Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Södermalm Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

Kapellgränd 13, 116 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hela Kroppen Sjukgymnastik!

Läs vad 5 kunder tycker om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB

• Maja K
    Maja K skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Efter en mycket lång rehabilitering med först en fysioterapeut, sen en fysioterapeut på Capio St Göran, så träffade jag Melanie på Hela Kroppen Fysioterapi. Kombinationen pepp, stöd och utmaningar från henne har äntligen hjälpt mig framåt mot ett friskt liv. Vad skulle jag ha gjort utan henne ...... Läs mer
  • Martin  J
    Martin J skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Haft ett väldigt bra förstaupplevelse. Ska återkomma på flera besök! Läs mer
  • Emily C
    Emily C skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Är gravid och sökte mig hit pga av bäckenuppluckring. Kommer att komma tillbaka fler gånger. Finns tydligen mycket hjälp att få. Kunnig sjukgymnast. Proffsigt bemötande. Fräscha lokaler. Läs mer
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Jag slet av ett korsband och har just börjat på rehab på detta ställe. Än så länge har dom varit fantastiska och stöttat mig jättebra. Jag blev rekommenderad denna praktik av en ortoped som jobbat med idrottsskador i 20 år. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Hela Kroppen Fysioterapi & Friskvård Södermalm AB
    Jag har haft mycket besvär med en axel under många år, och varit hos en lång rad sjukgymnaster i Stockholm. Den jag varmast vill rekommendera är Hela Kroppen. När jag började gå där vände det äntligen för mig, och idag mår jag bättre än på många år. Trevliga är de också ;-) Läs mer

Bästa företagen inom hälsovård i Stockholm:

Stationsgatan 46, 75324, UPPSALA