Helsingborgs Fritidscenter

Helsingborgs Fritidscenter

Ring 042-15 21 72 www.helsingborgsfritidscenter.se
3.9

Hos oss hittar du allt du behöver för din husvagns- eller husbilssemester! Vi säljer både begagnat och nytt och erbjuder alltid olika modeller från flera stora märken. I butiken kan du även hitta massor av tillbehör till din husbil, husvagn eller båt. Vi tror att ett bra husbils- eller husvagnsägande bygger på att du har...

60 omdömen om Helsingborgs Fritidscenter

Barbro Ann-Charlotte G
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Under Jacks ledning var inget omöjligt! Bästa killen någonsin! Nu svarar inte killarna på verkstaden på mail, påstår att en del har hamnat i spamkorgen, glömmer bokade jobb och nu svarsr ingen på chatten heller. Håller de på att lägga ner?! Ändå skulle vi avlasta dom ett jobb! Att köpa en ny husbil och kylennoch frysen frostsr igen på några dagsr är ett stort problem!

Ida Nathalie K
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte vår första husvagn här. Otroligt fint & kunnigt bemötande av säljaren Jack.

Jörgen L
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Otroligt bra bemötande av säljare Jack. Vid inbyte av vår husvagn fick jag ett bra pris i offerten, tyvärr var min inbytes vagn fuktskadad, detta var naturligt vis en stor besvikelse för oss då priset reducerades avsevärt, Jack var otroligt tillmötesgående och hjälpsam då vi hittat en perfekt husvagn och hjälpte oss hela vägen till en god affär, med bra rabatter och en stor service som plåster på såret. Allt skulle vara kontrollerat vilket jag har svårt att tro då en del saker inte fungerade vid test hemma, jag kontaktade...

JEANETTE H
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Vill ni anlita en firma som ljuger och går bakom ryggen på er så anlita för all del Helsingborgs Fritidscenter.

Kenned R
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Hej vi har köpt en vagn av Anders det var kanon

Kenned R
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte beg husvagn av Anders Alexandersson kanonbra och verkstad samt schopent

Benita A
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Husbil. Positivt bemötande. Rörigt och stökigt med betalningen. Genomgång av alla funktioner okej. Stora problem att hitta dit. Tydliga skyltar bör finnas minns på två platser.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Hej Benita och tack för din recension och dina synpunkter. Vi är i pågående stund igång med att ordna fram skyltar som gör enklare att hitta till. Beträffande betalningen så har vi liksom många andra firmor en policy att full betalning måste vara oss tillhanda innan vi släpper iväg ett objekt ifrån oss ut till kund. Vi beklagar givetvis om detta kändes rörigt. Mvh Helsingborgs fritidscenter

Christer J
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Vi blev väl bemötta och fick bra hjälp när vi köpte vår husbil nu i somras. Trevlig och hjälpsam personal!

Magnus F
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte en begagnad husvagn. Vi är nöjda med detta förvärv ,försäljaren Lovade att allt var testat och genomgånget. Tyvärr var det ej så... annars vänligt och trevligt bemötande.

Börje Ingvar L
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte husbil av trevlig och tillmötesgående säljare. Förväntningarna är bra med en del saker som skall åtgärdas senare enligt överenskommelse med säljaren Anders. Har varit ute med den 7 veckor i sommar. Nöjd och hoppas förbli det!!

Anders S
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Mitt köp var en Kabe Royal 2017 års modell, bemötande var mycket bra och professionellt bemötande och genomgång av vagnen!

Tobias H
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

En husvagn. Blev bemött bra. Efter många om och men så är jag nöjd.

Branko T
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bättre bemötande vid telefonsamtal och på firman har jag tidigare ej varit med om

Anne M
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Jag kjöpte en husbil.vi ble trivelig bemött og selgeren var trivelig og godt insatt i sin jobb. Rekomanderer firmaet til flere kolegaer.

