Hemisfär AB

Hemisfär AB

Ring 040-29 30 31 www.hemisfar.com

Hemisfär AB är nu en av de ledande homestylingaktörerna i Skåne. Vi är en komplett tjänsteleverantör inom homestaging och erbjuder inte bara styling utan även kringliggande tjänster såsom renovering och mäklarfotografering. Med ett brett kontaktnät i ryggen, kan vi även förmedla kontakt till flytt- samt städhjälp för dig som...

76 omdömen om Hemisfär AB

Muhamed S
Skrev om Hemisfär AB

Anna gör underverk! Ett proffs som sticker ut i mängden.... önskar man göra magi med sin bostad så är valet enkelt slå en signal så gör hon de omöjliga möjligt! Tack för ett gott och proffiskt sammarbete ⭐️

Gabriella M
Skrev om Hemisfär AB

Proffsigt snabbt och smidigt! Anna är en klippa! Duktig med stil känsla och hög integritet för kunden. Tusen tack!! Rekommenderar verkligen!

Göran C
Skrev om Hemisfär AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Stylingen var mycket bra gjord och uppfyllde alla de krav som vi hade. Vi kan varmt rekommendera Hemisfär och Anna. Ni blir inte besvikna.

Hugo J
Skrev om Hemisfär AB

Fantastiskt professionellt bemötande och stort engagemang från början och genom hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med Anna Grönlund. För stylingen tog hon tillvara några av möblerna vi redan hade, och kompletterade med resten: tavlor, frukt, växter, filtar, mattor, sängar med mera. Det blev ett väldigt bra resultat! Rekommenderas starkt.

Ulf B
Skrev om Hemisfär AB

Anna gjorde ett mycket bra jobb med stylingen av en lägenhet jag sålde i Lund. Modern styling med designmöbler, mycket växter och genomtänkt möblering gjorde att bilderna blev fantastiska. Det ledde till ett större intresse än normalt i området. Anna är snabb, serviceinriktad och prisvärd. Rekommenderas!

Ebba A
Skrev om Hemisfär AB

Hej, Allt var väldigt bra!

Drabarek
Skrev om Hemisfär AB

I varje bransch finns det proffsiga och kunniga företag/individer, utav alla dessa finns det en liten del som utmärker sig lite mer... har det lilla extra – Anna på Hemisfär (med team) tillhör de med det lilla extra! Utomordentligt välplanerad, klarsynt utan gråzoner, styling på högsta nivå, men samtidigt något som passar alla tänkbara målgrupper. Ett resultat som gjorde att man frågade sig själv varför man egentligen ville sälja...

Lena A
Skrev om Hemisfär AB

Möblering av en 2 rums lgh. Ett bra bemötende som gav mig förtroende för säljaren av tjänsten. Hon gjorde en bra och smakfull inredning av lgh som var i stil med lgh ålder. Det har varit helt bekymmersfritt för mig som kund och allt ordnades på ett bra sätt. Skulle gärna rekomendera detta till andra.

Anders O
Skrev om Hemisfär AB

Fick hjälp av Hemisfär med styling av min lägenhet inför fotografering och försäljning. Bemötandet var förtroendeingivande och vänligt. Resultatet mycket bra. Hemisfär har koll på vad som ger rätt känsla och ett lyft vid försäljning och hade dessutom en hel del snygg rekvisita till låns. Proffsigt, snyggt och prisvärt!

Yanwu Y
Skrev om Hemisfär AB

My mäklare recommanded Hemisfär AB to style our apartment in order to attract more potential buyer to bid on it. I think it was very important to meet the chief, Anna, at my apartment and had discussion, how this apartment is about, what is our expectation or if we have any special requirement. Anna received our credit from that discussion and then we feel confident to hand over our key to Anna. After the stylish, the photographer was very satisfied with the decoration and our mäklare feels confident to present our...

