en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad

Hamngatan 26A, 652 25 Karlstad — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Tobias Fagrell

• Patrik P
    Patrik P skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Toppenbra bemötande rakt igenom... :-)
    2017-04-05 Tobias F svarar Patrik P
    Hej Patrik, härligt att höra att du är nöjd med mitt jobb. Om det är något annat Ni önskar hjälp med så är Ni alltid välkomna att höra av Er. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Therese O
    Therese O skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Superbra och väldig trevlig!! Kommer absolut rekommendera Tobias till andra säljare. Mycket proffsig!!!/ Therese
    2017-03-21 Tobias F svarar Therese O
    Hej Therese, stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förmånen att hjälpa Er genom Er försäljningsprocess. Att Ni är nöjda är det absolut viktigaste för mig. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Superseriös och professionell från första början.. Alltid glad och trevlig.. Kan inte bli annat än högsta betyg..
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Hej! Vi fick ett fantastiskt bra bemötande i samband med vår försäljning av huset. Mina förväntningar inför försäljningen var att Tobias skulle ta hand om allt som hade med detta att göra, och det skötte han på ett föredömligt, trevligt och ärligt sätt.

Sammanfattningsvis så är Tobias Fagrell en ambassadör och förebild som många mäklarfirmor söker efter med ljus och lykta.

Högsta betyg!
    2017-03-21 Tobias F svarar Magnus H
    Hej Magnus, tusen och åter tusen tack för detta fina omdöme. Min målsättning är att alltid försöka göra ett sådant jobb så jag överträffar mina kunders förväntningar och brukar arbeta efter mottot: "är kunden nöjd så är jag nöjd".

Roligt att du tycker att jag kan vara en ambassadör för mäklaryrket, det gläder mig oerhört att höra.

Ni är alltid välkomna att höra av Er om det är något.

Med vänlig hälsning Tobias
  • Johan M
    Johan M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tycker att Tobias är en riktigt seriös och väldigt duktig mäklare lättsam och enkel att ha att göra med riktigt nöjd med helheten.
    Jag måste måste säga att vilken fråga jag än ställde fick jag svar på ett sätt att jag förstod vad det betydde när man aldrig har varit insatt i något sånt förr med att sälja sin bostad.
    Kan varmt rekommendera Tobias till flera är så nöjd så snabba svar och ett lättsamt bemötande hela tiden genom denna försäljning och svarade alltid på telefonen är ett stort plus för mig när jag inte har tillgång till mailen hela tiden. Så stor eloge till Tobias. Tack ska ni ha.
    2017-03-20 Tobias F svarar Johan M
    Hej Johan, tusen tack för detta fina omdöme och tack för förtroendet att sälja din bostad.
    Jag försöker alltid att se försäljningsprocessen ur kundens perspektiv och aldrig ta något för givet. Det som kan uppfattas som en självklarhet för vissa behöver inte alls vara det för någon annan. En bostadsaffär är inget man vanligtvis gör flertalet gånger och då är det min uppgift som mäklare att hålla kunderna så uppdaterade det bara går så Ni känner Er trygga. Att vara kontaktbar är A och O enligt mig och då försöker jag även att anpassa mig så vi kan hålla kontakten på det sätt som kunden föredrar. Än en gång tack för förtroendet och hoppas du kommer trivas i nya bostaden. Med vänlig hälsning Tobias
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias bemötande var mycket bra! Han informerade hela tiden hur läget såg ut och drog inte ut på tiden.
    Vi är väldigt nöjda med Tobias som mäklare och skulle varmt rekomundera honom till andra.
    2017-03-17 Tobias F svarar Rebecca S
    Hej Rebecca, så roligt att höra att Ni är nöjda med mitt arbete. Jag tycker det är oerhört viktigt att hela tiden hålla alla parter uppdaterade och informerade om vad som sker i försäljningsprocessen.
    Jag hoppas att Ni kommer trivas i nya bostaden.
    Än en gång tack för den fina recensionen.
    Med vänlig hälsning, Tobias
  • Christian T
    Alltid bra bemötande, alltid nåbar och svarade på alla mina frågor och funderingar.
    2017-01-17 Tobias F svarar Christian T
    Hej Christian
    Tack för förtroendet att hjälpa Er genom försäljningsprocessen.

