HemMiljö

Lugnets Allé 5, 120 65 Stockholm — Visa karta

HemMiljö är ett Svanen-märkt företag som städar i hela Storstockholm och vi erbjuder såväl abonnemang som hjälp vid enstaka tillfällen. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av Almega.

Vi arbetar med både företagskunder och privatpersoner och erbjuder egen kontaktperson, samma återkommande städare, fastpris, ingen bindningstid med en månads uppsägning och framförallt nöjd kund-garanti! Vi har hemstädning, kontorsstädning, butiksstädning, flyttstädning, storstädning, trädgårdstjänster och mycket mer. Välkomna att kontakta oss för bokning och offert!
Lör-Sön: Stängt
4.4/5
4.4/5
4.2/5

Läs vad 984 kunder tycker om HemMiljö

• Patrik C
    Patrik C skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bemötandet var utmärkt och proffesionellt. Städpersonalen anlände på den överenskomna tiden och gjorde ett mycket bra arbete. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Privat en del av HemMiljö
    Två trevliga unga män anlände punktligt och jobbade flitigt. Enda lilla missen från HemMiljös sida var väl att redskapet de hade för att sära på ytter- och innerfönster var en liten smal mejsel - en sådan förstör lätt fönsterbågens trä. Lätt avhjälpt då jag upptäckte det , då jag själv hade bredare mejslar i verktygslådan och också andra verktyg, smala och breda. Kanske bör man också fråga kunden, om det är ok att kommunicera på engelska - i de flesta fall är det nog inte ett problem, men det vore väl klokt för båda parter att företaget kollar. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Privat en del av HemMiljö
    Seriös väl utförd flyttstädning Läs mer
  • Lena I
    Lena I skrev om HemMiljö
    Mycket nöjd med väl utfört städ Läs mer
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Privat en del av HemMiljö
    Väldigt bra städat och stod iordning efter utfört arbete Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande, noggranna, rekommenderas! Läs mer
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande från första början
    Inget att klaga på Läs mer
  • Karl Rickard S
    Karl Rickard S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Personalen var trevlig och jag är nöjd! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Privat en del av HemMiljö
    bra, snabba svar på mail. faktura skickad snabbt. Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Snabba svar. Bra städning. Alla tider hölls. Lite omständlig mejlväxling i samband med att avtalet om städningen skulle upprättas. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra. I tid. Det blev rent. Bra kommunikation vid offert och faktura. Läs mer
  • Theresa R
    Theresa R skrev om HemMiljö
    Mycket bra städning genomförd! Helnöjd! Ett företag jag känner mig helt trygg med. Ordning och reda, bra kommunikation. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra kontakt med kundtjänst, trots strul med bokningen. Snabba på att ändå lösa problemet. Väldigt bra utförd städning, av ett snabbt team. Läs mer
    2017-12-08 Edith O svarar Anna S
    Hej Anna, tack för din fina rekommendation. Det är alltid roligt när vår personal får beröm, jag ska hälsa dem att du tycker att städningen var väldigt bra utförd!
  • Curt G
    Curt G skrev om Privat en del av HemMiljö
    Allt var bra och de jobbade effektivt med gott resultat. Läs mer
  • Adam
    Adam skrev om HemMiljö
    Anlitade HemMiljö för flyttstäd. fantastiskt bra! riktigt nöjd! Inget att anmärka på. Läs mer
  • Maja S
    Maja S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Supersmidigt, prisvärt och trevligt! Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Punktligt! Välstädat och trevlig personal. Pe Läs mer
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Flyttstädningen utfördes utan anmärkning - mycket nöjd. Det jag hade önskat var smidigare hantering av nycklar & att de inte har den garantin att den som flyttar in kan återkomma till dem om de har några anmärkningar. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande och helt enligt min förväntan. Läs mer
  • Anna-clara O
    Anna-clara O skrev om Privat en del av HemMiljö
    Jättebra, snabb service och fint arbete! Läs mer
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Privat en del av HemMiljö
    Lätt att ha att göra med och städarna uppfyllde förväntningarna.
    Prisvärda! Läs mer
  • Evalis N
    Evalis N skrev om Privat en del av HemMiljö
    Allt har fungerat perfekt! Från bokning till slutstädning. Ingenting att anmärka. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande vid bokning!

