Helsingborgs Flyttstäd

Helsingborgs Flyttstäd

3.7

Tycker du, som många andra, att städningen är det största stressmomentet när det är dags att flytta? Vi vet att flyttstädningen är större än en vardaglig städning och vi är specialister på att städa så att både nuvarande och framtida boende blir nöjd med resultatet. Vår städgaranti gör att du kan lämna ansvaret i våra händer...

137 omdömen om Helsingborgs Flyttstäd

MARIE R
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Slarvig städning som jag slutföra själv. Svåra att få kontakt och följde inte städgarantin. Städerskan tappade dessutom lådorna till frysen varav en gick sönder. Den har de inte ersatt. Jag har bett dem kontskta städerskan redan i september och med jämna mellanrum men fick besked att de inte hade några uppgifter till henne och de återkom aldrig heller för att hålla mig informerad. Tog åter kontakt med dem innan jul och de skull återkomma men gjorde inte det. Kontaktade dem nu i januari och fick då besked om att städerskan...

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Sandra B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag beställde en flyttstädning av Helsingborgs Flyttstäd på min lägenhet och jag är så otroligt nöjd av det bemötande jag fick av Ted på företaget. Då jag skulle flytta till en annan stad blev det lite krångligt med nyckelöverlämning, men Ted var väldigt engagerad och löste det på ett proffsigt sätt. Städningen sen blev godkänd besiktningen, väldigt skönt då jag redan flyttat från Helsingborg. Om jag hade bott kvar i Helsingborg hade jag inte tvekat på att använda dom igen, jag har även rekommenderat dom till mina vänner i Helsingborg.

Frida S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning i 2 hus. Jättedålig städning i första huset, fick klaga och vi valde att intelåta dem göra om det utan fixa själv. I andra huset blev städningen ok.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Eva V

Bra och snabb städning. Enkelt och smidigt 😊

Oscar G
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Missade bokad städdag men inga anmärkningar på städ.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Christoffer G

Blev super rent tack . Mycket bra

Rolf H
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Mycket bra! Ett väl utfört arbete!

Tobias B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning, väl bemött och levde upp till förväntningarna

Mikael S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning. Trevligt bemötande. Städningen fullföljdes enligt avtal. Vi flyttade och vi har inte fått några klagomål från de som flyttade in. Sammanfattningsvis: Nöjd kund.

Martin J
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Punktligt och mycket väl utförd flyttstäd av min lägenhet. Den nya hyresgästen blev mycket nöjd.

Inger J
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning av huset plus grovstädat förråd. Nästan allt var till stor belåtenhet. Endast några kökslådor som var dåligt urstädade.

Sofie L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning som var den absolut bästa. Kan verkligen rekommendera företaget. Arbetet helt perfekt, tiden hölls och priset mycket bra. Inom familjen har vi anlitat företaget tre gånger och alla gånger blev vi supernöjda.

Philip L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Var nöjd med flyttstäden. Trevligt bemötande vid bokning.

Hanna C
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning, var tvungen att ringa tillbaka städerskan för att göra om för det blev inte rent första gången. Trevligt bemötande dock.

Marie L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning Huset blev skinande rent! Mycket nöjda.

Kenneth F
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Fungerade bra inga klagomål från den nya ägaren.

Barbro L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag hade beställt flyttstädning och det som gjordes var så mycket mer än jag någonsin kunnat förvänta mig, det var strålande, ja det sken om lägenheten efteråt. Jag är så enormt tacksam för denna otroligt fina städning, köparna var även de imponerade!!

Ami S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Blev väldigt bra bemött, Trevlig personal, noggrann, köparen och jag var väldigt nöjda.

Caroline S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Helnöjd med städningen och det trevliga bemötandet!

Malin V
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Vi använde tjänsten flyttstädning och blev mycket nöjda. Professionellt bemötande av alla. Skönt med städgarantin då företaget hade kontakt med dem som flyttade in. Rekomenderar verkligen Helsingborg flyttstäd.

SIMON R
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Sämsta någonsin, min städbesiktning gick inte igenom då de glömt både städat toaletten, putsat fönster, inte städat ugnen eller skrubbat bort skit på väggarna. Dem fick sedan en chans till men ansåg de var klara efter 20 minuter. Fick då skrubba toaletten själv då de inte ansåg det var deras arbete. Samt skrubba golven ordentligt. Ta absolut inte detta skit företag. Otrevliga o stressiga städerskor också.

Jakob H
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Snabb förfrågan av flyttstäd av lgh. Mycket proffisionnella. Snabba och bra. Rekommenderar

Kerstin B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Enkelt och smidigt. Bra jobbat. Trevligt bemötande. Höll tid och avtal.

Per L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Förutsättning av hus som jag blev mycket nöjd med .

Anna S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Beställde flyttstädning, både jag och dem nyinflyttade var nöjda. Kan rekommendera Helsingborgs flyttstäd.

Julia K
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning av en 2:a. Allt var rent och fräsch. Fanns absolut inget att klaga på. Blev bra bemött av två kvinnor. Bra jobbat!

Ronnie B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag fick städa golven och köksskåpen igen.

