Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Helins Fastighetsbyrå
Rekommenderat företag 2016 - Helins Fastighetsbyrå

Helins Fastighetsbyrå

Kungsgatan 4, 411 19 Göteborg — Visa karta

Vi på Helins Fastighetsbyrå brinner för att hjälpa dig få en härlig start i din nya bostad och ett bra avslut i din gamla. Hos oss får du en personlig och engagerad service, vi vet att varje bostadsaffär är unik och vi vill ha en öppen dialog kring hur du vill att din bostadsaffär ska gå till.

Vi kan våra områden och följer alltid med i bostadsmarknadens svängar, så att du kan slappna av och lita på att vi hittar rätt köpare eller säljare för just dig och din bostad.

Trygghet är ett ord som följer med oss i allt vi gör och vi strävar alltid efter långsiktiga kundrelationer. Att få följa våra kunder genom olika boenden i livet är en förmån vi skattar högt!

Läs vad 69 kunder tycker om Helins Fastighetsbyrå

• Sven-Erik A
    Sven-Erik A skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Hej Försa intrycket av mäklaren gjorde att vi tyckte att vi skulle fortsätta och genomföra försäljningen av huset.Sedan har det gått bra. Inga problem har förekommit vad jag kan minnas.
  • Senijel Z
    Senijel Z skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fantastiskt bemötande och service😄
    2016-05-02 Christer v svarar Senijel Z
    Hej Senijel! Tack för dina ord. Hoppas du trivs i lägenheten!!
  • Dödsboet Efter Marco O
    Dödsboet Efter Marco O skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fick hjälp med allting. Måleri, visning, skatten osv. Det var lite strul i början men sedan gick det bra.
  • Siw M
    Siw M skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Kändes bra direkt. Kom väl förberedd. Seriös Ingav förtroende. Bra på att förklara varje steg i en fastighetsaffär. Kändes tryggt att ha Lars-Åke som mäklare. Har rekommenderat honom till vänner.
  • Anders N
    Anders N skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Allt fungerade perfekt.
    Jättebra!
  • Mobeen C
    Mobeen C skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Det var trevligt att göra en bostads affär via er tack
    2016-04-11 Tobias F svarar Mobeen C
    Hej Mobeen, trevligt att höra att Ni är nöjda och känner er trygga efter bostadsaffären.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mkt bra , snabb affär. Vi tyckte att vi fick bra service, visningar och information. Överlåtelsen gick smidigt.
    2016-05-12 Tobias F svarar Barbro N
    Hej Barbro,tack för det trevliga omdömet. Roligt att höra att Ni är nöjda med affären. Jag står till förfogande om det är något mer Ni önskar hjälp med.
  • Lillemor M
    Lillemor M skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket professionellt och bra
  • Åsa Britt-marie L
    Åsa Britt-marie L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Vi har fått bra bemötande och är nöjda. Har både eller har kontakt via mail o mobil.
    2016-04-11 Tobias F svarar Åsa Britt-marie L
    Hej Britt-Marie, det gläder mig att höra att Ni är nöjda. Min målsättning är alltid att vara anträffbar och då använder jag de kommunikationsmöjligheter som även kunden föredrar. Hoppas att Ni trivs i Ert nya boende.
  • Ellen I
    Ellen I skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    En bra mäklarfirma. Inga konstigheter.
  • Björn L
    Björn L skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Lars Åke är en toppen mäklare.
    Snabb och smidig försäljning.
    Rekommenderas
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Allt flöt på utan några större problem. En duktig fotograf kunde visa min ljusa och luftiga stuga som jag själv upplevde den. Många var intresserade. Fick bra betalt. Slutet gott jag är nöjd.Hälsn Kerstin Löfstrand
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Seriöst och professionellt utfört arbete med integritet, respektfullt bemötande och serviceminded. Levde till fullo upp till min förväntansnivå.
    2016-04-11 Tobias F svarar Nadia A
    Hej Nadia, jätteroligt att få dessa positiva omdömen. Vill på ett professionellt och respektfullt sätt försöka utföra mitt arbete så jag, om möjligt, kan överträffa kundernas förväntningar.
  • Eva S
    Eva S skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Allt kring mitt köp för mer än ett år sedan fungerade mycket bra.
  • Peggy S
    Peggy S skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Lugn, trevlig och serviceinriktad.
  • Jessie J
    Jessie J skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt bra, smidig o snabb affär. Trevligt bemötande
  • Reimar A
    Reimar A skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket nöjd. Proffsigt agerande i hela processen. Har givit rek. till flera grannar i området.
  • Josip B
    Josip B skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Inge bra. Svar på få frågor och en lurig självgod jäkel
  • Johan N
    Johan N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt nöjd med Tobias på Helins
    2016-04-11 Tobias F svarar Johan N
    Hej Johan, så roligt att höra att Ni är nöjda. Strävar alltid efter att få en nöjd kundstock.
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och saklig. Mycket kompetent med kunskaper om det mesta. Kändes ärlig, ville inte pracka på oss stailing av huset m.m.
    2016-04-07 Christer v svarar Elisabet L
    Hej Elisabet, tack så mycket för ditt omrdöme. Jag försöker alltid att göra mitt jobb på ett professionellt och ärligt sätt och jag blir glad att höra att du tycker jag lyckats!
  • Malin J
    Malin J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket trevliga med god service och kunskap. Har både köpt och sålt via dem och rekommenderar dem starkt!
    2016-04-11 Tobias F svarar Malin J
    Hej Malin, jag tackar och bugar för dessa vänliga ord. En rekommendation är alltid det bästa betyget och tackar på förhand för detta.
  • Ann Å
    Ann Å skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Kunnig om området, tillgänglig samt ett trevligt bemötande.
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag kan verkligen rekommendera Helins Fastighetsbyrå som hjälpte oss sälja våra lägenheter. De hade ett proffsigt genomförande och månade verkligen om att allt skulle bli så bra som möjligt för oss.
  • Marieanne D
    Marieanne D skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Bra presentationsmaterial på objektet.
    Visningen genomfördes informativt.
    Vid budgivning medgavs rimlig betänketid.
    Köpet genomfördes så proffsigt som vi förväntat oss.
    Det hade varit trevligt om mäklaren hört av sig efter genomförd affär och förhört sig om allt är bra!
  • Inga-lill P
    Inga-lill P skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med allt.
    Bra bemötande och trevlig personal
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Tobias är trevlig, lyssnar bra och tillmötesgående.Tzvärr lyckades vi inte få det pris vi önskade.
    2016-04-11 Tobias F svarar Lennart P
    Hej Lennart, tack för de vänliga orden. Våra förhoppningar uppfylldes tyvärr inte då marknaden inte ville vara med oss som vi önskat.
  • Anton S
    Anton S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Som köpare av hus är jag mycket nöjd med Tobias beteende.

