hjälpsamma och tillmötesgående för att möta era behov på bästa sätt. Dessutom är det en stor framgång att städningen utfördes exceptionellt och godkändes utan anmärkningar från er hyresvärd.

Elin Linnéa W
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt. Vår förväntning är att det ska underlätta vardagspusslet, vilket det verkligen gör! Har veckostädning och det kan verkligen rekommenderas!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för de vänliga orden Elin! Vi är glada att ni upplever ett trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt. Vårt mål är att underlätta vardagspusslet för er, och det är fantastiskt att höra att vi lyckas med det genom vår veckostädning.

Majken Viola D
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Trevligr bemötande vid beställning av tjänst och möjlighet till flexibla lösningar. Personalen kom exakt i tid och var mycket trevliga. Jag kunde nog ha nyttjat timmen för städ bättre (städningen av toaletten tog inte mer än 20-30 min, men jag får planera bättre nästa gång.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du upplevde ett trevligt bemötande vid beställningen och att vi kunde erbjuda dig flexibla lösningar. Det är fantastiskt att höra att vår personal var punktliga och mycket trevliga. Vi tar till oss era kommentarer och ser fram emot att fortsätta leverera en förstklassig service nästa gång

Ewa Jenny Maria M
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Gott bemötande. Kontinuitet i vem som kommer till oss. Proffsig och noggrant personal.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Maria för den fina feedbacken! Vi är glada att ni uppskattar vår professionella och noggranna personal. Er nöjdhet är vår största belöning. Tack för att ni valde oss, och vi ser fram emot att fortsätta att leverera en högkvalitativ service till er.

Arne Geron N
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Perfekt och duktiga samt väldigt trevliga

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Arne för ert fortsatta förtroende ! Er lojalitet och stöd betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att överträffa era förväntningar och leverera enastående service varje gång ni anlitar oss.

Per Olof F
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Superbra service, extremt professionell personal. Mycket, mycket nöjd. Väldigt bra pris.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Per för de vänliga orden! Er glädje och tillfredsställelse är vår främsta målsättning, och vi är glada över att ni även uppskattade det förmånliga priset.

Jessica My Paulina E
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Helt underbart bolag! Personlig kontakt och verkligen välstädat. Kommer def använda dem igen och även rekommendera dem till alla jag känner.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Härligt att läsa ett så fint omdöme! Tack Jessica för att anlita oss och för ditt förtroende! 🤗

Jan Marcus A
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bra från start till slut. Lämning av nycklar osv har funkat felfritt. Caudia är en ängel, hennes flyttkillar likaså. Rekommenderar starkt. /Marcs

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tusen tack Marcus för ditt fina omdöme 🙏Det glädjer oss att läsa att du haft en bra upplevelse med oss och att du rekommenderar vårt företag.

Catalin Stefan I
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Very proffesional company! We collaborate with them for years and we were always very satisfied with the job they did.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Thank you Catalin for your kind review!🙂

Vibeke B
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Vi blev bra bemötta utav Hej städ när vi kontaktade dom . Dom var väldigt kundvänliga. Vi anlitade dom som en storstädning och ska anlita dom sen på flyttstäd då vi var nöjda med dom .

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Vibeke för ditt omdöme! Fint att läsa att ni är nöjda med våra tjänster.

Asimina P
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

We used both the move and cleaning services and where extremely happy with the quality of the service and the competitive price! Plus really good communication with the company. Definitely recommended!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Asimina, Thank you for your top rated review! So good to hear that you were happy with us and our services!🤗

Heléne Marie A
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Superfin service och bemötande! Allt gick snabbt och smidigt och till ett bra pris. Använde mig av både städ och flytt och båda tjänsterna får full pott! Kan varmt rekommendera Dem!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Marie för ditt härliga omdöme och höga betyg! Fint att vi kunde leva upp till dina förväntningar!

Britt Hertha Margareta M
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Jag köpte en flytt. Det var snabba och effektiva killar också trevligt bemötande från den jag bokade med. Nu har jag inte mer att skriva

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Margareta för ditt omdöme. Härligt att du var nöjd med oss!

Elsa Ann-Margret L
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Flyttstädning köpte vi. Städningen var nästan perfekt utförd. Mycket bra service med avstämning om vi och de nya ägarna var nöjda. Ett företag som jag kan rekommendera

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Ann-Margret, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Fint att ni var nöjda med städningen!

Monica C
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Så bra tjänst 👌 De är duktiga och snabba!