Lars-Göran C
Skrev om Hemisfär AB

fick hjälp med att styla min lgh och det gjorde dom med bravur, mycket trevlig personal som löste detta perfekt. rekommenderar Hemisfär till alla mina vänner utan att tveka.

Marie W
Skrev om Hemisfär AB

Vi fick en synnerligen stilsäker styling som andades hemtrevnad och design i skön samverkan. Anna var öppen för våra önskemål och lyckades förstå exakt vad vi var ute efter för känsla. Den lyckades hon både möta och överträffa. Inte oväntat såldes lägenheten redan efter första visningen.

Eva W
Skrev om Hemisfär AB

Superfin styling av vår lägenhet! Mycket trevligt bemötande, stort engagemang, kunnighet och säkert val av accessoarer som lyfte hela intrycket. Tusen tack, kan verkligen ge de bästa rekommendationerna.

Caroline G
Skrev om Hemisfär AB

Professionellt bemötande, hög kvalitet på möbler, snygg design. Mycket nöjd! Möblering framhävde det positiva med lägenheten.

Christian T
Skrev om Hemisfär AB

Jag köpte en komplett styling inför försäljning av min lägenhet. Anna var hjälpsam och tillmötesgående under hela tiden. Hon utförde jobbet proffessionellt och utan några konstigheter. Lägenheten är ca 110kvm och 3 rum. Stylingen var klar på knappt 2 dagar och det blev snyggt och hon hängde även upp belysning som fattades. Under processen fick jag bra rådgivning om vad jag skulle tänka på. Priset var väldigt konkurrenskraftigt och jag skulle inte tveka på att använda deras tjänster igen.

Therese E
Skrev om Hemisfär AB

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Anna. Hon gav mig bra tips på hur jag kan styla min lägenhet inför fotografering och visning. Tex. Vad jag skulle ta bort, personliga föremål etc och tipsa om vad jag kunde köpa för att piffa till. Jag tog till mig Annas rekommendationer och har handlat på IKEA och blommor på Plantagen. Jag är tacksam för dessa tipsen och tror att det kommer att gynna min kommande försäljning.

Per M
Skrev om Hemisfär AB

Professionellt bemötande från början till slut. Själva stylingen var mycket lyckad. Kan verkligen rekommenderas!

Erika N
Skrev om Hemisfär AB

Fick en stylingkonsultation av min tvåa inför försäljning. Anna kändes kreativ, proffsig och förtroendeingivande, gav många bra rekommendationer och förslag till hur jag skulle styla. Jag rekommenderar Anna varmt!

Pauline L
Skrev om Hemisfär AB

Över förväntan, homestagingen blev otroligt snygg. Hemisfär är superproffsiga! Mäklaren och forografen blev mkt imponerade.

Daniel R
Skrev om Hemisfär AB

Jag anlitade Anna genom min mäklare för att ge mig råd och rön på vad jag var tvungen att fixa i min lägenhet innan jag ska ha en fotograf över för att fixa bilder till min botadsannons. Anna är fantastiskt bra på det här med homestyling, vilket jag är långt ifrån bra på. Så alla tips jag fixk tog jag till mig och ska fixa allt så gott jag kan. Jag kan varmt rekommendera hennes företag.

Hannes B
Skrev om Hemisfär AB

Vi träffade Anna från Hemisfär. Det var ett givande och trevligt möte med högt tempo och många genomtänkta åsikter och god smak. Vi följde många av hennes råd, men inte alla. Resultatet blev mycket fina fotografier! Att anlita en home-stylist innebar för oss mycket jobb efter besöket för att göra lägenheten redo, men vi känner att tiden var väl investerad!

Marwan A
Skrev om Hemisfär AB

Fantastiskt service, utmärkt smak och design, väldigt service minded, jättefina produkter och möbler topp bemötande jättenöjd

Per F
Skrev om Hemisfär AB

Jag fick verkligen superbra och enkla tips på vad jag kunde göra för att skapa en mysigare och mer attraktiv lägenhet inför försäljning. Rekommenderar Hemisfär till alla som vågar låta ett proffs guida när det gäller inredning och möblering.