Marcus H
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Katastrof! Första städningen blev inte godkänd efter att de dessutom bytt dag, blev en ombesiktning som jag fick bekosta trots löfta om annat. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten på parketten att den lyfta och medförde en kostnad på 7000kr. När man sedan försöker få tag i någon ansvarig är det helt omöjligt. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Bestred fakturan och väntade på svar från ägaren "kimmie sultan", ett tag senare dyker en räkning på 3700...

Anna L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Beställde flyttstäd. Jag fick veta att ett städteam skulle komma på morgonen den aktuella dagen. Det kom en trevlig kvinna med till synes privat bil, hon gjorde ett bra jobb. Jag förväntade mig minst två personer i en typ av firmabil så man kunde se varifrån dom kom. Det var en stor villa så det tog henne till kvällen att bli klar. Hon fick köra ifrån för att hämta fler dammsugarpåsar också. Ska ju finnas i en firmabil! Verkligen inget jag gör om eller rekommenderar till någon.

Netterströms E
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Städ av affärslokal. Vi blev mycket trevligt bemötta. Uppfyllde alla förväntningar. Städfirman lämna nyckeln till fastighetsägaren som inte har sagt något till oss om anmärkning så allt måste ha varit mycket bra!

Lasse N
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Vi köpte en flyttstädning. Väldigt duktiga och noggranna! Trevligt bemötande och skönt att de kunde med kort varsel.

Marie P

Flyttstäd Mycket bra Tack så mycket för hjälpen Med vänliga hälsningar

Kerstin D
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag beställde flyttstädning. Jag var sent ute men jag fick hjälp och städningen var bra och godkänd av bostadsbolaget. Jag fick ett bra bemötande.

Anna L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstäd. Ordentligt städat och bra pris. Mindre bra att vi inte kunde få veta exakt tid förrän samma dag som städningen skulle ske.

Diana T
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstädning. Blev väldigt nöjd med allt.

Sandra L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Trevlig tjej som kom och skulle flyttstäda men mycket som ej var städat. Lister under kök var smutsiga, element bla och klibbiga golv av rengöringsmedel.

Jana E
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flytthjälp. Proffsigt och trevligt.

Birgit S
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Mycket bra kommunikation med städerskan hela tiden. De städade till och med på en söndag. Mycket bra flexibilitet, med att även hjälpa till med nedtagning av persienner och hantering av tvättmaskin, då vi bor 20 mil bort från dödsboet. Många +++

Yvonne F
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Hej! Vi köpte flyttstäd av er vilket vi var mycket nöjda med. Vi blev bra bemötta. Ni utförde det vi hade bett om. Med andra ord vi var nöjda.

Rolf J
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag fick ett bra bemötande och ett fantastiskt välstädat hus! Blev lite förvecklingar med fakturan men det löste sig! Priset på städningen var mycket bra!

Cecilia L
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Allt var bra förutom lite dålig information från städarna att dem blev sena osv därav en 4:a

Jonathan P
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Till slut nöjd. Men ni fick komma tillbaka två gånger då slut besiktningen inte var godkänd. Bland annat duschväggar, ugnen var inte rengjord och inte heller diskmaskinen.

Sabrina B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Va dåligt städat så fick ringa o be dom städa om under helgen för att de skulle bli godkänt av nya ägarna.

Marcus Christoffer H
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Katastrof! Första städningen blev inte godkänd så blev en ombesiktning som jag fick bekosta. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten att parketten lyfte och medförde en kostnad på 7000. När man sedan försöker få tag i ngn ansvarig är det helt omöjligt. De erbjuder sig inte ens att betala för ombesiktningen. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Jag blev totalt grundlurad och de vägrar svara på samtal/mail.

Anneli H
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Flyttstäd. Ödmjukhet och posivitet, lätta att prata med. Att det skulle bli riktigt rent och fräscht så som jag hade förväntat mig om jag skulle flyttat in där. Detta uppfylldes mer än väl. De fyra som utförde arbetet var mycket trevliga och duktiga 🌟🌟🌟🌟 Mycket nöjd med både arbete och pris. Lämnade goda rekommendationer till mäklaren där jag köpte det nya huset.

Tack det var roligt att höra. Alltid roligt med nöjda kunder. Mvh Diana

Zandra J
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Jag var nöjd med flyttstädningen och det var köparen med. Noga och effektiva !

Hej! Tack för de fina orden. Mvh Diana

Anna J
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Vi köpte flyttstädning. Önskar dock lite mer professionellt bemötande. I övrigt bra bemötande och bra utförd tjänst.

Svar från Helsingborgs Flyttstäd

Hej. Vi tar självklart åt oss av kritiken men roligt att du ändå är nöjd överlag. Mvh Diana

Sofia B
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Anlitade flyttstäd för just föyttstädning. Allt gick över förväntan! Jag kan rekommendera flyttstäd

Ulla N
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

köpte tjänsten via internet. Både vi och köparrn var nöjda med städningen.

Niklas F
Skrev om Helsingborgs Flyttstäd

Pålitliga och bra. Någon småmiss i städningen men jag rekommenderar dem /niklas