Mats A

Husvagn Proffsigt och trevligt bemött

Thomas W
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Vi köpte en ny adria. Mycket trevlig säljare som fixade hela affären och vi är supernöjd.

Lennart K
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

De hjälpte mig vid inköp , inte vid problem efteråt , de svarar ens inte

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Hej Lennart, Jag beklagar att du upplever att du inte får något svar när du försöker komma i kontakt med oss angående uppkomna problem, du får väldigt gärna slå en signal till mig på: 0704-334074 eller på mail jack@helsingborgsfritidscenter.se så jag får mer information om vad som blivit fel här och så vi kan hjälpa dig få ordning på allt. Mvh Jack

Fredrik A
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

köpte husbil fel uppgifter uppgavs. dålig återkoppling. okunskap om deras produkter

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Hej Fredrik, Jag beklagar att du har fått felaktiga uppgifter samt dålig återkoppling, detta är något som inte får ske, du får väldigt gärna slå en signal till mig på: 0704-334074 eller på mail jack@helsingborgsfritidscenter.se så jag får mer information om vad som blivit fel här. Mvh Jack

Stig N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte en begagnad husvagn med 6 mån. garanti av Anders. Det saknades grejor och saker som inte fungerade. Mailade 3 ggr om detta men fick inget svar. Ringt 2 gånger, blivit lovad leverans av det som saknades men inget har ännu levererats efter 6 månaders väntetid. Har nu tröttnat och fixat grejorna själv som inte funkade. Kan definitivt ej rekommendera detta företag till någon annan.

Peter H
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte en Bürstner husbil av Anders på Helsingborgs fritidscenter! Funkade klockrent och Anders fixade extra saker (dynor) som saknades vid leverans, trots att man i första hand har andra märken som man representerar. Det extra arbetet som Anders gjorde här är utmärkt! Vi är super nöjda med Helsingborgs fritidscenter och servicen på alla vis och kan varmt rekommendera alla husbils och husvagns vänner dit!

Charlotte O
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Tacksam för snabb och bra service när vi köpte vår husvagn!

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för betyget och vi önskar er en trevlig sommar samt att ni får mycket glädje med er nya husvagn, ni är alltid välkomna till oss!

Niclas E
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Tack Johan för ett utmärkt kundbemötande. Tack Helsingborgs Fritidscenter för ni gör allt för kunden, innan, under och efter leverans.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mycket för betyget och dem fina orden, det betyder mycket för oss. Ni är alltid välkomna till oss! Hoppas ni får njuta i sommar med er nya husvagn

Micael J
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Husvagn Bra Rörigt med leveranstid och de är ännu ej riktigt pålästa om de produkter de säljer men det blir nog bättre allteftersom. Viljan att göra allt rätt är nu ibörjan större än förmågan, men det andra kommer säkert efterhand de blir varma i kläderna.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för betyget och vi är lite ledsna att ni upplevde det som lite rörigt, vi vet nu vad vi ska jobba på samt bli bättre på! Ni är alltid välkomna till oss och vi hoppas att ni får mycket glädje med er nya husvagn. Önskar er en trevlig sommar

Stefan E
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Ett väldigt proffsigt företag som har gett oss bra bemötande från start, under och efter vårt Kabe husbilsköp. Som kund fick vi känslan av att stå i fokus. Ingeting var omöjligt. Stor flexibilitet som gör att köpet känns tryggt. Vår upplevelse av Helsingborgs fritidscenter får högsta betyg. Om det funnits ett problem så har de lagt ner sin själ i att lösa det åt oss. Vi kan varmt rekommendera dem för en trygg affär innan och efter. Extra stort tack till Johan.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mycket för dem fina orden och vi är jätte glada att ni är nöjda med oss! All lycka till er. Ni är alltid välkomna till oss