Bra städat och trevlig personal! Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Privat en del av HemMiljö
    Två engelsktalande trevliga killar dök upp på utsatt tid.
    De putsade bra och effektivt. När de var klara ville de att vi
    gemensamt inspekterade deras jobb innan jag godkände det och de kunde gå.
    På frågan om de ville ha en kopp kaffe, tackade de nej. "Vi är här för att arbeta".
    Jag har anlitat HemMiljö för fönsterputsning en gång förut
    och är mycket nöjd med bemötande och utfört arbete.
    Elisabeth Leitner Läs mer
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Det är enkelt att boka och det kan komma på kort varsel. Dock kan bättre kvalité på städningen önskas. Läs mer
    2017-12-08 Edith O svarar Josefine K
    Hej Josefine,

Tack för din feedback! Vi strävar efter att det ska vara så smidigt som möjligt vid bokning för att underlätta för våra kunder, så det är roligt att höra att det fungerar som det ska. Vad synd att du inte blev helt nöjd med kvaliteten på städningen! Vid stor- och flyttstädningar ser vi gärna att man kommer hem för en genomgång tillsammans med personalen för att säkerställa att städningen uppfyller ens förväntningar. Vi har även en 48-timmars nöjd kund garanti där vi kommer tillbaka och åtgärdar det som har missats om man inte har möjlighet att besikta städningen. Jag hoppas att vi i framtiden får chansen att ha dig som kund igen!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Mycket bra och professionellt bemötande. Är nöjd med flyttstädningen! Kan varmt rekomendera HemMiljö! Läs mer
  • Lotta O
    Lotta O skrev om Privat en del av HemMiljö
    Är jättenöjd med städningen och bemötandet av städarna.

Rekommenderas starkt !

mvh

Lotta Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Privat en del av HemMiljö
    Det vart lite tjafsigt där ett tag.
    Men jag gjorde ju också fel. Men det kunde hanteras på lite bättre sätt.
    Men annars är jag nöjd. Läs mer
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Personalen var jättegullig och jobbade väldigt hårt och gjorde ett helt fantastiskt jobb. Vi har renoverat och lägenheten hade byggdamm precis överallt. Det känns som att jag fått ett helt nytt badrum och de fick bort damm i varje vrå. Våra fönster har aldrig varit så rena någonsin. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Privat en del av HemMiljö
    Väldigt trevligt bemötande! De som städade pratade bara engelska men det gjorde ingenting, vi förstod varandra bra. Väldigt tillmötesgående och noggrann personal. Min hyresvärd som var med och besiktade lägenheten var mycket nöjd, tack Hemmiljö! Läs mer
    2017-11-16 Edith O svarar Johanna H
    Tack Johanna för en fin rekommendation. Vi kommer meddela personalen som var hos dig att både du och din hyresvärd är nöjda!
  • Marika  A
    Marika A skrev om Privat en del av HemMiljö
    Mycket bra och professionellt. Läs mer
  • Tove J
    Tove J skrev om Privat en del av HemMiljö
    Snabb och bra service. Lyckades klämma in min bokning med extremt kort varsel. Trevlig personal. Läs mer
  • Benny S
    Benny S skrev om Privat en del av HemMiljö
    Trevlig, snabb och personlig service vid bokning/offert.
    Noggrann och trevlig person som utförde tjänsten. Läs mer
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Privat en del av HemMiljö
    Mycket smidigt, fint städat. Helt nöjd!
    Hade inte tid att vara med vid efterbesiktning och då gäller inte garantin. Synd. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Privat en del av HemMiljö
    Enkelt att komma i kontakt och boka. Bra pris! Städningen var bra genomförd, men visst slarv. Bland annat flammigt kakel ovanför spis, hörnen på fönsterrutorna var också flammiga, fläktlisten ovanför spisen måste ha torkats av med lortig trasa då den kromade färgen var gråsvart. Men allt som allt bra städat och upplevde inte att de missat något om än inte perfekt utfört. Läs mer
    2017-11-08 Edith O svarar Hanna H
    Hej Hanna,

