Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Södermalm Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

Kapellgränd 13, 116 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hela Kroppen Sjukgymnastik!
Birkagatan 27, 11339, Stockholm
Jane N:
Super trevlig personal, man känner sig väl omhändertagen. Bra produkter till vettiga priser.

Företag inom hälsovård nära Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Gordana J:
Har bara positiva ord att skriva om Atlasbalans, behandlingen med vibben är helt suverän, går rätt bra på djupet av muskler och det känns vi...

Birkagatan 27, Stockholm
Vi hjälper dig ta bort tatueringar samt minska pigmentering och åldersfläckar m.... Läs mer ›
Jane N:

Läs vad 4 kunder tycker om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

• Martin  J
    Martin J skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Haft ett väldigt bra förstaupplevelse. Ska återkomma på flera besök!
  • Emily C
    Emily C skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Är gravid och sökte mig hit pga av bäckenuppluckring. Kommer att komma tillbaka fler gånger. Finns tydligen mycket hjälp att få. Kunnig sjukgymnast. Proffsigt bemötande. Fräscha lokaler.
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Jag slet av ett korsband och har just börjat på rehab på detta ställe. Än så länge har dom varit fantastiska och stöttat mig jättebra. Jag blev rekommenderad denna praktik av en ortoped som jobbat med idrottsskador i 20 år.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Jag har haft mycket besvär med en axel under många år, och varit hos en lång rad sjukgymnaster i Stockholm. Den jag varmast vill rekommendera är Hela Kroppen. När jag började gå där vände det äntligen för mig, och idag mår jag bättre än på många år. Trevliga är de också ;-)

Kapellgränd 13, 116 25 Stockholm