Hemtex

4.3

4 omdömen om Hemtex

Daniel B
Skrev om Hemtex

Blivit riktigt bra sen hemtex ändrade sitt koncept lite och satsade mer på inredning än bara täcken. Riktigt bra priser, synd att de envisas med att ha "rea" hela tiden när varorna kontinuerligt sätts ned så snart de kommer in i butik.

Tobias A
Skrev om Hemtex

När det kommer till hemtextil så är hemtex en klass för sej. Bra priser, bra kvalitet och bra personal. Allt som behövs för att man ska känna sej riktigt nöjd med sina köp. Att lokalerna är ljusa och luftiga gör ju att man även mår bra medans man fyndar. Så har någon snott dina gardiner eller ditt påslakan så rekomdenderar jag varmt att du beger dej till hemtex och införskaffar en ny..!

Emma A
Skrev om Hemtex

Hemtex på Kungsgatan i Göteborg har precis byggt om och byggt ut sin butik. Här kan jag gå i evigheter och kika på alla roliga och fina inredningsprylar. Jag gillar hemtex eftersom de har vettiga priser och de ofta har bra erbjudanden och rabatter. Just denna butik föredrar jag om jag jämför med övriga Hemtex-butiker. Här finns handdukar, sängkläder, dukar, accessoarer till hemmet, mattor, ljus, kuddar och en massa mer! Perfekt ställe att köpa presenter på! Butiken är verkligen värd att gå en omväg för!

Therese R

Hemtex på Kungsgatan ligger precis vid Domkyrkan och här hittar du allt du behöver inom textiler. Den här butiken är även lite speciell då den har lite andra prylar för hemmet också. Utbudet är stort och de har nästan alltid någon rea, antingen på sängkläder, gardiner eller dukar. Håll ögonen öppna och passa på när du behöver något speciellt. De har blandat med kvalitetsprodukter och du kan hitta billigt täcke samtidigt som du kan få betala flera tusen för det, beroende på vad du har för smak och preferenser. Kan också vara kul att något som inte är från IKEA i tyg väg. :)