Företag

Lugnets Allé 5
120 65 Stockholm — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Företag

• Mirjana D skrev om Företag en del av HemMiljö
    Det var väl OK från vår sida, men vår köpare var inte nöjd och hade synpunkter. Läs mer
    2017-06-02 HemMiljö svarar Mirjana D
    Hej Mirjana! Jag hoppas att köparen hörde av sig till oss så att vi kunde åtgärda det som inte var till belåtenhet! Mvh Martina Rydell på HemMiljö
  • Chatarina W skrev om Företag en del av HemMiljö
    Gott bemötande både av den som administrerade tjänsten och av de som putsade :)
    Fönstrena blev ordentligt putsade. Läs mer
  • Maria S skrev om Företag en del av HemMiljö
    Bra städat, lite småmissar bara. Kom på utsatt tid och var klara i tid! Läs mer
  • Brf Sjöviksbryggan skrev om Företag en del av HemMiljö
    Bra service från början och under hela avtalsperioden hittills, bra städning och alltid tillmötesgående vid problem som uppstått. Man har också löst dessa problem tillfredställande. Läs mer
  • Brf Frej 11 skrev om Företag en del av HemMiljö
    Vi har av företaget hjälp med trappstädning varje månad och 2 ggr per år tar vi fönsterputsning.
    Företaget har alltid vid kontakter med dem, varit tillmötesgående och lyhörda för
    det vi vill.
    Dessutom, och inte minst viktigt, har den lokalvårdare vid namn J Metzev, som hela tiden varit den som utfört tjänsterna hos oss, gjort detta till vår fulla belåtenhet.
    Varför vi vill rekommendera företaget. Läs mer
  • Mobilmedia Sverige Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Kontorsstädning - Rent och fint efter städning, här märks det att det inte slarvas. Städerskan är också väldigt trevlig och bemöter en alltid med ett leende och en varm hälsning.

Städningen lever upp till förväntan. Läs mer
    HemMiljö, Hemmiljö gillar detta
  • Seveko Vvs Konsult Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Pålitliga och god kvalitet. Rekommenderas. Läs mer
    HemMiljö, Hemmiljö gillar detta
  • Strange Ways Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Kontorsstädningen sköttes på ett professionellt och utmärkt sätt. Mycket nöjda. Läs mer
  • Exb Mash Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Mycket bra bemötande från samtliga vi har haft kontakt med på Hemmiljö. De är tillmötesgående, trevliga, lyhörda samt försöker alltid göra oss nöjda med tider osv.
    Vi har städhjälp som tjänst och är mycket nöjda. Läs mer
  • Gumi Sweden Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    We have cleaners coming in to clean the office once a week. We just switched to biweekly because there are not enough people in the office to create enough dirt. :) Läs mer
  • Obvi Use Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Stabil städning med samma städare, bra kundtjänst. Läs mer
  • Levfrisk I Norden Ab skrev om Företag en del av HemMiljö
    Alltid trevligt bemötande, perfekt städning av vår klinik och mycket gott samarbete. Läs mer
  • Conny T skrev om Företag en del av HemMiljö
    Proffsigt säkert och vi är mycket nöjda med personalen Läs mer
Privat
Företag