Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

Hamngatan 26A, 652 25 Karlstad — Visa karta

Helins fastighetsbyrå på Hamngatan i Karlstad har koll på bostadsmarknaden i Karlstad och Filipstad. Hos oss får du engagerad personal, personlig service och all hjälp du behöver med din bostadsaffär.

Vi värderar en öppen dialog högt. Vi kan varje område och du kan alltid lita på att vi hittar rätt köpare, säljare och bostad för just dig. Vi bistår med gedigen och uppdaterad kunskap och ser till att du får ett bra avslut i din gamla bostad - och en bra början i den nya.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 33 kunder tycker om Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

• Johansson D
    Johansson D skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias gjorde ett mycket gott intryck på mig vid vårt första möte och det fortsatte genom hela försäljningen. Med sitt engagemang och sitt sätt att hela tiden hålla mig informerad på vad som skedde så kände jag mig väldigt trygg. Tobias levde med råge upp till mina förväntningar.
  • Syed M
    Syed M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Highly satisfied. Tobias Fagrell has made the whole business dealing easy for us without making any confusion.
  • Pia A
    Pia A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Allt fungerade bra Tobias var tillgänglig med samtal annars med sms om det var några funderingar . Vi skulle nog haft lite mer tid med honom första visnings tillfället , kanske 30 min innan för avstämning men allt gick bra o huset är sålt .
    2017-11-09 Tobias F svarar Pia A
    Hej Pia, tack för omdömet och för förtroendet att hjälpa Er att sälja huset. Vill alltid försöka vara så tillgänglig det bara går och använder de kanaler som finns att tillgå (samtal, sms och mail). Jag skall ta till mig att sätta av längre tid innan första visning för avstämning. Hoppas att Ni trivs i Ert nya boende. Med vänlig hälsning Tobias
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tillmötesgående, hjälpsam t.ex. med att ordna extravisning vilket också ledde till ett köp.
  • Therese E
    Therese E skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Mycket nöjd! En mäklare man kan lita på.
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias har varit saklig och tillmötesgående.
    Med andra ord bra.
    Svarat på frågor jag haft.
  • Lee J
    Lee J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han är lyhörd för säljarens olika synpunkter och önskemål. Lätt att nå, kunnig och effektiv.
    2017-11-08 Tobias F svarar Lee J
    Hej Jiaying, tusen tack för detta fina omdöme och roligt att höra att Ni uppskattat mitt arbete. Jag vill alltid försöka vara anträffbar och är mån om att kunna anpassa mig efter kundernas önskemål. Tack för förtroendet att hjälpa Er att sälja Ert hus och hoppas att Ni kommer trivas i nya staden. Med vänlig hälsning Tobias
  • Marica S
    Marica S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Vi fick ett mycket proffsigt bemötande och är mycket nöjda.
    2017-11-08 Tobias F svarar Marica S
    Hej Marica, tack så innerligt för detta fina omdöme. Det var ett nöje att få vara Er behjälpliga med försäljningen av Ert fina hus och dess fantastiska läge. Med vänlig hälsning Tobias
  • Amanda  A
    Amanda A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias insats angående vårt bostadsköp har varit oerhört betydande. En mycket aktiv och engagerad mäklare som är lyhörd och utifrån sina kunskaper svarade han på alla våra frågetecken gällande bostaden, avtal etc.
    2017-11-08 Tobias F svarar Amanda A
    Hej Amanda, så glad jag blir att höra att Ni känner Er trygga och nöjda med mitt arbete. Jag strävar alltid efter att vara så saklig och informativ det bara går då en bostadsaffär oftast är den största affären man gör. Har Ni några funderingar är Ni alltid välkomna att höra av Er. Med vänlig hälsning Tobias
  • Kari  F
    Kari F skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    En bra mäklare med klara och tydliga besked.
    Kan rekommendera Tobias Fagrell.
    2017-11-08 Tobias F svarar Kari F
    Hej Kari, tack så hjärtligt för det snälla omdömet. Jag vill alltid försöka att vara så tydlig det bara går och hela tiden hålla mina kunder uppdaterade om vad som händer. Hoppas Ni kommer trivas i Ert nya hus. Med vänlig hälsning Tobias
  • Johan  J
