Hemfrid

Med över 20 år i branschen är vi stolta över att kunna säga att vi är en av de största. Så pass stora att vi finns i stora delar av vårt avlånga land. Ta en titt här nedan för att hitta ditt närmsta kontor.
Oavsett om det handlar om flytt, städning eller barnpassning i din vardag så tar vi hand om detta under tiden som du fokuserar på annat. Kom från jobbet till ett nystädat hem.
Vi tar hand om vår personal genom sjysta villkor, kollektivavtal och utbildning så att de kan ta hand om ditt hem - lika sjyst. Med RUT-avdraget som infördes 2007 är hushållsnära tjänster dessutom väldigt förmånligt.
  • - Över 2000 anställda
  • - 100% miljövänligt
  • - Internutbildar personal
Hemfrid
"Utmärkt! De kom på utsatt tid och gjorde allt enligt förväntan, de var trevliga och försiktiga med allt som flyttades. Jag är riktigt nöjd med deras uppdrag!"
Kent S anlitade Hemfrid Stockholm
"Vi blev positivt överraskade av att det kom fem personer och två lastbilar. De var noggranna, trevliga och snabba. Har aldrig flyttat så snabbt tidigare. Vi är mycket nöjda."
Hanna N anlitade Hemfrid Stockholm
"Utomordentligt positiv! Vad jag än behövde, och det var emellanåt ganska mycket, så fick jag svaret:" Det fixar vi!" Och det gjorde de också. VI hade ganska komplicerade förhållanden, men allting löst..."
Agneta S anlitade Hemfrid Stockholm

Stationsgatan 42, Uppsala
3.9 / 67 recos
Sigurdsgatan 35, Västerås

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar