1939 omdömen

en del av Hemfrid Stockholm

Läs vad 1,939 kunder tycker om Städservice

• Hjördis B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-12-29

Jag tycker att de fungerar utmärkt. Läs mer
  • Peter B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-23

Bara nyttjat städning i hemmet. Snabbt att komma igång med abonnemang och bra upplägg med timbank för eventuellt andra tjänster eller storstäd.
    Jämn kvalitet på städning, som kan förväntas.
    Gillar att de använder sig av egna produkter som känns sunda och skonsamma för personerna som använder dem. Läs mer
  • Magne H skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-22

Lite haltande. Hemfrid har svårt att hålla utlovad kvalitet.
    Devisen, lova aldrig mer än du kan hålla.
    Vi har dock fått svar och respons de gånger som vi klagar på utebliven leverans, kundnöjdhet etc. Läs mer
  • Anna B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-22

Lite krångligt under inkörsperioden. Känns som om man måste vara hemma och med de tre-fyra första gångerna. En del för mig självklara saker görs inte som mest har med ytskikt att göra.
    Bra bemötande annars och trevlig personal. Läs mer
  • Elena A
    Elena A skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-21

Bemötandet är trevligt, men än så länge lever de inte upp till förväntningarna.
    Vi har hemstädning varje vecka och är inte nöjda, varje gång vi påtalar detta, lovar de att det ska åtgärdas och sen händer det inget. Läs mer
    Neda V gillar detta
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-17

Kanonbra på alla vis, jag har städning varannan vecka och det sköts exemplariskt. Läs mer
  • Peter J skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-16

Gott bemötande och bra kommunikation. Jag har minimi städning men sitter stort förde på hjälpen då jag reser mycket. Läs mer
  • Marianne C skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-16

Hemstädning var 14 dag. Fantastisk personal vänlig. Har samma flicka utom vid semester. Bra kontakt. Mycket noggran. Jag är helnöjd. Kan uppstå lite problem vid vikarier som att missar finns men inga större problem. Läs mer
  • Anette J skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-16

bemötande har varit bra, men förstår inte hur vi har fått 9 tim minus på kontot då vi har avbokat en tid och borde ligga på plus....annars är det ok... Läs mer
  • Marie A skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

2017-08-16

Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannanveckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande! Läs mer
4.0 / 5 — 1939 recos