Alla kategorier Godis Skåne Malmö Hemmakväll

Per Albin Hanssons Väg 14A, 214 32 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Hemmakväll

• Björn Å
    Björn Å skrev om Hemmakväll
    Håller med Johanna L i det mesta om denna butik (som numera heter hemmakväll). Utbudet av film är bra, nytt godis och trevlig personal. Jag har dock blivit ålagd böter en gång för att jag hade lämnat tillbaka filmerna för sent (vilket inte stämmer) samt att jag ska ha hyrt film (som jag aldrig hört talas om) och inte lämnat tillbaka. Det är som sagt inte fel på butiken och personalen men... detta har gjort att jag aldrig mer kommer sätta min fot där och hyr numera alla mina filmer via LOVEFiLM som är både billigare och har ett bättre utbud.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Hemmakväll
    Denna Videomix butik ligger vid Mobilia, vilket jag tycker är ett förträffligt läge. Nära till affärer och dessutom ligger Videomix mittemot Burger King. Film och hamburgare, bra kombination.
    Men åter till butiken i fråga.
    Detta är en stor lokal. Finns ett rikligt utbud av både hyr och köpfilmer. Går att göra fynd på Videomix då där säljes mycket DVD boxar av olika slag.

Butiken har ett stort utbud av "lösviktsgodis" till ett bra pris. Godiset är alltid nytt och fräscht. Vilket inte alltid är självklart i en videobutik. Naturligtvis säljes annat godis/snacks och dricka med.

En (stor) nackdel är att det är relativt dyrt att hyra film hos Videomix. Det blir billigare ju fler filmer man hyr. Men hyr man bara en tror jag det kostar ca50kr, det tycker jag är för mycket för en hyrfilm.
    Rekommenderar helt klart butiken. Hade blivit en femma om det ej vore för den höga avgiften att hyra film. Nu blir det 3/5 "recos"
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Per Albin Hanssons Väg 14A, 214 32 Malmö