Alla kategorier Byggvaruhus Skåne Kristianstad Hemfint Kristianstad AB

Barbackagatan 2, 291 32 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hemfint Kristianstad AB

• Alposak R
    Alposak R skrev om Hemfint Kristianstad AB
    Se upp för det här företaget. Är inte förvånad över de låga betygen.
    De levererar sker endast på vardagar mellan kl 10:00 och 14:00. Du måste alltså ta ledigt en hel dag för att vänta på att ta emot/kvittera ett paket... Jag satt hemma en hel dag och väntade eftersom fraktfirman meddelat via sms att de skulle leverera - men ingen leverans kom... Fick leveransen 3 dagar senare.. Kundtjänsten ringer inte upp om man mailar. Beloppet på fakturan var närmare 1000 kr för högt. Stor varningsflagg. Se upp!
  • Dan A
    Dan A skrev om Hemfint Kristianstad AB
    Beställde en innerdörr och karm som skulle finnas på lager med leverans tid på 2-8 dagar efter 10dagar kommer karmen efter mycket tid i telefonköer och samtal! På står att dom skickat när dom inte gjort de och kommer med massa lögner och undan flyckter hela tiden ! Efter ytterligare 7dagar kommer äntligen dörren! Skamligt skulle inte rekommendera någon att köpa något av detta företaget rena bluff och båg företaget!!
  • Steen S
    Steen S skrev om Hemfint Kristianstad AB
    Jag skickade till Hemfint i Kristianstad en specad förfrågan på fönster till mitt nya hus under uppförande den 4juli! De skickade sedan en felaktig orderbekräftelse för leverans vecka 34 som jag försökt ändra i olika omgånger! Tyvärr svarar inte företaget på email i tid och inte i telefon utan du skickas till deras telefonkö i minst en kvart. De försöker med delleveranser som är uppenbart felaktiga och läggar skuld på kunden eller tex chauför m akut hjärtfel eller färja avlyst mm. Idag den 19 september vecka 38 fick jag en inlysande felaktig delleverans antagligen för att dölja deras flertal av förljugen felinformation! Absolut det gräsligaste, oprofesionella och oärliga företag jag har haft oturen att träffa på! De har till datum bromsat bygget med minst en månad med bla. betydligt ökade kostnader Varning!.
  • sven h
    sven h skrev om Hemfint Kristianstad AB
    Köpvarning, Företaget svarar inte på mail inom utlovad tid. Vid försök till telefonkontakt svarar telefonsvararen: Tyvärr är det många som ringer.... Kan tolkas som man vill men oproffsigt, företaget vill tydligen inte ha kunder. Leverans mot faktura endast till hemadress.
    Förbetalning mot kontokort eller bankkonto är ok, men vad som händer vid en ev. konkurs kan man enkelt räkna ut, eller vid felleverans.

Barbackagatan 2, 291 32 Kristianstad