Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

Folkebogatan 19, 654 68 Karlstad — Visa karta

Funderar ni på att sälja er bostad? Kontakta oss gärna så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er att få till en lyckad försäljning av er bostad.

Läs vad 11 kunder tycker om Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

• Christian T
    Christian T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Alltid bra bemötande, alltid nåbar och svarade på alla mina frågor och funderingar.
    2017-01-17 Tobias F svarar Christian T
    Hej Christian
    Tack för förtroendet att hjälpa Er genom försäljningsprocessen.

Tack för det fina omdömet och att Ni ville ta Er tid att lämna en recension.
    Då jag alltid strävar efter att nöjda kunder vill jag vara så tillgänglig som det bara går och därmed vara behjälplig när det uppstår frågor. Om Ni har fler funderingar eller önskar hjälp med något så finns jag till förfogande. Hoppas Ni trivs bra i nya huset. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hans Göran L
    Hans Göran L skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias är en mycket trevlig person som kan sitt yrke. Han sköter sitt uppdrag på det sätt som jag som köpare känner mig trygg med och skall jag någon gång köpa eller sälja en lägenhet. Skulle jag inte tveka att anlita Tobias
    2017-01-17 Tobias F svarar Hans Göran L
    Hej Hans Göran
    Tusen tack för dessa värmande ord, min målsättning är alltid att utföra ett tryggt och bra jobb där alla parter känner sig nöjda. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden. Ni är varmt välkomna att återkomma när Ni önskar min hjälp. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hilmer Z
    Hilmer Z skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Allt var i sin ordning. Trevlig och skärpt. Man kände sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Hilmer Z
    Hej Hilmer
    Tack för förtroendet att hjälpa till att sälja Er bostad. Det gläder mig att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Kurt M
    Kurt M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Har ej lust att sammanfatta.
    Bör väl räcka med toppbetyget tycker jag.
    2017-01-17 Tobias F svarar Kurt M
    Hej Kurt
    Jag tackar och bugar för detta fina omdöme. Är Du nöjd så är jag nöjd. Jag står till Ert förfogande om det är något mer Ni önskar hjälp med. Med vänlig hälsning Tobias
  • Ulla-britt N
    Ulla-britt N skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han gav ett trovärdigt intryck
    2017-01-17 Tobias F svarar Ulla-britt N
    Hej Ulla-Britt
    Tack för omdömet, det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb. Om du önskar mer hjälp så står jag till förfogande. Med vänlig hälsning Tobias
  • Emma S
    Emma S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    En fantastiskt engagerad mäklare på alla sätt och vis. Vi är supernöjda med vår försäljning!
  • Bojan S
    Bojan S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han har gjort sitt jobb professionelt och jag skulle rekommendera honom vidare.
    2017-02-07 Tobias F svarar Bojan S
    Hej Bojan, tack för omdömet. Roligt att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och jag tackar på förhand för framtida rekommendationer. Jag hopas att Ni trivs i huset och Ni är hjärtligt välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias Fagrell har skött sitt åtagande på bästa tänkbara sätt med kunnighet och lyhördhet för kundens önskningar. Han har ett avslappnat och tillmötesgående bemötande som gör att man som kund känner sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Agneta M
    Hej Agneta
    Tusen tusen tack för dessa ord och för förtroendet att sälja Er bostad. Min målsättning är alltid att sätta mina kunder i fokus och lyssna på Era önskemål och förväntningar så att Ni känner Er trygga genom hela processen. Som jag sagt tidigare så är jag nöjd när mina kunder är nöjda. Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Glenn A
    Glenn A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    Mycket påläst, ger ett proffisionellt intryck, ser till att alla har samma information, hör av sig med jämna mellanrum för att berätta hur det går oavsett om det har hänt något eller ej.
    Bara positivt!
  • Anna Magda-lena T
    Anna Magda-lena T skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Service,Proffsigt, seriöst, trygghet.
    2016-04-11 Tobias F svarar Anna Magda-lena T
    Hej Anna, tack för dessa värmande ord.
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    ödmjuk, social i sin framtoning, besitter en hög kompetens, effektiv - proffsig
    vi kände stor tillit, när vi anlitade Tobias Fagrell
    2016-04-05 Tobias F svarar Bertil J
    Hej Bertil, jag tackar innerligt för dessa värmande ord. Jag vill alltid försöka uppnå, allra helst överträffa, kundernas förväntningar och önskemål.När jag har nöjda kunder så är även jag nöjd. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden.
Tobias Fagrell

Folkebogatan 19, 654 68 Karlstad