Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Ring 08-30 04 02 helakroppen.se
1 041

Hela Kroppen Fysiocenter är ett av Stockholms ledande center för behandling av din kropp. Fyra moderna kliniker i Stockholmsregioner med över femtio licensierade fysioterapeuter, naprapater, kiropraktorer, dietister och arbetsterapeuter. Erbjuder både privat vård och via landstinget med högkostnadsskydd och frikort. Allt är självklart COVID-19 anpassat för din trygghet.

1 041 omdömen om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Rebecka W
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

DIETIST Fick en remiss till dietist av vår bvc då vi var oroliga att vår son inte åt tillräckligt och han låg under sina kurvor. Efter videomöte med dietist skickades en matdagbok in med en månads matintag och vi skulle få svar inom två veckor innan det var dags för en uppföljningskontroll hos bvc. Matdagboken skickades in 18 nov 2022 och i januari fick vi återkoppling att man låg efter men arbetade för att jobba ikapp, det inskickade materialet förlorade snabbt sin relevans och vi slutade vänta på den redan i januari. De...

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Stort tack för återkoppling Rebecka. Det här låter verkligen beklagligt. Vänligen skicka ett mejl till VD louise.levin@helakroppen.se med kontaktuppgifter, så vi kan följa upp detta ärende med syfte att säkra våra vårdprocesser. Med din hjälp, ska vi se till att liknande inte sker igen. Ser fram emot ditt mejl. /David Söderström

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Farzad G
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jag har haft främst besvär med nacken och axlar i flera månader, vilket påverkade min sömn och kunde knappt sova på nätterna. Efter några besök hos Efraim (kiropraktor i Järfälla) med hans manuella behandlingar och tips med övningar har besväret minskat betydligt. Fantastiskt bemötande.

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack Farzad. Delad glädje - dubbel glädje!

CAROLINE L
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tycker jag får rätt hjälp och bemötande

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack för din recension Caroline. Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och hjälp.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Dylan C
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Having struggled with finding a naprapat that could treat my intense stiff neck and accompanying tension headaches since I arrived in Stockholm to start my Masters, I was luckly enough to come accross Hamid. He was professional, engaging, and from my first visit took the time to find out what I needed to get done and moved on to assisting me with my problem areas. I remember walking out of the center smiling and laughing as I had finally had relief from the tension and stiffness that had caused me so much pain for months. I would relly recommend this service provider.

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Hi Dylan, Thank you for your review and we are happy to hear we could help you and that you are feeling better.

Mohammad Habib D
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jag hade haft problem med axeln och skulderbladen i över ett år tills jag gick till naprapat Hamid som hjälpte mig på drygt 1 månad, väldigt kunnig och erfaren.

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Hej! Det var kul att höra, tack för omdömet!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Nils Anders S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jag rekommenderar varmt Hamid på Adolf fredrik fysioterapeuter. Den enda naprapat man behöver Felsökning 100 % Åtgärd 100 % Han fixade min axel som har krånglat i ca ett år och knakade till ryggen så den blev som ny..! Anders S en väldigt nöjd kund .

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack för fint omdöme. Så kul att kunna hjälpa till. Vi är glada att ha Hamid hos oss. Info: Vi har sedan årsskiftet bytt namn från Adolf Fredriks Fysiocenter till Hela Kroppen.

GERRY JAN PIER A
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Från att gå runt och ha konstanta verk och smärtor till att i princip gå till ett normalt liv. Det förklarar ditt grymma arbete på så kort tid. Proffesionellt är allt jag kan säga o beskriva ditt arbete. Tack :)

Anders J gillar detta
Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Hej Gerry, Vad härligt att höra att du kunnat gå tillbaka till ett normalt liv och att vi kunde hjälpa dig.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

CATHERINE PIERRETTE Z
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jag har träffat nyligen naprapat Hamid på Fysiocenter/Drottninggatan och är mycket nöjd med hans behandling av de omfattande och smärtsamma nackbesvär som plågat mig i några månader. Han är cool och har ett trevligt bemötande. Han lyssnar på patienten och tar verkligen hänsyn till dennes tillstånd, vilket är viktigt för mig som är fibromyalgidrabbad. Han är en riktigt duktig fysioterapeut som kunnat fixa mina besvär på rekordtid! Rekommenderas starkt.

