Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Helins Fastighetsbyrå Christer von Hauswolff
21 rekommendationer

Christer von Hauswolff
en del av Helins Fastighetsbyrå

Kungsgatan 4
411 19 Göteborg — Visa karta

Vad tror Christer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Christer von Hauswolff

• Sjöberg A
    Sjöberg A skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    På visningen kom mäklaren sent och hade inte förberett något. Han kunde inte svara på så många frågor och kändes oengagerad. När köpet genomfördes var allt rörigt och det var mycket info som gick kom fram till oss köpare. Jag vet även att städfirman anlitades via mäklarfirman och jobbet dom gjorde var under all kritik. Läs mer
    2017-11-13 Christer v svarar Sjöberg A
    Hej! Tack för ert svar. Känner inte igen mig i er kritik. Trafiken i Göteborg kan jag tyvärr inte råda över så visst kan det bli tajt att hinna fram någon gång. Vi får huvudsakligen vår information från säljare. Denna lägenhet såldes vi ombud som själv inte bott i den och därför hade begränsad information om den. Vet inte vilka frågor ni inte fick svar på men jag hade kunnat förtydliga eller ta reda på mer om något var oklart. I detta fall var det flyttfirman, inte vi, som stod för städningen. Oavsett vem skulle ni återkommit till mig för alla städfirmor lämnar garanti på sitt jobb. Är arbetet inte utför enligt praxis ska de åtgärda felen. Hoppas ni trivs i lägenheten
  • Rosenberg S
    Rosenberg S skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag var mycket nöjd med Cjhrister.
    Sylvia Rosenberg Läs mer
    2017-11-13 Christer v svarar Rosenberg S
    Hej Sylvia! Tack för det. Bara roligt att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs i nya lägenheten.
  • Jacobsson T
    Jacobsson T skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Han var Trevlig, Kunnig
    och Professionel Läs mer
    2017-11-13 Christer v svarar Jacobsson T
    Hej! Tack för er återkoppling. Hoppas bytet blev vad ni sett fram emot.
  • Radebrink C
    Radebrink C skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Trevligt bemötande men en mycket allvarlig kritik mot honom ang. att han inte informerade om att en ny stor väg skulle byggas ungefär 25 meter från vårt sommarhus. Samt att det nu byggs många lägenheter i vår närhet. Stor risk för att huset vi köpt sjunker i värde och att trafikbuller och luftföroreningar gör det mer svårsålt. Läs mer
  • Barbro Elisabeth S
    Barbro Elisabeth S skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt bra bemötande hela vägen!
    Mycket kunnig!
    Väldigt trevlig! Läs mer
    2017-11-06 Christer v svarar Barbro Elisabeth S
    Hej! Tack för det. Trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Alban M
    Alban M skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Christer är en riktig bra mäklare som jobbar fullständig och ger en riktigt bra resultat. Läs mer
    2017-02-22 Christer v svarar Alban M
    Tack för din recesion. Härligt att du är nöjd.
  • Celia Y
    Celia Y skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mäklaren var pålitlig, kunnig och trevlig. Läs mer
    2017-01-12 Christer v svarar Celia Y
    Hej Celia! Tack för ditt utlåtande.
  • Roger P
    Roger P skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Man blev väl omhändertagen och sakligt informerad. Läs mer
    2017-01-12 Christer v svarar Roger P
    Hej Roger! Tack för dina ord. Hoppas ni trivs i huset.
  • Maria J
    Maria J skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Christer har genomgående från första kontakt imponerat med sitt personliga engagemang och vänliga bemötande och proffesionellt hantering vid försäljningen av mitt hus.Kände mig trygg att allt sköttes på bästa sätt genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Christer som mäklare .M.v.h Maria Läs mer
    2017-01-12 Christer v svarar Maria J
    Hej Maria! Tack för det! Hoppas din nya lägenhet blir lika trivsam som ditt hus.
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Han är en mycket seriös och kunnig mäklare .
    Artigt o trevligt bemötande och tar sig tid att lyssna .