Vad roligt att du är nöjd med städningen! Vi jobbar kontinuerligt för att bli ännu bättre. Jag hoppas att vi får möjligheten att städa hos dig igen och att vi då förtjänar fem Recos i betyg!
  • Mona A
    Mona A skrev om Privat en del av HemMiljö
    Lätt att få tid, utmärkt fönsterputs kan varmt rekommendera Läs mer
  • Olof J
    Olof J skrev om Privat en del av HemMiljö
    Smidigt och pålitligt. Skulle ev kunna ta fram ett bokningssystem så att man kunde boka in sig själv men annars utmärkt. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Privat en del av HemMiljö
    Tjänsten utfördes snabbt, effektivt och fönstren blev verkligen rena. Bemötandet var klanderfritt. Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Privat en del av HemMiljö
    Hej ! gott bemötande tjänsten den jag beställde utfördes med noggrannhet
    Jag är ny kund, kanske om det går vore bra med pensionärsrabatt. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Privat en del av HemMiljö
    Två duktiga och arbetsamma ungdomar som gjorde ett bra jobb med fönsterputsning. Läs mer
  • Thowe W
    Thowe W skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal. Städningen var bra förutom under badkaret där de hade glömt tre saker (en liten tvålflaska, en kork och en propp) som låg kvar. Dessutom 3-4 dm2 yta med damm på samma ställe. Annars bra. Läs mer
    2017-11-13 Edith O svarar Thowe W
    Tack för en fin rekommendation Thowe! Vad synd att vi missade att städa under badkaret, om du är en återkommande kund hos oss får du gärna höra av dig till din kundansvarig så ska vi prata med personalen för ett ännu bättre resultat vid nästa städning.
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra bemötande och städningen var bra, fick åtgärda tre punkter på checklistan i efterhand men allt sköttes proffessionelt. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Privat en del av HemMiljö
    Genomgående mkt nöjd med tjänsten, extra plus på trevlig och väl bemötande personal Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Mycket nöjd - uppskattar miljöprofilen. Läs mer
  • Karen K
    Karen K skrev om Privat en del av HemMiljö
    Jättenöjd, effektivt och bra arbete. Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Privat en del av HemMiljö
    Så trevlig och proffsig personal. Strålande resultat. Jag är jättenöjd!! Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Privat en del av HemMiljö
    Hitta företaget på nätet och gick efter tidigare kundnöjdhet. Återkopplingen gick snabbt och bokning för tid av utförande av tjänst. I helhet mycket nöjd för snabb och utomordentligt bra service. Läs mer
  • Axel Ö
    Axel Ö skrev om Privat en del av HemMiljö
    Bra kontakt fram till städdagen.

Fönsterputsen var mycket väl utförd

Städningen var överlag bra men det där lilla extra saknades tyvärr Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om HemMiljö
    Allt var bra förutom städning av ugnen som de säger att de inte kan göra bättre med deras medel. Så jag får börja med att städa ugn när jag flyttar in vilket inte är helt ok. Men resterande av flyttstädningen var bra. Läs mer
    2017-10-30 Edith O svarar Malin P
    Hej Malin. Vad roligt att höra att du är nöjd med städningen och tack för din feedback! Vi jobbar ständigt med vår kvalitet för att bli ännu bättre. Tyvärr kan det vara svårt att få bort all smuts från en ugn när den är ingrodd, det kan behövas flera omgångar för att få bort allt.
    Vi hoppas att du kommer använda dig av våra tjänster igen och att vi då får möjligheten att göra dig ännu nöjdare!

Vänligen,
    Edith O
    HR- och Kvalitetsansvarig
    HemMiljö Stockholm AB
  • Sean P
    Sean P skrev om Privat en del av HemMiljö
    Kontaktade er via mail för att boka flyttstäd. Ni var snabba på att svara och hade en utmärkt kommunikation. Städarna och jag hade kommunikation till och från via telefon, vilket gick jättebra. Städarna som utförde arbetet hos mig talade engelska, vilket naturligtvis inte var någon far, men kan vara bra om ni frågar era kunder om det går bra med engelska tänker jag.

Mycket noggrann städning. Besiktning skedde efter städning. De åtgärdade direkt ifall det var någonting som inte var helt rent. Väldigt nöjd med utfört arbete och service! Läs mer

Lugnets Allé 5, 120 65 Stockholm