Peter N
Skrev om Hemisfär AB

Mycket trevligt bemötande , var först skeptisk men efterhand som vi följe råden så insåg vi hur rätt det är att följa stylingexperterna .

Sara
Skrev om Hemisfär AB

Anna som var hos oss gav tips på hur vi kunde stayla hemmet inför en fotografering för försäljning av huset. Mötet upplevdes som väldigt positivt, hon var rak och ärlig i sina samtal om vad som kunde förbättras. Gav tips som vi aldrig själv tänkt på och vi är övertygade om att det som vi lagt ner i tid och pengar kommer betalas tillbaka i form av fler intressanter på visningarna. Kan verkligen rekommenderas.

Amanda E
Skrev om Hemisfär AB

Otroligt tillmötesgående och flexibelt förhållningssätt. Processen har känts trygg från första början. Vi gick igenom stylingen i lägenheten, jag lämnade mina nycklar och några dagar senare hade jag en helt ny lägenhet! Är verkligen nöjd med allt!

Carola S
Skrev om Hemisfär AB

Tack Anna, för en snygg och proffesionell styling av min lägenhet inför fotograferingen ! Kan verkligen varmt rekommendera henne. En duktig tjej som med lättsamhet, och ett gott öga snabbt ser vad som är rätt o fel. Dessutom är hon trevlig, och lättsam. Slutresultatet blev så fint !!! 👍😊

Karina B
Skrev om Hemisfär AB

Rekommenderas! Vi anlitade Hemisfär när vi sålde vår bostad i Malmö. Det var enkelt att kommunicera med Anna och allting gick snabbt och utan problem, trots att vi satt i Stockholm och hann knappt träffa henne. Vi var mycket nöjda med homestylningen!

Christoffer O
Skrev om Hemisfär AB

Mycket proffsig stylingkonsultation av trevlig stylis,.saklig och rakt på sak. Kan definitivt rekommenderas.

Lasse L
Skrev om Hemisfär AB

Värt varenda krona för mkt bra styling inklusive flytt och städhjälp. Till er gives 7000 solar som kanske Bengt Frithiofsson skulle ha sagt med ett smile.

carmen e
Skrev om Hemisfär AB

Mycket trevlig och kunnig perdonsl

Johanna L
Skrev om Hemisfär AB

Hjälp med att styla min bostadsrätt inför försäljning. Trevligt o effektivt bemötande från start och framåt. Tydlig och rak. Det blev väldigt snyggt resultat så jag är nöjd.

Yvonne W
Skrev om Hemisfär AB

Efter inledande konsultation bestämde vi oss för att gå vidare med styling. Hon var professionell, respektfull, lätt att samarbeta med och inspirerande. Vi är väldigt nöjda.

Lars R
Skrev om Hemisfär AB

Helnöjd med homestagingen. Modernt och hemtrevligt. Övertygad om att detta bidrog till att vår lägenhet såldes så snabbt.

Richard L
Skrev om Hemisfär AB

Fantastiskt bra ideer, genomförande och resultat. Jag kan varmt rekommendera Anna, klockrent!!!

Claus
Skrev om Hemisfär AB

Samarbetet var perfekt. Inredningen blev modernt och snyggt. Kontakten med förtaget var vänligt, kompetent och konstruktivt.

Ulrika N
Skrev om Hemisfär AB

Anna kom och hjälpte oss med stylingtips inför fotografering i samband med försäljning av vårt hus. Jättetrevlig tjej som var rak och ärlig och gav mycket handfasta tips och idéer. Upplever att Anna levererade mer än vi hade förväntat oss. Svarade på frågor, var lätt att kommunicera med. Vi är nöjda och glada och skall följa råden vi fick av Anna. Hon utstrålade säkerhet och intresse för sitt arbete och oss. Vi har dock ingen erfarenhet av stylister sedan tidigare men kan varmt rekommendera Anna. Stort Tack!!

