en del av Helins Fastighetsbyrå

4.4 / 5 i betyg — 27 rekommendationer

Läs vad 27 användare tycker om Tobias Fagrell

• Mobeen C
    Mobeen C skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Det var trevligt att göra en bostads affär via er tack
    2016-04-11 Tobias F svarar Mobeen C
    Hej Mobeen, trevligt att höra att Ni är nöjda och känner er trygga efter bostadsaffären.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mkt bra , snabb affär. Vi tyckte att vi fick bra service, visningar och information. Överlåtelsen gick smidigt.
    2016-05-12 Tobias F svarar Barbro N
    Hej Barbro,tack för det trevliga omdömet. Roligt att höra att Ni är nöjda med affären. Jag står till förfogande om det är något mer Ni önskar hjälp med.
  • Åsa Britt-marie L
    Åsa Britt-marie L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Vi har fått bra bemötande och är nöjda. Har både eller har kontakt via mail o mobil.
    2016-04-11 Tobias F svarar Åsa Britt-marie L
    Hej Britt-Marie, det gläder mig att höra att Ni är nöjda. Min målsättning är alltid att vara anträffbar och då använder jag de kommunikationsmöjligheter som även kunden föredrar. Hoppas att Ni trivs i Ert nya boende.
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Seriöst och professionellt utfört arbete med integritet, respektfullt bemötande och serviceminded. Levde till fullo upp till min förväntansnivå.
    2016-04-11 Tobias F svarar Nadia A
    Hej Nadia, jätteroligt att få dessa positiva omdömen. Vill på ett professionellt och respektfullt sätt försöka utföra mitt arbete så jag, om möjligt, kan överträffa kundernas förväntningar.
  • Johan N
    Johan N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Väldigt nöjd med Tobias på Helins
    2016-04-11 Tobias F svarar Johan N
    Hej Johan, så roligt att höra att Ni är nöjda. Strävar alltid efter att få en nöjd kundstock.
  • Malin J
    Malin J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket trevliga med god service och kunskap. Har både köpt och sålt via dem och rekommenderar dem starkt!
    2016-04-11 Tobias F svarar Malin J
    Hej Malin, jag tackar och bugar för dessa vänliga ord. En rekommendation är alltid det bästa betyget och tackar på förhand för detta.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Tobias är trevlig, lyssnar bra och tillmötesgående.Tzvärr lyckades vi inte få det pris vi önskade.
    2016-04-11 Tobias F svarar Lennart P
    Hej Lennart, tack för de vänliga orden. Våra förhoppningar uppfylldes tyvärr inte då marknaden inte ville vara med oss som vi önskat.
  • Anton S
    Anton S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Som köpare av hus är jag mycket nöjd med Tobias beteende.

- Han var alltid trevlig och harmonisk
    - Saklig och bra på att förklara
    - Nåbar och mån om en bra affärsrelation
    - Efter besiktning skötte han diskussion om pris mellan oss och säljare på ett bra sätt. Det är en fas som annars kan skapa konflikt.

Som helhet är han nog den bästa mäklare jag kommit i kontakt med.
    2016-05-12 Tobias F svarar Anton S
    Hej Anton

Tack så innerligt för dessa värmande ord, blir riktigt glad att få höra Era positiva omdömen.
    Jag strävar alltid efter uppnå nöjda kunder, såväl säljare om köpare, och anser att det är av stor vikt att följa parterna genom hela affären så att man som kund känner sig trygg.

Ni är alltid välkomna att höra av Er om Ni funderar över något eller önskar få hjälp med något.