Tack Monica för ditt fina omdöme! En nöjd kund är den bästa rekommendation. 👍

Tarun N
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Quick turnaround in getting back with a quote and professional service even when the timelines were short. Amazing company and people. Thanks to Claudia for making it happen in such short notice

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Thank you Tarun for you nice words! Glad we could help with your moving and that you were happy with all of oss😊

Eva T
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Trevligt och tillmötesgående bemötande av ansvarig. Fint utfört städuppdrag i vår Brf. Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt omdöme Eva och för ert fortsatt förtroende! 🙏

Hans Anders Peter O
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Mycket bra städfirma. Bra bemötande och trevliga.

Hej Peter Tack för ditt härliga omdöme! 🙂

Tatiana M
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

It worked really good. I enjoyed the move very much and appreciate the work by the guys, who have been very fast, effective and polite.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Thank you Tatiana for your nice and top rated review! 🙂

Irina G
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Trevliga och duktiga medarbetare som man kan lita på!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Irina för ditt fina omdöme och fortsatt förtroende!

Niki K
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Anpassad till vårt schema och våra behov (strykning) osv mycket nöjd Mkt snabba på att svara vid avbokning / om tiden inte passar osv

Tack Niki för ditt omdöme och toppbetyg! Flexibilitet är ju alltid värdefullt 👍

Moa Kristina E
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Snabbt svar, fick den hjälp jag önskade. Flyttkillarna kom punkligt, var mycket trevliga o effektiva. Ärligt företag, fakturerade för den arbetade tiden. Mycket ärligt o bra företag så som jag upplevde det!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Moa Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att läsa att du upplever oss som proffsiga och effektiva! 🤗

Pether Richard R
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Fantastiskt service, killarna kom i tid och var snabba och samtidigt försiktiga så allt kom fram till nya adressen i samma skick som när de hämtade dem från gamla adressen.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tusen tack Pether för toppbetyg och fint omdöme! Fint att höra att allt gick bra och att du är nöjd.

Lena Carina H
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Trevligt bemött förväntningarna var att allt skulle flyta på , och det gjorde det utmärkt har bara positivt att säga , respekt och vänlighet flytt av soffa

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Carina för ditt fina omdöme! Kul att du fick en bra upplevelse av oss!

Gert Olle Mikael A
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Trevligt bemötande Städningen blev bättre än jag trott, önskade att det var samma folk som städat i huset jag flyttade till. Har berättat för folk om skillnaden mellan ert företag och andra företag då min dotter också har flyttat och använt sig av er, men haft annan firma vid inflyt som också var dåliga. Rekommenderar ert företag till alla som vill ha städat ordentligt. Tack för seriöst arbete. Olle

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Hej Olle, Tack för dina fina ord! Det glädjer oss att läsa att ni blev nöjda med våra tjänster och att du rekommenderar vårt företag. En nöjd kund är vår bästa reklam.

Kerstin Elisabeth E
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Utmärkt service. Snabb och enkel bokning. Kan klart rekommenderas!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Härligt att du var nöjd med oss ! Tack för din rekommendation!

Caroline Stephanie A
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Vi bokade flyttstädning. Enkla och trevliga att kontakta. Städningen var verkligen toppen! Stor skillnad på de olika bolagen och dem gjorde ett fantastiskt jobb. Väldigt nöjd.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt fina omdöme Caroline! Det glädjer oss att läsa att du är nöjd med oss och våra tjänster 🙂

Carl K
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Bra jobbat bra jobbat bra jobbat

Tack Joel för ditt härliga omdöme! 😊

Pelin A
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

We purchased moving and move-out cleaning services. Very experienced, professional and friendly staff. Always received quick response whenever I had questions. Thank you for everything, very good value for money.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Thank you Pelin for your kind words. So good to hear that you were happy with us and our services!🤗

Fredrika N
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Både flytt och städ gick väldigt snabbt och effektivt. Bra pris dessutom. Vi är supernöjda!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Fredrika för ditt fina omdöme! 🙂Det glädjer oss att läsa att ni är nöjda med oss och våra tjänster.

Prashanth T
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Very professional and honest. Very satisfied with the move done by them.

Thank you Prashanth for your kind review! 😊

Marie Jessica H
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Allt var perfekt, trevligt bemötande och bra hantering av mina saker

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack för ditt härliga omdöme Jessica! Fint o höra att du nöjd mes oss.

Chaitanya P
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

The move was done very nicely without any issues and was also completed in a very quick time.

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

So good to hear that you are happy with our services Chaitanya! Thank you for your review!

Matilda Jenny Thess E
Skrev om HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Jag har regelbunden hemstäd. Och jag är supernöjd!

Svar från HEJSTÄD & PERFEKTFLYTT AB

Tack Matilda för ditt omdöme och fortsatt förtroende!🙂