    Johan J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Vi är väldigt nöjda med Tobias arbete. Han höll oss hela tiden uppdaterade, så vi visste vad som var nästa skede i försäljningsprocessen. Snygg presentation av bostaden, såväl på nätet som den tryckta objektbeskrivningen, med fina bilder. Ett stort plus var att han hade med en film om bostaden samt tog bilder med drönare så man fick en bra översyn. Rekommenderar Helins Fastighetsbyrå och Tobias.
    2017-11-08 Tobias F svarar Johan J
    Hej Johan, va roligt att höra Ert positiva omdöme. Det värmer att höra att Ni är nöjda med mitt jobb samt att Ni uppskattade filmen samt drönarbilderna. Det är oerhört viktigt att man har bra bilder då det är de som inger det första intrycket, därför lägger jag gärna extra krut på bra bilder där man använder drönare samt att man gör en film. Filmen brukar vara uppskattad av alla och är ett trevligt inslag i marknadsföringen. Hoppas Ni trivs i Ert nya boende och tack för förtroendet att sälja Er bostad. Med vänlig hälsning Tobias
  • Victor  W
    Victor W skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Med Tobias som mäklare är det aldrig några problem, han är väl engagerad duktig på det han gör. Att han, oavsett tid, svarar på alla frågor man har är guldvärt tycker jag.
    2017-11-06 Tobias F svarar Victor W
    Hej, roligt att höra att Ni är nöjda med det utförda arbetet. Jag försöker att vara så tillgänglig jag bara kan då jag vet att många frågor kan uppstå under en bostadsaffär. Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Danijel  L
    Danijel L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Väldigt trevlig och kunning mäklare med ett personligt bemötande. Jag kände mig trygg genom hela affären. Rekommenderas varmt!
    2017-11-08 Tobias F svarar Danijel L
    Hej Danijel, tusen tusen tack för dessa ord. Gläder mig att höra att Ni är nöjda med mitt arbete. Målet är att försöka överträffa mina kunders förväntningar och är Ni nöjda så är även jag nöjd. Varje affär är unik och oftast den störta affären man gör i sitt liv och då är det viktigt att man håller det på ett personligt plan så alla känner sig så trygga det bara går. Ni är alltid välkomna att höra av Er om det är något. Med vänlig hälsning Tobias
  • Oliver  S
    Oliver S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Super hjälpsam, lätt att få tag i och snabb på att fixa med pappersjobbet. Kan varmt rekommendera honom.
    2017-11-06 Tobias F svarar Oliver S
    Hej, kul att Ni är nöjda med jobbet och tack för förtroendet att vara Er behjälpliga genom försäljningen. Återkom gärna om det är något annat Ni önskar få hjälp med. Med vänlig hälsning Tobias
  • Per  E
    Per E skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias var jättebra mäklare i mitt köp av lägenheten på Nolbyplan.
    2017-11-06 Tobias F svarar Per E
    Hej Per, kul att höra att du är nöjd med min insats. Strävar alltid efter att bägge parter skall känna sig trygga och nöjda. Hoppas Du trivs bra i den fina lägenheten. Med vänlig hälsning Tobias
    Per E gillar detta
  • Leif A
    Leif A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Yo bias levde upp till de förväntningar som man har på en fastighetsmäklare.
    2017-11-06 Tobias F svarar Leif A
    Hej, roligt att höra att Ni är nöjda med mitt jobb. Ni är alltid välkomna att återkomma om det är något. Med vänlig hälsning Tobias
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Toppenbra bemötande rakt igenom... :-)
    2017-04-05 Tobias F svarar Patrik P
    Hej Patrik, härligt att höra att du är nöjd med mitt jobb. Om det är något annat Ni önskar hjälp med så är Ni alltid välkomna att höra av Er. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Therese O
    Therese O skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Superbra och väldig trevlig!! Kommer absolut rekommendera Tobias till andra säljare. Mycket proffsig!!!/ Therese
    2017-03-21 Tobias F svarar Therese O
    Hej Therese, stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förmånen att hjälpa Er genom Er försäljningsprocess. Att Ni är nöjda är det absolut viktigaste för mig. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Superseriös och professionell från första början.. Alltid glad och trevlig.. Kan inte bli annat än högsta betyg..
    2017-11-06 Tobias F svarar Daniel A
    Hej Daniel, tusen tack för detta värmande omdöme. Är mina kunder nöjda så är även jag nöjd och tack för förtroendet att hjälpa Er med försäljningen av Ert hus. Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Hej! Vi fick ett fantastiskt bra bemötande i samband med vår försäljning av huset. Mina förväntningar inför försäljningen var att Tobias skulle ta hand om allt som hade med detta att göra, och det skötte han på ett föredömligt, trevligt och ärligt sätt.