- Han var alltid trevlig och harmonisk
    - Saklig och bra på att förklara
    - Nåbar och mån om en bra affärsrelation
    - Efter besiktning skötte han diskussion om pris mellan oss och säljare på ett bra sätt. Det är en fas som annars kan skapa konflikt.

Som helhet är han nog den bästa mäklare jag kommit i kontakt med.
    2016-05-12 Tobias F svarar Anton S
    Hej Anton

Tack så innerligt för dessa värmande ord, blir riktigt glad att få höra Era positiva omdömen.
    Jag strävar alltid efter uppnå nöjda kunder, såväl säljare om köpare, och anser att det är av stor vikt att följa parterna genom hela affären så att man som kund känner sig trygg.

Ni är alltid välkomna att höra av Er om Ni funderar över något eller önskar få hjälp med något.

Hoppas att Ni trivs bra i huset.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Ett jättetrevligt o tryggt bemötande. Alltid lika trevlig och positiv. Inget var besvärligt.
  • Maija-liisa T
    Maija-liisa T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Då han bara hade en visning så var det dåligt av honom att vara 20 minuter sen till visningen.
    2016-04-11 Tobias F svarar Maija-liisa T
    Hej Maija-Liisa, tyvärr rådde jag inte för förseningen då den var utom min kontroll och inget jag kunde påverka. Givetvis skall inte förseningar förekomma oavsett. Ber än en gång om ursäkt för det.
  • Lena L
    Lena L skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jättebra snabb försäljning trevlig .
  • Marie M
    Marie M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag fick alltid ett väldigt trevligt och personligt bemötande. Han svarade kunnigt och proffsigt på alla våra frågor och hjälpe oss igenom hela processen på ett trovärdigt sätt. Man kände sig alltid trygg med att han gjorde sitt bästa för oss.
    2016-04-11 Tobias F svarar Marie M
    Hej Marie, tack så mycket för detta. Att kunna utföra ett jobb där kunden känner sig nöjd och trygg genom hela processen är lite av ett fundament i mina värderingar.
  • Gunvor Alice E
    Gunvor Alice E skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jobbade bra med vårt lite speciella projekt. Föstod både köpare och säljare.
  • Sharon S
    Sharon S skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    trevlig duktig hjalpsam .varmt rekomenderar om lars-Ake pa Helins fastighetsbyro
  • Mohammad B
    Mohammad B skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket proffsig ärlig och engagerad i det han gör.
    2016-04-05 Tobias F svarar Mohammad B
    Hej Mohammad, tack så mycket för dessa ord. Jag försöker alltid att utföra mitt jobb på ett professionellt och ärligt sätt och jag blir glad att höra att du tycker jag lyckats. Ett stort engagemang är en hörnsten i mitt yrkesutövande.
  • Baraa A
    Baraa A skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    jag tycker att dem väldigt erfarenhet mycket duktiga och organiserat , själv klart dem är mitt val.
  • Johan E
    Johan E skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Eftersom en mäklare alltid vill sälja så fort som möjligt med ett högt pris och köparen vill ha ett så lågt pris som möjligt. Detta skapar en konflikt som påverkar mäklarens ärlighet. Det är först när man bott ett tag som man upptäcker skavankerna. Ex. så skulle det vara en ny tvättmaskin som visade sog vara delvis trasig och gammal. Systemfel enligt mig! Snarare än hans fel.
    2016-04-05 Christer v svarar Johan E
    Hej Johan! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du upplevt mig som oärlig, det har aldrig varit min avsikt. Uppgifter om hushållsmaskiners skick och ålder får vi från säljarna och testar normalt inte dem. För ta till mig av kritiken och i framtiden säkerställa att utrustning som följer med bostaden fungerar.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Kanonkompetent, vänlig och effektiv! Jag upplevde tjänsten både som köpare och säljare.
    2016-04-05 Tobias F svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack så innerligt för dessa ord. Det gläder mig att höra att du känner dig nöjd som både säljare och köpare.
  • Karin G
    Karin G skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Trevliga mäklare som hjälper till med frågor om allt möjligt!
    2016-04-05 Tobias F svarar Karin G