Jonathan W
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Fick kontakt med Johan som hjälpte oss i vårt val av husvagn. Oerhört proffsiga och tillmötesgående.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Vi tackar jätte mycket för dem fina orden samt för omdömet, ni är alltid välkomna till oss! All lycka till er

Thomas N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Trevligt bemötande och trevlig och bra personal 👍🏼

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Vi tackar för betyget och önskar er all lycka med er nya vagn. Ni är alltid välkomna till oss

Liza K
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Jag och min man köpte en ny husbil av märket Sun Living från Helsingborgs Fritidscenter, som vi är väldigt nöjda med. Det var bra service, trevligt bemötande och de verkar kunniga inom husbils- och husvagnsområdet. Nu älskar jag vår husbil och vi använder den nästan varje helg.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för betyget och även med oss, det var verkligen trevligt att höra! samt att ni är nöjda med er nya husbil! ni är alltid välkomna. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Kasper N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Mycket bra bemötande! Super nöjd och rekommenderar starkt att åka hit om det ska handlas husvagn eller husbil, Johan är en utmärkt säljare som bara vill kundens bästa!

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för dem fina orden samt betyget! du/ni är alltid välkommen till oss! verkligen roligt att höra. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Ossian H
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpte min husvagn här i höstas, kan utan tvekan säga att bättre bemötande går inte att hitta. Oavsett vad jag frågade och begärde så mötte de dom med bravader. Johan som hjälpte mig vid köpet hjälper mig fortfarande med saker som jag behöver få ordnat och svarar alltid oavsett vad. Så om ni bestämmer er för att köpa/byta bil, husvagn eller husbil rekommenderar jag starkt att ni gör ett besök hos Helsingborgs Fritidscenter. Ni får all den hjälp ni behöver både vid köp och framtida frågor.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Vi tackar för de värmande orden och betyget, det betyder verkligen mkt för oss. Du/ni är alltid välkomna! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Johan S
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Trevligt bemötande även om det tog rätt lång tid innan bi fick hjälp

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt! vi jobbar på att hjälpa till såfort som möjligt. Tack för betyget och ni är alltid välkomna Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Helen T
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Ett toppen företag med bra service o trevlig personal med ett bra bemötande o kunden i centrum

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för den fina kommentaren, verkligen roligt att höra! du/ni är alltid välkomna till oss! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Erik W
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Fortfarande fungerar inte min tv där jag bor! Annars är jag nöjd.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack Erik och roligt att du är nöjd! Du är alltid välkommen Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Dan N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Köpt ny fin husbil och fått bra service.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för kommentaren och betyget! Roligt att höra och du/ni är alltid välkomna till oss. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Denniz
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bra service. inget att klaga på

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för kommentaren och betyget! Roligt att höra och du/ni är alltid välkomna till oss Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Alf Benny E
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Den dagen man beställde vart man fantastiskt bemött när leveransen var klar så försvann all gemytligheten , dom har inte fixat skyddet för kylskåpet på utsidan dom har beställt å skickat vilket är lögn på lögn fuktesten tog ca 6 månader att få efter ca 10 påringningar i övrigt vagnen var ej gasol testdad ej urstädad vilket är dåligt vid kontant betalning ni får gärna kontakta mig för diskussion om detta men troligtvis törs firman inte göra det , kan absolut inte rekomdera företaget för andra mvh Benny Ejestål 076 394 82 38

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Hej! detta ber vi verkligen om ursäkt för och vi har även försökt dig! men du är välkommen att ringa 073-7454006 så löser vi detta omgående och hoppas att vi kan göra dig/er nöjda, vi är hemskt ledsna över detta och du är alltid välkommen till oss vad det än är. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Gun K
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Posetivt bemötande. Kunnig försäljare. Vi kan rekommendera.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för de fina orden och betyget! du/ni är alltid välkomna till oss. Detta var verkligen roligt att höra! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Jimmy H
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Trevligt och kunnigt bemötande, bra genomgång av nyköpet, trevlig personal. Vi kommer rekommendera dom till vänner och bekanta.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för betyget och orden, det var verkligen roligt att höra! Ni är alltid välkomna till oss. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Lena N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Kanonservice på verkstaden. Trevligt bemötande i försäljningen. Kunniga.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för de värmande orden och betyget! ni är alltid välkomna till oss! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Anders K
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Det funka de bra! Bra service, löste ett fel på en vagn över en helg

