Alla kategorier Glas Stockholms län Solna Hemfresh

Frösundaleden 4, 169 70 Solna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Hemfresh

• Susan S
    Susan S skrev om Hemfresh
    Provade hemstädning som resulterade i att en tavla Skadades och dessutom försökt hamra in nya hål för att hänga upp tavlan som dom tappade!
    Det är minst 4 olika hål.
    Sedan hade dom flyttat mina prydnadssaker på nya ställen, och 6 tavlor hängde snett.
    1 sovrum struntade dom att städa .
    Dom kom 08:40 och började ca 9:00 jag kom hem 11:05 , då möttes jag av gap och skratt i min soffa! Det skulle vara 3 timmar men som jag vet så var det 2, 25. Jag undrar egentligen hur länge dom satt av tiden mycket var ostädat.
    Arbetsledare och chefen tyckte att dom inte gjort något fel trots bildvisning, och vägrar än svara på mail eller telefon.
    Dessutom använda min toalett för deras behov! Vilka osöriösa och vidriga sätt och folk det finns.
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Hemfresh
    Jag vill tacka Hemfresh för mitt rena hem och för en jävligt bra service!
    Jag tappade min nyckel och de åkte till mitt jobb och lämnade deras kopia.
    Rekommenderar verkligen det företaget!
  • Helena
    Helena skrev om Hemfresh
    Har hemstädning varje vecka 3 timmar med samma städerska. Mycket nöjd med städning. . Gör alltid ett bra jobb. Än så länge mycket bra kommunikation med Hemfresh. Svarar alltid snabbt på frågor och önskemål. Rekommenderar verkligen!
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Hemfresh
    Vi provade i ca 1 år. Alltid samma städerska, vilket var bra. Mindre bra var att hon tidigt hade en tendens att komma sent och gå tidigt. Jag tog kontakt med Hemfresh, men fick ingen vidare respons. När städerskan sedan började gå 1 timma innan utsatt tid tog jag åter kontakt med Hemfresh. Dom sa att det det inte var något fel på deras tjänst och att jag istället borde boka 5 timmars städ. Om vi inte var nöjda kunde vi avbeställa tjänsten. Det gjorde vi omedelbart. Själva städningen var medelmåttig, kommunikationen med Hemfresh urusel.
  • Camilla
    Camilla skrev om Hemfresh
    Jag anlitade Hemfresh för flyttstäd efter rekommendation av en kollega. Trevligt bemötande och bra tillgänglighet.Priserna är bra och städningen gjordes toppenbra. Jag är mycket nöjd!

Frösundaleden 4, 169 70 Solna