Nicolas C
Skrev om Hemisfär AB

Tycker att jag har fått en härligt bemötande från första kontakt. Vi hittade en tid som passade både rätt snabbt och sedan fick vi bra med info om vad vi skulle förbereda införa fotograferingen. Bilderna blev jättebra samt att det var en himla bra bemötande och samarbete under bildtagningarna.

Henrik M
Skrev om Hemisfär AB

Anna överträffade alla mina förväntningar och lyckades t.om impa rejält på min syster (och det är inte lätt!). Mycket proffsigt bemötande, bra ideer, lätt att komma överens med och väl värt varenda krona. Lägenheten såldes med budgivning bara några dagar efter första visningen. Rekommenderas varmt!

Helen N
Skrev om Hemisfär AB

Hemisfär har byggt en fantastisk mässmonter till Ystadbostäder. Uppdraget var att ta fram en monter där upplevelsen skulle vara att mässbesökaren satt på en balkong och tittade ut över Ystads takåsar och havet. Det blev inte bara bra det blev bättre än bra. Kundbemötandet var långt överförväntan. Vi kommer att fortsätta att jobba med Hemisfär i liknande och flera framtida uppdrag och vi rekommenderar alla att prova firman de löser allt.

Caroline L
Skrev om Hemisfär AB

Anna från Hemisfär sprudlar av ideer. Hon är varm och lättsam som person. Vi anlitade Anna när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon stylade den och vi hyrde möblerna under visningstiden. Efter 2 dagar var lägenheten såld tack vare att Anna gjorde den oemotståndligt vacker.

Maria J
Skrev om Hemisfär AB

Superproffsig! Trendsäkert och vet verkligen hur man " lyfter" fram bostaden.

Oskar P
Skrev om Hemisfär AB

Snabbt, smidigt och superfin styling till bra pris som definitivt bidrog till högre försäljningspris på min bostadsrätt! Tack till Anna för utmärkt jobb!

Håkan B
Skrev om Hemisfär AB

Hjälp med styling av mitt hus inför försäljning. Väldigt bra bemötande och slutresultat.

Tomas F
Skrev om Hemisfär AB

Vi köpte en helstyling av en villa av Hemisfär inför vår försäljning. Det var över lag mycket lätt att jobba med Anna på Hemisfär. Hon kom snabbt ut och tittade och kunde anpassa sina tider så att vi enkelt kunde komma igång. Under arbetets gång kom vi med mycket feedback som vi fick gehör för vilket gjorde att vi blev nöjda med slutresutatet. Hemisfär har mycket fina möbler för en styling och vi fick vackra miljöer uppbyggda. Våra köpare kommenterade att stylingen verkligen hade underlättat för dem att föreställa...

Conny S
Skrev om Hemisfär AB

Bra kommunikation och professionellt utförande. Allt flöt på fint och gav önskat resultat!

Martin J
Skrev om Hemisfär AB

Hemisfär gjorde ett kanonjobb och skapade en stilfull och mysig styling. Anna var mycket professionell och trevlig. Vi använder oss gärna av Hemisfär igen.

Aleks P
Skrev om Hemisfär AB

Jag tyckte att Hemisfär skötte det väldigt bra. stylingen blev suverän och det gick väldigt snabbt. Rekommender dem starkt

Bengt S
Skrev om Hemisfär AB

ja sålde min trea på möllan i malmö och hemisfär stajlade, tror de höjde priset med 200.000......extremt nöjd med anna på hemisfär mvh bengt sannar

Babak V
Skrev om Hemisfär AB

Anna gjorde en fantastisk fin styling som höjde värdet på vår bostad är vi övertygade om. Väldigt kunnig och lyhörd som vi dessutom vill anlita för vår nya bostad.