Lars-Åke Helin
Registrerad mäklare sedan 1986
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 99 Läs vad Lars-Åke Helin

• Jonathan B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-05-27

Köpte en bostadsrätt genom Helins

Väldigt enkel och snabb process och snabb återkoppling trots att det var en helg.

Jag uppfattade att alt var seriöst och smidigt och mina personliga åtaganden var i princip inga alls, sammanfattningsvis väldigt positivt =) Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Marilyn J sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-05-10

Bostadsrätt
    Bemötandet från mäklaren var kanon.
    Allt vi pratade om tog mäklaren tag i och fixade utmärkt. Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Jonas A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-05-10

Vasastaden
    Verkligen kunnig samt & erfaren , en lyhörd o kompetent mäklare som jag kan rekommendera , supernöjd med engagemanget !! Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Anette L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-04-28

Sävedalen - Bockemossen
    Sålt bostadsrätt. Vi har blivit bra bemötta och fått fint stöd av mäklaren hela vägen. Läs mer
  • Lars Roland S
    Lars Roland S sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-15

Björkekärr - Robertshöjd
    Mycket kunnig och trevlig mäklare
    Rekomenderas Läs mer
    2019-03-19 Lars-Åke H svarar Lars Roland S
    Stort TACK Lars för din fina rekommendation.
  • Eva B sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-12

Sålt bostad. Seriöst och professionellt hanterat av Lars-Åke Helin. Läs mer
    2019-03-15 Lars-Åke H svarar Eva B
    Tack Eva för ditt fina betyg, ha det riktigt fint.
  • Gunilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-10

Hisings Backa - Bällskär
    L-Å kändes lite för personligt engagerad i köparens privata situation. Fint att man bryr sig (absolut), men det känns kanske inte helt ok för säljaren. För övrigt var allt till belåtenhet! Läs mer
    2019-03-11 Lars-Åke H svarar Gunilla E
    Tack snälla för de fina orden! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen!
    Lars-Åke H gillar detta
  • Renate S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-09

Johanneberg
    Vi köpte en Bostadsrätt på 91,6 kvm. Vi blev bemött på ett bra sätt och fick komma på förhandsvisning utan problem. Mäklaren värkade vara rak utan för mycket ”sälj”-snack. Vi fick titta i lugn o ro och fick svar på de frågor vi hade under processen. Mäklaren hanterade processen bra med tanke på olika situationer som kan dyka upp undervägs. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-03-11 Lars-Åke H svarar Renate S
    Hej Renate, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete hittills. Ha det fint.
    Lars-Åke H gillar detta
  • Thomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-07

Johanneberg
    Sålt bostadsrätt.
    Utmärkt skött mäkleri till bra pris. Rekommenderas!
    Peter Björklund Läs mer
    2019-03-11 Lars-Åke H svarar Thomas B
    Hej Thomas & Peter, tack för ert fina omdöme, Ha det fint tills vi träffas igen.
    Lars-Åke H gillar detta
  • Christel M köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Fastighetsbyrå

2019-03-07

Ruddalen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet Läs mer
    2019-03-11 Lars-Åke H svarar Christel M
    Hej Christel, stort tack för ditt betyg av mitt arbete. Ha det fint!

Senaste försäljningarna

Konsertgatan