Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Östermalm Hernansson Affärsjurister & Ekonomi AB

Hernansson Affärsjurister & Ekonomi AB

Greve Turegatan 3 D4, 114 43 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Hernansson Affärsjurister & Ekonomi!

Vi erbjuder dig och ditt företag tjänster inom affärsjuridik, ekonomi- och skattefrågor. Vi pratar, förutom svenska, även spanska, polska och ryska. Främst brukar vi förknippas med entreprenadrätt, där vi har över 20 års erfarenhet både i praktik och lagligt.

Våra klienter är ofta utländska företag med anknytning till Sverige, som drivs av ägaren själv. Har ditt företag likviditetsproblem? Vi jobbar aktivt med affärsutveckling och finansiering när det gäller rekonstruktioner eller omstruktureringar.

Går det bra och ni vill ta företagets lönsamhet till nästa nivå kan vi även där bistå med planer för förnyelse och strategier för utveckling.

Kontakta oss för en konsultation om hur vi bäst kan hjälpa dig och ditt företag!

Läs vad 1 kund tycker om Hernansson Affärsjurister & Ekonomi AB

• Adam W
    Adam W skrev om Hernansson Affärsjurister & Ekonomi AB
    Hi I had problem with get my money back from Swedish company. I worked at polish company. Everyone said that i lost this money, but i found contact to Ms Hernansson and she helped me a lot. Part of money i got back already. She told me chance is 50-50. But i risked. Of course I cant got all but still part of it rescued my situation. I recommend Hernansson Affarjurister as a trustfull lawyer office and competent. Especially youre always been warned before we start to go on further. Läs mer

Bästa juristerna i Stockholm:

Kungsgatan 44, 4 tr, 11135, STOCKHOLM