    En person som man känner stort förtroende för.
    Jag kan varmt rekommendera honom
    och Helins Fastighetsbyrå . Läs mer
    2017-01-10 Christer v svarar Bertil J
    Hej Bertil!
    Tack för ditt positiva utlåtande, det kännas alltid bra att få bekräftat att vi gjort bra ifrån oss.
  • Anna L
    Anna L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag är mycket nöjd med Christer. Han är tillgänglig, kommunikativ och kompetent.
    Jag upplever honom som jordnära och förtroendeingivande.
    Han får betyg 4 av 5 Läs mer
  • Bert L
    Bert L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Christer var korrekt och professionell både vid kontraktskrivningen av köpet på sommarstugan samt försäljningen av kolonistugan. Läs mer
    2017-01-09 Christer v svarar Bert L
    Hej Bert! Trevligt att få bekräftelse på att jag skött mina uppdrag. Tack för att ni anlitade mig både vid köp och försäljning.
  • Michal B
    Michal B skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt duktig mäklare. Proffesionell och erfaren. Läs mer
    2017-01-09 Christer v svarar Michal B
    Hej Michal! Tack för dina ord. Hoppas allt gått bra och att ni trivs i lägenheten.
  • Markus L
    Markus L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-01-09 Christer v svarar Markus L
    Hej Markus! Uppskattar dina vänliga ord.
  • Senijel Z
    Senijel Z skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fantastiskt bemötande och service😄 Läs mer
    2016-05-02 Christer v svarar Senijel Z
    Hej Senijel! Tack för dina ord. Hoppas du trivs i lägenheten!!
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och saklig. Mycket kompetent med kunskaper om det mesta. Kändes ärlig, ville inte pracka på oss stailing av huset m.m. Läs mer
    2016-04-07 Christer v svarar Elisabet L
    Hej Elisabet, tack så mycket för ditt omrdöme. Jag försöker alltid att göra mitt jobb på ett professionellt och ärligt sätt och jag blir glad att höra att du tycker jag lyckats!
  • Johan E
    Johan E skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Eftersom en mäklare alltid vill sälja så fort som möjligt med ett högt pris och köparen vill ha ett så lågt pris som möjligt. Detta skapar en konflikt som påverkar mäklarens ärlighet. Det är först när man bott ett tag som man upptäcker skavankerna. Ex. så skulle det vara en ny tvättmaskin som visade sog vara delvis trasig och gammal. Systemfel enligt mig! Snarare än hans fel. Läs mer
    2016-04-05 Christer v svarar Johan E
    Hej Johan! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du upplevt mig som oärlig, det har aldrig varit min avsikt. Uppgifter om hushållsmaskiners skick och ålder får vi från säljarna och testar normalt inte dem. För ta till mig av kritiken och i framtiden säkerställa att utrustning som följer med bostaden fungerar.
  • Alessandra L
    Alessandra L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Han var väldigt hjälpsam och duktig. Hjälpte oss mer än vad han behövde. Läs mer
    2016-04-05 Christer v svarar Alessandra L
    Hej Alessandra! Tack för ditt omdöme. Det är klart vi hjälper till när det behövs.
  • Elsy J
    Elsy J skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag tyckte att det va ett bra samarbete med dom. Läs mer
    2016-04-05 Christer v svarar Elsy J
    Hej Elsy! Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du tyckte det fungerade bra.
  • Åse Annie K
    Åse Annie K skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag upplevde honom som genuint engagerad och allt kring försäljningen gick smidigt. Läs mer
    2016-04-05 Christer v svarar Åse Annie K
    Hej! Tack för ditt omdöme och trevligt att du uppskattade mitt arbete.
  • Malin N
    Malin N skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Vi tyckte det funkade väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt. Vi fick även hjälp efter att köpet var färdigt när det visade sig finnas fel på bostaden. Vi kan rekommendera Helins!! Läs mer
    2016-04-05 Christer v svarar Malin N
    Hej Malin! Tack för ditt omdöme. Naturligtvis försöker vi alltid hjälpa till så långt vi kan. Christer
Lars-Åke Helin
Tobias Fagrell