Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Helins Fastighetsbyrå Christer von Hauswolff

en del av Helins Fastighetsbyrå

Kungsgatan 4, 411 19 Göteborg — Visa karta

4.4 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Christer von Hauswolff

• Senijel Z
    Senijel Z skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fantastiskt bemötande och service😄
    2016-05-02 Christer v svarar Senijel Z
    Hej Senijel! Tack för dina ord. Hoppas du trivs i lägenheten!!
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och saklig. Mycket kompetent med kunskaper om det mesta. Kändes ärlig, ville inte pracka på oss stailing av huset m.m.
    2016-04-07 Christer v svarar Elisabet L
    Hej Elisabet, tack så mycket för ditt omrdöme. Jag försöker alltid att göra mitt jobb på ett professionellt och ärligt sätt och jag blir glad att höra att du tycker jag lyckats!
  • Johan E
    Johan E skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Eftersom en mäklare alltid vill sälja så fort som möjligt med ett högt pris och köparen vill ha ett så lågt pris som möjligt. Detta skapar en konflikt som påverkar mäklarens ärlighet. Det är först när man bott ett tag som man upptäcker skavankerna. Ex. så skulle det vara en ny tvättmaskin som visade sog vara delvis trasig och gammal. Systemfel enligt mig! Snarare än hans fel.
    2016-04-05 Christer v svarar Johan E
    Hej Johan! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du upplevt mig som oärlig, det har aldrig varit min avsikt. Uppgifter om hushållsmaskiners skick och ålder får vi från säljarna och testar normalt inte dem. För ta till mig av kritiken och i framtiden säkerställa att utrustning som följer med bostaden fungerar.
  • Alessandra L
    Alessandra L skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Han var väldigt hjälpsam och duktig. Hjälpte oss mer än vad han behövde.
    2016-04-05 Christer v svarar Alessandra L
    Hej Alessandra! Tack för ditt omdöme. Det är klart vi hjälper till när det behövs.
  • Elsy J
    Elsy J skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag tyckte att det va ett bra samarbete med dom.
    2016-04-05 Christer v svarar Elsy J
    Hej Elsy! Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du tyckte det fungerade bra.
  • Åse Annie K
    Åse Annie K skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag upplevde honom som genuint engagerad och allt kring försäljningen gick smidigt.
    2016-04-05 Christer v svarar Åse Annie K
    Hej! Tack för ditt omdöme och trevligt att du uppskattade mitt arbete.
  • Malin N
    Malin N skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Fastighetsbyrå
    Vi tyckte det funkade väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt. Vi fick även hjälp efter att köpet var färdigt när det visade sig finnas fel på bostaden. Vi kan rekommendera Helins!!
    2016-04-05 Christer v svarar Malin N
    Hej Malin! Tack för ditt omdöme. Naturligtvis försöker vi alltid hjälpa till så långt vi kan. Christer
Lars-Åke Helin
Tobias Fagrell