Hoppas att Ni trivs bra i huset.
  • Maija-liisa T
    Maija-liisa T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Då han bara hade en visning så var det dåligt av honom att vara 20 minuter sen till visningen.
    2016-04-11 Tobias F svarar Maija-liisa T
    Hej Maija-Liisa, tyvärr rådde jag inte för förseningen då den var utom min kontroll och inget jag kunde påverka. Givetvis skall inte förseningar förekomma oavsett. Ber än en gång om ursäkt för det.
  • Marie M
    Marie M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Jag fick alltid ett väldigt trevligt och personligt bemötande. Han svarade kunnigt och proffsigt på alla våra frågor och hjälpe oss igenom hela processen på ett trovärdigt sätt. Man kände sig alltid trygg med att han gjorde sitt bästa för oss.
    2016-04-11 Tobias F svarar Marie M
    Hej Marie, tack så mycket för detta. Att kunna utföra ett jobb där kunden känner sig nöjd och trygg genom hela processen är lite av ett fundament i mina värderingar.
  • Mohammad B
    Mohammad B skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket proffsig ärlig och engagerad i det han gör.
    2016-04-05 Tobias F svarar Mohammad B
    Hej Mohammad, tack så mycket för dessa ord. Jag försöker alltid att utföra mitt jobb på ett professionellt och ärligt sätt och jag blir glad att höra att du tycker jag lyckats. Ett stort engagemang är en hörnsten i mitt yrkesutövande.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Kanonkompetent, vänlig och effektiv! Jag upplevde tjänsten både som köpare och säljare.
    2016-04-05 Tobias F svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack så innerligt för dessa ord. Det gläder mig att höra att du känner dig nöjd som både säljare och köpare.
  • Karin G
    Karin G skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Trevliga mäklare som hjälper till med frågor om allt möjligt!
    2016-04-05 Tobias F svarar Karin G
    Hej Karin, tack för dessa trevlig omdömen. Alltid roligt att höra att mina/våra kunder är nöjda.
  • Inga O
    Inga O skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Man kan inte önska en bättre mäklare. Kunnig och vänlig. Jag kommer att rekommendera honom.
    2016-04-05 Tobias F svarar Inga O
    Hej Inga, tack så jättemycket för de varma och vänliga orden. Min målsättning är att du som kund skall vara nöjd, är du nöjd så är jag nöjd. Du är alltid välkommen att kontakta mig och jag tackar extra mycket för rekommendationen.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Proffsigt och trevligt!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2016-04-05 Tobias F svarar Håkan A
    Hej Håkan, jag tackar och bugar ödmjukast för dessa fina omdömen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Mycket bra samarbete och sörvis !! Högsta betyg .. och återkommer absolut . Tack
    2016-04-05 Tobias F svarar Anna N
    Hej Anna, jag tackar för det fina betyget. Du är välkommen att återkomma när det är dags.
  • Andjelko K
    Andjelko K skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Helens Fastighetsbyrån.se Utmärkt
    2016-04-05 Tobias F svarar Andjelko K
    Hej Andjelko, roligt att höra att du är nöjd. Jag tackar så innerligt för detta omdöme.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    En bra mäklarfirman med många kontakter. Trevliga människor som jobbar där. Väldigt kunniga
    2016-04-05 Tobias F svarar Joakim M
    Hej Joakim, så roligt att höra att vårt arbete har varit till Er belåtenhet. Med över 30-års samlad erfarenhet på kontoret så har vi idag skapat en bred "kunnighet" och stort kontaktnät. Givetvis jobbar vi ständigt på att förbättra oss med än mer kunskap och ännu större kontaktnät. Jag/Vi finns till Ert förfogande vid behov.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Proffsig mäklare och väldigt trevlig.
    2016-04-05 Tobias F svarar Bengt B
    Hej Bengt, jag tackar så mycket för dessa fina omdömen.
  • Johan J
    Johan J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Det märktes att det var en liten mäklarfirma för det var en del uppskjutna tider när kontakt togs. men dock vänligt/trevligt och korrekt bemötande från mäklarens sida och det kändes tryggt att sälja via Tobias. Vi var nöjda som säljare.
