Malmö 1

3.5

4 omdömen om Malmö 1

Ami H
Skrev om Malmö 1

Jag har i princip slutat hyra filmer på dvd eller vhs eftersom det numera är så billigt att man lika gärna kan köpa filmen. Här hittar du ett bra sortiment inte minst under avdelningen "boxar". Ofta är det också skaplig rea och "köp två och spara en hundring" Ett stort godissortiment kan säkert också locka kunder, själv har jag dock aldrig fått ihop varför man ska käka godis när man kollar film.

Johanna L
Skrev om Malmö 1

Videomix på detta ställe besöker jag oftast när jag umgås med vänner. Här finns ett bra sortiment utav godis, chips och läsk. En variation av filmer vilket jag dock anser är en aning dyrt med en film på 50kr vilket du iofs kan få flera till ett billigare pris. Personalen gör sitt arbete och detta videomixx ligger längs en trafikerad väg och har bra öppetider iaf man skulle få för sig att hyra film och köpa godis sent någon kväll. Butiken får 3/5 recos.

Kerstin A
Skrev om Malmö 1

Tidigare var jag stamkund på detta ställe då jag bodde i närheten på den tiden. Jag följde utvecklingen när de ändrade om i lokalen då till min lycka att de utökade godissortimenet. Det var sorligt lite innan. Det var inte ens lönt att ta en påse. Så, givetvis var jag först ut och började skopade godis (kändes så iaf). Här finns ett bra utval bland filmer iaf när det gäller de nyutkomna. Mellan varven får du hem en tidning i brevlådan från videomix där filmtips eller kuponger finns ex . att se en film för halva priset eller...

Johanna L gillar detta
Melina G
Skrev om Malmö 1

En riktigt bra och fräsh videobutik. Det är stora och ljusa lokaler där man lätt hittar avdelningen man är ute efter. Trevlig och hjälpsam personal och stort filmutbud gör att man alltid kan hitta något att titta på. Det är även hit man ska gå då man är godissugen eftersom också detta utbud är brett och godiset färskt. Mycket köpfilmer erbjuds också till bra priser.