Anders J gillar detta
Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack för dom orden, det var kul att höra!

EVELINA S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Gått hos naprapat Hamid hos er på Drottninggatan och är så nöjd, bra bemötande, så kunnig inom sitt område och vet exakt vad som behövdes för mina axlar/nacke! Redan efter andra besöket märktes så stor skillnad. Rekommenderas verkligen!

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack Evelina! Vad härligt att höra att dina axlar/nacke mår bättre.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Maria P
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Har alltid fått riktigt bra hjälp och efter att ha skött min rehab har besvären försvunnit

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack Maria. Bra jobbat till dig som skött din rehab.

Magnus S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Det har varit bra. Fått den hjälp jag behöver.

Peder E
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Proffisgt och engagerat bemötande.

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack Peder. Kul att du upplever det så. De är två av våra tre värdeord.

Edvan D
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

The professional was very very good, she helped me a lot to understand the problems and fixed my back pains. Thank you so much.

Ann-marie K
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Ulrika är mycket kunnig. Hon länkade mig vidare! Tusen Tack!

Johan D
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Kim är grym och hjälper alltid

Lena B
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Snabb bokning. Seriöst proffsigt bemötande. Min förväntning var att få med mig ett träningsprogram, vilket jag fick. Blev snabbt symtomfri.

Stephanie C
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Welcoming and friendly staff, from the waiting area to the booked pracitioner. I have no prior experience with physiotherapy and I was blown away. The staff went above and beyond to find answers and helped not only treat the pain but helped finding the source of my personal issue and seemed sympathetic and determined to help. Everyone I saw accomodated me in English as well which I am incredibly grateful for since my Swedish isn't great.

Björn T
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Trevligt bemötande, det var vad jag förväntat mig, varken mer eller mindre.

Svar från Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tack för ditt omdöme Björn. Jag skulle bli jätteglad om du vill förtydliga. Vad hade vi kunnat göra för att överträffa dina förväntningar?

Sanna S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

De är trevliga och proffsiga! Lätt att boka om vid sjukdom.

Bozica S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Kompetenta, trevliga, personliga och måna om att hjälpa mig med mina skada.

Maria K
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Mycket bra hjälp och även verktyg för att undvika samma i framtiden.

Praveen G
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

They treat you good and give us a proper exercise plan

Marco O
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tyckte dom var väldigt profesionella. Blev bemöt av hjälpsm personal och tycker att uppläget var väldigt fräsch och bra.

Lars N
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Bra bemötande och behandlingen hjälpte.

Klas Filip Helge A
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Prrsonalen var alltid trevlig och professionell

Ebba-Sofia J
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Trevligt bemötande. Väldigt kunnig sjukgymnast. Fick den hjälpt jag behövde.

Eva B

Bra, professionellt bemötande. Kunnig prrsonal

Nils B

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hans S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jag blev väl mottagen av terapeuten, förklarade vad besvären satt, i ryggen. Fick hjälp som motsvarade mina förväntningar.

Alf T
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

1. Fick ett professionellt mottagande i samband med bokning av mitt besök. för att få rätt person för min behandling så var det viktigt för företaget att ställa kontrollfrågor så att dem hade uppfattat allt rätt. 2. Hade höga förväntningar på företaget då man är en etablerad aktör. Jag blev rekommenderad av läkare att besöka företaget. Kan efter upprepade behandlingar vidimera att jag verkligen är nöjd med mina behandlingar. 3. Mina behandlingar har varit olika under åren. Det började med diskbråck, därefter tennisarm...