Tack för det fina omdömet och att Ni ville ta Er tid att lämna en recension.
    Då jag alltid strävar efter att nöjda kunder vill jag vara så tillgänglig som det bara går och därmed vara behjälplig när det uppstår frågor. Om Ni har fler funderingar eller önskar hjälp med något så finns jag till förfogande. Hoppas Ni trivs bra i nya huset. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hans Göran L
    Tobias är en mycket trevlig person som kan sitt yrke. Han sköter sitt uppdrag på det sätt som jag som köpare känner mig trygg med och skall jag någon gång köpa eller sälja en lägenhet. Skulle jag inte tveka att anlita Tobias
    2017-01-17 Tobias F svarar Hans Göran L
    Hej Hans Göran
    Tusen tack för dessa värmande ord, min målsättning är alltid att utföra ett tryggt och bra jobb där alla parter känner sig nöjda. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden. Ni är varmt välkomna att återkomma när Ni önskar min hjälp. Med vänlig hälsning Tobias
  • Hilmer Z
    Hilmer Z skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Allt var i sin ordning. Trevlig och skärpt. Man kände sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Hilmer Z
    Hej Hilmer
    Tack för förtroendet att hjälpa till att sälja Er bostad. Det gläder mig att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Kurt M
    Kurt M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Har ej lust att sammanfatta.
    Bör väl räcka med toppbetyget tycker jag.
    2017-01-17 Tobias F svarar Kurt M
    Hej Kurt
    Jag tackar och bugar för detta fina omdöme. Är Du nöjd så är jag nöjd. Jag står till Ert förfogande om det är något mer Ni önskar hjälp med. Med vänlig hälsning Tobias
  • Ulla-britt N
    Han gav ett trovärdigt intryck
    2017-01-17 Tobias F svarar Ulla-britt N
    Hej Ulla-Britt
    Tack för omdömet, det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb. Om du önskar mer hjälp så står jag till förfogande. Med vänlig hälsning Tobias
  • Emma S
    Emma S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    En fantastiskt engagerad mäklare på alla sätt och vis. Vi är supernöjda med vår försäljning!
  • Bojan S
    Bojan S skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Han har gjort sitt jobb professionelt och jag skulle rekommendera honom vidare.
    2017-02-07 Tobias F svarar Bojan S
    Hej Bojan, tack för omdömet. Roligt att höra att Ni är nöjda med mitt jobb och jag tackar på förhand för framtida rekommendationer. Jag hopas att Ni trivs i huset och Ni är hjärtligt välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning, Tobias
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Tobias Fagrell har skött sitt åtagande på bästa tänkbara sätt med kunnighet och lyhördhet för kundens önskningar. Han har ett avslappnat och tillmötesgående bemötande som gör att man som kund känner sig trygg.
    2017-01-17 Tobias F svarar Agneta M
    Hej Agneta
    Tusen tusen tack för dessa ord och för förtroendet att sälja Er bostad. Min målsättning är alltid att sätta mina kunder i fokus och lyssna på Era önskemål och förväntningar så att Ni känner Er trygga genom hela processen. Som jag sagt tidigare så är jag nöjd när mina kunder är nöjda. Ni är alltid välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Tobias
  • Glenn A
    Glenn A skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    Mycket påläst, ger ett proffisionellt intryck, ser till att alla har samma information, hör av sig med jämna mellanrum för att berätta hur det går oavsett om det har hänt något eller ej.
    Bara positivt!
  • Anna Magda-lena T
    Service,Proffsigt, seriöst, trygghet.
    2016-04-11 Tobias F svarar Anna Magda-lena T
    Hej Anna, tack för dessa värmande ord.
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Tobias Fagrell en del av Helins Fastighetsbyrå - Karlstad & Filipstad
    ödmjuk, social i sin framtoning, besitter en hög kompetens, effektiv - proffsig
    vi kände stor tillit, när vi anlitade Tobias Fagrell
    2016-04-05 Tobias F svarar Bertil J
    Hej Bertil, jag tackar innerligt för dessa värmande ord. Jag vill alltid försöka uppnå, allra helst överträffa, kundernas förväntningar och önskemål.När jag har nöjda kunder så är även jag nöjd. Hoppas Ni trivs bra i nya bostaden.

Hamngatan 26A, 652 25 Karlstad