Sammanfattningsvis så är Tobias Fagrell en ambassadör och förebild som många mäklarfirmor söker efter med ljus och lykta.

Högsta betyg!
    2017-03-21 Tobias F svarar Magnus H
    Hej Magnus, tusen och åter tusen tack för detta fina omdöme. Min målsättning är att alltid försöka göra ett sådant jobb så jag överträffar mina kunders förväntningar och brukar arbeta efter mottot: "är kunden nöjd så är jag nöjd".

Roligt att du tycker att jag kan vara en ambassadör för mäklaryrket, det gläder mig oerhört att höra.

Ni är alltid välkomna att höra av Er om det är något.

Med vänlig hälsning Tobias
  • Johan M
    Johan M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tycker att Tobias är en riktigt seriös och väldigt duktig mäklare lättsam och enkel att ha att göra med riktigt nöjd med helheten.
    Jag måste måste säga att vilken fråga jag än ställde fick jag svar på ett sätt att jag förstod vad det betydde när man aldrig har varit insatt i något sånt förr med att sälja sin bostad.
    Kan varmt rekommendera Tobias till flera är så nöjd så snabba svar och ett lättsamt bemötande hela tiden genom denna försäljning och svarade alltid på telefonen är ett stort plus för mig när jag inte har tillgång till mailen hela tiden. Så stor eloge till Tobias. Tack ska ni ha.
    2017-03-20 Tobias F svarar Johan M
    Hej Johan, tusen tack för detta fina omdöme och tack för förtroendet att sälja din bostad.
    Jag försöker alltid att se försäljningsprocessen ur kundens perspektiv och aldrig ta något för givet. Det som kan uppfattas som en självklarhet för vissa behöver inte alls vara det för någon annan. En bostadsaffär är inget man vanligtvis gör flertalet gånger och då är det min uppgift som mäklare att hålla kunderna så uppdaterade det bara går så Ni känner Er trygga. Att vara kontaktbar är A och O enligt mig och då försöker jag även att anpassa mig så vi kan hålla kontakten på det sätt som kunden föredrar. Än en gång tack för förtroendet och hoppas du kommer trivas i nya bostaden. Med vänlig hälsning Tobias
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias bemötande var mycket bra! Han informerade hela tiden hur läget såg ut och drog inte ut på tiden.
    Vi är väldigt nöjda med Tobias som mäklare och skulle varmt rekomundera honom till andra.
    2017-03-17 Tobias F svarar Rebecca S
    Hej Rebecca, så roligt att höra att Ni är nöjda med mitt arbete. Jag tycker det är oerhört viktigt att hela tiden hålla alla parter uppdaterade och informerade om vad som sker i försäljningsprocessen.
    Jag hoppas att Ni kommer trivas i nya bostaden.
    Än en gång tack för den fina recensionen.
    Med vänlig hälsning, Tobias
  • Christian T
    Christian T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Alltid bra bemötande, alltid nåbar och svarade på alla mina frågor och funderingar.
    2017-01-17 Tobias F svarar Christian T
    Hej Christian
    Tack för förtroendet att hjälpa Er genom försäljningsprocessen.