    2016-04-05 Tobias F svarar Johan J
    Hej Johan, jag tackar och bugar för de vänliga orden. Får passa på att be om ursäkt att det blev viss korrigering angående tider. Som jag tidigare sagt så är jag nöjd när mina kunder är nöjda.
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Helins Fastighetsbyrå hade annonser i G-P att det var stor efterfrågan på kolonistugor. Jag skulle sälja min kolonistuga och valde dem då jag trodde på dem. Jag uppfattade det inte som att var stor efterfrågan, den kom väldigt få på visningarna. Det är också mycket stor skillnad på värderingarna av kolonistugorna beroende på vilken mäklare man väljer. Stugan är mycket mer värld när den bara skall värderas än när den skall säljas.
    2016-04-05 Tobias F svarar Marianne D
    Hej Marianne, dina synpunkter är väldigt värdefulla för mig och jag tar med mig allt du säger inför framtiden.
    Tyvärr är det så att marknaden inte alltid lever upp till det man förväntat sig och trott. Jag beklagar om du uppfattade det som att vi sa en sak och levererade en annan, det har inte varit vår avsikt.
    Vill passa på att poängtera att vi ständigt försöker hålla oss till marknadsmässiga värderingar.
  • Lena W
    Lena W skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Fick sålt stugor å hjälp me deklaration
    2016-04-05 Tobias F svarar Lena W
    Hej Lena, tack för omdömet. Hoppas att Ni trivs bra i nya stugan.
  • Samir B
    Samir B skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Lugn, saklig trevlig.
    Känns som kunnig och ger ett gått intryck.
    Tillgänglig och svarar alltid i telefon.
    2016-04-05 Tobias F svarar Samir B
    Hej Samir, tack för omdömet. Min målsättning är att alltid sätta kunderna i fokus och därmed vara tillgänglig.
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Bra bemötande, inget fel så sett. Fick komma på sen visning (kl 19) som ej var planerad, det uppskattades. Det ingick flyttstädning vilket jag såg som väldigt positivt då jag flyttade ifrån Uddevalla till Göteborg och kom med ett lass med alla grejer på en o samma gång. Då var det tråkigt att det var den sämsta städningen jag någonsin varit med om. Det ligger dock i ert intresse att kontakta den städfirma ni använder er utav, men min första upplevelse av lägenheten blev inte bra. Bad dem även slå på frysen, men det var ju tydligen också svårt. Så jag är ok nöjd, men kommer inte anlita er när jag säljer sedan, tyvärr.
    2016-04-05 Tobias F svarar Jessica D
    Hej Jessica, det smärtar att höra att du inte är helt nöjd då min målsättning alltid är att ha nöjda kunder. Jag uppskattar din ärlighet och skall ta till mig allt du skriver. Då det gäller städfirman som utförde städningen så har vi inte längre något samarbete.
    Du är alltid välkommen att återkomma.
    Sara K gillar detta
  • Gerd D
    Gerd D skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Han gjorde ett utomordentligt jobb. Höll oss ständigt uppdaterade. Drev på försäljningen på för oss ett bra sätt. Trevlig, samarbetsvillig och kunnig. Ska anlita honom när jag säljer nästa hus.
    2016-04-05 Tobias F svarar Gerd D
    Hej Gerd, det gläder mig att höra att allt var till belåtenhet då min målsättning alltid är att försöka överträffa förväntningarna.
    Du är välkommen att återkomma när det är dags att sälja.
  • Lena Charlotte E
    Lena Charlotte E skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Bra bemötande, vi är mycket nöjda, rekomenderar Helins varmt.
    Bra stöd när köparna började krågla, kom med bra lösningar.
    2016-04-05 Tobias F svarar Lena Charlotte E
    Hej Lena, jag tackar och bugar för detta. Jag är alltid mån om att följa min kunder hela vägen så att de känner sig nöjda och trygga.
  • Lars Algot A
    Lars Algot A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå
    Bra och trevligt bemötande. Kunden i focus igenom hela försäljningen. Proffsiga.
    2016-04-05 Tobias F svarar Lars Algot A
    Hej Lars, tack för de vänliga orden. Är kunden nöjd så är jag nöjd.
    Sara K gillar detta
Lars-Åke Helin