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för betygen! du/ni är alltid välkommen till oss! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Ingela N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bra mottagande o service. Vi är nöjda med helheten.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för betyget och orden, ni är alltid välkomna till oss! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Lisbeth S
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Lång väntetid, endast en man på husbilförsäljningen.Ej seriös.Krockad husbil vid leverans som medförde att vi fick ta chefens bil hem!!! Uppskjuten leverans av inköpt husbil då reservdelar ej lev. Vi hämtning av lagad husbil är vår inbytade husbil krockskadad av anställd. Aldrig mer kontakt med denna firma

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Beklagar verkligen det , vi har numera mer folk på plats bl.a. ny säljare och ny eftermarknads ansvarig. Vad vi minns så fick ni kompensation för att leveransen blev försenad av eran ny inköpta husbil. Parkerings skadade husbilen var ju inbytad och hade inte så mycket med själva leveransen av eran ny inköpta husbil att göra. Om det är något vi kan göra för att få erat förtroende tillbaka så kontakta gärna Roland. Vi hoppas på att få en chans till att bevisa en helt annan upplevelse för er här hos oss på Helsingborgs Fritidscenter.

Peter L
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Väldigt ivriga på att sälja. Mindre villiga att ta itu mee de problem och felaktigheter som uppstått efter leverans.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Vi har en ny eftermarknads ansvarig Roland kontakta honom så löser det sig säkert. Vi har varit underbemannade innan, beklagar verkligen. Tråkigt att du har upplevt att vi inte är villiga att hjälpa dig med problem.

Kjell N
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bra bemötande God service Lätt att få hjälp vid problem I stort sett helnöjd kund

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för de värmande orden samt betyget! Roligt att du/ni är nöjda med oss! ni är alltid välkomna till oss. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Mattias D
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Snabb och trevlig service. Höll överenskommelse. Enkel finansiering. Leverans i tid. Ställer alltid upp.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack för det, så roligt att höra! ni är alltid välkomna Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Jens Erik W
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Försäljaren var trevlig det var en begagnad vagn 🚃 till bra pris och den är jag nöjd med

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

När vi läser din rekommendation så förstår jag det som att du var nöjd med oss? Men du gav oss sämsta betyg:-)

Claes P
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Försäljningen är bra men personalen i butiken är kass

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack! vi har numera ny personal i butiken. Du/ni är alltid välkomna till oss! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Mats L
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Mycket bra personal. Väldigt tillmötesgående och trevliga.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för orden och betyget! du/ni är alltid välkomna till oss. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Stefan C
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bra bemötande och service vänliga. Önskar ett större samarbete mellan fritidscenter olika delar i Sverige.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt! Det önskar vi också och vi jobbar på det så mkt som möjligt. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Bodil W
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Bra och snabb service. Kunnig personal.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för orden och betyget! det var mkt trevligt att höra, du/ni är alltid välkomna! Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter

Lars E
Skrev om Helsingborgs Fritidscenter

Vi köpte en Kabe 810 husbil efter att ha varit och tittat åtskilliga gånger. Hela tiden ett trevligt bemötande och svar på alla frågor. Bra leveransgenomgång. Min upplevelse gör att jag kan rekommendera Hbg Fritidscenter.

Svar från Helsingborgs Fritidscenter

Tack så mkt för de värmande orden samt betyget! det är verkligen roligt att höra! ni är alltid välkomna till oss. Med Vänliga Hälsningar Helsingborgs Fritidscenter