Dimitrios M
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Excellent treatment and exceeded all expectations when it comes to treatment.

Kristian A
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Löste mina fysiska probelm med ett glatt leende omgående

Eva H
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Proffsigt bemötande och kunnig personal som gav mig den hjälp och support jag behövde efter en skada.

Per J
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Lätta att nå för bokning. Bra sjukgymnast och annan behandling. Trevligt bemötande.

Pär S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Proffsigt och seriöst mottagande. Fick många bra övningar som följdes upp vid kommande återbesök.

Henrik A
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Tycker alltid att bemötandet är bra

Åsa Ö
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Min upplevelse är mycket positiv tom över förväntan.

ELLA T
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Jättebra på alla sätt! tog verkligen mina problem på allvar gickt ill bottwen med grundorsaken och behandlade osv...

Kenji B
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Utmärkt bemötande och resultat. Blev behandlad som en kunglighet och ryggsmärtan försvann! Fick bra övningar och tips

Vera S
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Väldigt fint bemötande och proffsig hjälp

Mahsa K
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Proffsig och seriös fysioterapeut, hjälpte mig bli av med en skada/smärta som jag oroade mig mycket över. Genuint intresse i min oro och inger förtroende.

Konstantinos T
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

jag fick remiss och sökte hjälp av dietist på AFF. Jag var tvungen att höra av mig lång tid efter första besöket för att få höra om vad som händer Jag jämför då med dietistkontakt jag hade på HS. Stor skillnad. Bad att få på pränt lite råd om vad sopm är bra för min diabetes men det jag fick var ju bara avtryck fr böcker/skrifter. Tyckte att det verkade för flummit. En annan dietist som fick se vad jag hade fått tyckte att dessa avskrifter var mera för tjockisar och bl.a. inte så mkt frukt för en diabetiker

Ingela Rosemary L
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Rörigt när jag kom dit, lite engagemang från fysioterapeut. Tre dagar senare ett sms att densamma fått covid. Då jag tog kontakt och frågade om vilka rutiner man hade avseende denna situation så hade man inga! Rimligt vore att ordna med hemtest , utebliven arbetsinkomst är för mycket att tänka sig men som sagt någon slags svar och vettig rutin när ens medarbetare utsatt en kund för smittorisk. Detta var vid en tid då det fanns skäl att tro att alla skulle vara dubbelvaccinerade. Om jag ens trott att någon i vården och i...

Eva O
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Proffsigt bemötande och väl anpassad behandling i en lugn miljö.

Carl H
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Bra bemötande och kunnig personal.

Eva R
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Har haft problem av varierande slag under ett antal år och har därigenom kommit i kontakt med många behandlare inom olika behandlingsformer. Naprapati har alltid gett bäst resultat. Är djupt imponerad av den grundliga analys som gjordes vid första besöket och efterföljande besök har bekräftat att man identifierat rätt orsaker till mina multipla besvär. Flera saker som jag får hjälp med att åtgärda och som jag också arbetar med mellan behandlingarna.

Kristian H
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Bra och proffsig behandling. Fick den hjälp dom finns för Tinitus.

Anders N
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Bra och professionell hjälp av sjukgymnasten. Mellan besöken fick jag uppgifter / övningar att göra hemma. Syntomfri efter avslutande av behandlingen.

Anna H
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

bra, flexibla, enkel bokning. Lite "flummigt". Inte så konkret vad jag ska göra för övningar hemma. Har gått på 3 besök och märker ingen skillnad alls. Somnade även på senaste besöket när sjukgymnasten satt bredvid och pratade om hur jag skulle andas.

Mikael M
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Norrmalm

Efter att i över tio års tid varit kund hos er och blivit behandlad av en och samma fysioterapeut var det med sorg jag kunde konstatera att personen i fråga lämnat företaget. Ersättaren var på intet sätt okunnig, men min "gamla" fysioterapeut kunde min kropp utan och innan vilket skapade kontinuitet och förtroende.