Tack för det fina omdömet och att Ni ville ta Er tid att lämna en recension.
    Då jag alltid strävar efter att nöjda kunder vill jag vara så tillgänglig som det bara går och därmed vara behjälplig när det uppstår frågor. Om Ni har fler funderingar eller önskar hjälp med något så finns jag till förfogande. Hoppas Ni trivs bra i nya huset. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hans Göran L
    Hans Göran L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias är en mycket trevlig person som kan sitt yrke. Han sköter sitt uppdrag på det sätt som jag som köpare känner mig trygg med och skall jag någon gång köpa eller sälja en lägenhet. Skulle jag inte tveka att anlita Tobias
    2017-01-17 Tobias F svarar Hans Göran L
    Hej Hans Göran
    Tusen tack för dessa värmande ord, min målsättning är alltid att utföra ett tryggt och bra jobb där alla parter känner sig nöjda. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden. Ni är varmt välkomna att återkomma när Ni önskar min hjälp. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hilmer Z
    Hilmer Z skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Allt var i sin ordning. Trevlig och skärpt. Man kände sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Hilmer Z
    Hej Hilmer
    Tack för förtroendet att hjälpa till att sälja Er bostad. Det gläder mig att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Kurt M
    Kurt M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Har ej lust att sammanfatta.
    Bör väl räcka med toppbetyget tycker jag.
    2017-01-17 Tobias F svarar Kurt M
    Hej Kurt
    Jag tackar och bugar för detta fina omdöme. Är Du nöjd så är jag nöjd. Jag står till Ert förfogande om det är något mer Ni önskar hjälp med. Med vänlig hälsning Tobias
  • Ulla-britt N
    Ulla-britt N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han gav ett trovärdigt intryck
    2017-01-17 Tobias F svarar Ulla-britt N
    Hej Ulla-Britt
    Tack för omdömet, det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb. Om du önskar mer hjälp så står jag till förfogande. Med vänlig hälsning Tobias
  • Emma S
    Emma S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    En fantastiskt engagerad mäklare på alla sätt och vis. Vi är supernöjda med vår försäljning!
  • Bojan S
    Bojan S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han har gjort sitt jobb professionelt och jag skulle rekommendera honom vidare.
    2017-02-07 Tobias F svarar Bojan S
    Hej Bojan, tack för omdömet. Roligt att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och jag tackar på förhand för framtida rekommendationer. Jag hopas att Ni trivs i huset och Ni är hjärtligt välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias Fagrell har skött sitt åtagande på bästa tänkbara sätt med kunnighet och lyhördhet för kundens önskningar. Han har ett avslappnat och tillmötesgående bemötande som gör att man som kund känner sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Agneta M
    Hej Agneta
    Tusen tusen tack för dessa ord och för förtroendet att sälja Er bostad. Min målsättning är alltid att sätta mina kunder i fokus och lyssna på Era önskemål och förväntningar så att Ni känner Er trygga genom hela processen. Som jag sagt tidigare så är jag nöjd när mina kunder är nöjda. Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Glenn A
    Glenn A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    Mycket påläst, ger ett proffisionellt intryck, ser till att alla har samma information, hör av sig med jämna mellanrum för att berätta hur det går oavsett om det har hänt något eller ej.
    Bara positivt!
  • Anna Magda-lena T
    Anna Magda-lena T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Service,Proffsigt, seriöst, trygghet.
    2016-04-11 Tobias F svarar Anna Magda-lena T
    Hej Anna, tack för dessa värmande ord.
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    ödmjuk, social i sin framtoning, besitter en hög kompetens, effektiv - proffsig
    vi kände stor tillit, när vi anlitade Tobias Fagrell
    2016-04-05 Tobias F svarar Bertil J
    Hej Bertil, jag tackar innerligt för dessa värmande ord. Jag vill alltid försöka uppnå, allra helst överträffa, kundernas förväntningar och önskemål.När jag har nöjda kunder så är även jag nöjd. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden.
Tobias Fagrell

Hamngatan 26A, 652 25 Karlstad