    Hej Karin, tack för dessa trevlig omdömen. Alltid roligt att höra att mina/våra kunder är nöjda.
  • Inga O
    Inga O skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Man kan inte önska en bättre mäklare. Kunnig och vänlig. Jag kommer att rekommendera honom.
    2016-04-05 Tobias F svarar Inga O
    Hej Inga, tack så jättemycket för de varma och vänliga orden. Min målsättning är att du som kund skall vara nöjd, är du nöjd så är jag nöjd. Du är alltid välkommen att kontakta mig och jag tackar extra mycket för rekommendationen.
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Trevligt bemötande. Kunnig och erfaren.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Proffsigt och trevligt!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2016-04-05 Tobias F svarar Håkan A
    Hej Håkan, jag tackar och bugar ödmjukast för dessa fina omdömen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket bra samarbete och sörvis !! Högsta betyg .. och återkommer absolut . Tack
    2016-04-05 Tobias F svarar Anna N
    Hej Anna, jag tackar för det fina betyget. Du är välkommen att återkomma när det är dags.
  • Anette J
    Anette J skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Blev mkt väl omhändertagen från början till slut. Skulle gärna rekommendera
  • Andjelko K
    Andjelko K skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Helens Fastighetsbyrån.se Utmärkt
    2016-04-05 Tobias F svarar Andjelko K
    Hej Andjelko, roligt att höra att du är nöjd. Jag tackar så innerligt för detta omdöme.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    En bra mäklarfirman med många kontakter. Trevliga människor som jobbar där. Väldigt kunniga
    2016-04-05 Tobias F svarar Joakim M
    Hej Joakim, så roligt att höra att vårt arbete har varit till Er belåtenhet. Med över 30-års samlad erfarenhet på kontoret så har vi idag skapat en bred "kunnighet" och stort kontaktnät. Givetvis jobbar vi ständigt på att förbättra oss med än mer kunskap och ännu större kontaktnät. Jag/Vi finns till Ert förfogande vid behov.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Proffsig mäklare och väldigt trevlig.
    2016-04-05 Tobias F svarar Bengt B
    Hej Bengt, jag tackar så mycket för dessa fina omdömen.
  • Johan J
    Johan J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Det märktes att det var en liten mäklarfirma för det var en del uppskjutna tider när kontakt togs. men dock vänligt/trevligt och korrekt bemötande från mäklarens sida och det kändes tryggt att sälja via Tobias. Vi var nöjda som säljare.
    2016-04-05 Tobias F svarar Johan J
    Hej Johan, jag tackar och bugar för de vänliga orden. Får passa på att be om ursäkt att det blev viss korrigering angående tider. Som jag tidigare sagt så är jag nöjd när mina kunder är nöjda.
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Helins Fastighetsbyrå hade annonser i G-P att det var stor efterfrågan på kolonistugor. Jag skulle sälja min kolonistuga och valde dem då jag trodde på dem. Jag uppfattade det inte som att var stor efterfrågan, den kom väldigt få på visningarna. Det är också mycket stor skillnad på värderingarna av kolonistugorna beroende på vilken mäklare man väljer. Stugan är mycket mer värld när den bara skall värderas än när den skall säljas.
    2016-04-05 Tobias F svarar Marianne D
    Hej Marianne, dina synpunkter är väldigt värdefulla för mig och jag tar med mig allt du säger inför framtiden.
    Tyvärr är det så att marknaden inte alltid lever upp till det man förväntat sig och trott. Jag beklagar om du uppfattade det som att vi sa en sak och levererade en annan, det har inte varit vår avsikt.
    Vill passa på att poängtera att vi ständigt försöker hålla oss till marknadsmässiga värderingar.
  • Hans L
    Hans L skrev om Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå
    Hej. Det var ett jättebra beslut att använda dom. Det var ett bra bemötande. Flexibilitet . Förtroendeingivande. Allt vi pratade om infriades. Mvh En mycket nöjd kund
  • Lena W
    Lena W skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fick sålt stugor å hjälp me deklaration
    2016-04-05 Tobias F svarar Lena W
    Hej Lena, tack för omdömet. Hoppas att Ni trivs bra i nya stugan.
Lars-Åke Helin
Tobias Fagrell