Alla kategorier Tyger Skåne Malmö Hemtex

Södra Förstadsgatan 41, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Hemtex

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Hemtex
    Du ska handla här när rea erbjud i denna butik. Då ska du satsa på handdukar och lakan, bedset. Det är oftast 50% och då gör du fynd då det annars är rätt så dyrt om du jämför typ med IKEA´s urval inom sängkläder. Bra kvalitet på deras ting jag köpt här. Tål tvätt iaf deras urval gällande lakan, påslakanset. Sir Henry är ett bra märke när det gäller handdukar de tål tvätt många ggr. Så, den är ett bra köp för den som är ute efter badlakan och vanliga handdukar. Även gardiner finns. Men, eftersom jag är kräsen handlar jag inte just detta här längre. Har tröttnat på färgutvalet. Hemtex får 3/5 recos.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Hemtex
    Hemtex har bra produkter enligt mig. Priserna är alltid ok i jämförelse med andra. Dock gillar jag att Hemtex ofta har kampanjer "köp handdukar för 50% av priset" osv, ett fenomen butiken har ofta. Sortimentet består av heminredning. Fokus på kök/matsal, gardiner,badrum osv. Hemtex är snabba att anpassa sig efter säsonger, det vill säga "påsk/jul-pynt" åker fram i god tid, hehe. Inget illa att säga här, blir "4/5 recos"
    Kerstin A gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Hemtex
    Hemtex på Triangel har huvudsakligen textilier. Det första man snubblar över när man kommer in i butiken är lakan, små, stora, extra breda och i satin. Problemet med Hemtex är att det är stört omöjligt att egentligen hitta vad man söker. Något är rea, annat inte och ändå ligger det på samma ställe.
    Dock, kvalitén är uteslutande bra, i´alla fall på ´det jag handlat på Hemtex. Personalen är väl inte världens mest serviceinriktade och vet du inte vad du vill ha så gå någon annanstans.
    Det är billigt här, när det är rea. Annars inte!

Södra Förstadsgatan 41, 211 43 Malmö