Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Välkommen till Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå!

På Storgatan 20 i Härnösand hittar du vårt kontor. Vi hjälper dig i ett av livets svåraste skeden, då det är en anhörig som gått bort. Samtidigt som du sörjer så måste en begravning fixas. En begravning som blir ett fint minne och ett avslut för alla anhöriga och vänner.

Vi hjälper dig med allt som hör en begravning till, med allt från kistor, urnor, blommor, programkort, musik, gravplats och gravsten.

Ta gärna del av vår checklista som du hittar på vår hemsida. Där listar vi saker att tänka på när man drabbas av ett dödsfall.

Läs vad 4 kunder tycker om Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå 2

2022-11-19 Verifierad kund
    Respektfullt
    Uppfyllde mina förväntningar
    2022-11-16 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande från första stund! Evelina hade den där perfekta kombinationen av omsorg och professionalism som man behöver när man förlorat en anhörig. Vi kände oss trygga i alla beslut som måste fattas. Responsen i alla kontakter med begravningsbyrån var rekordsnabb. Det fanns en stor lyhördhet för de önskemål vi hade och pappas begravning blev ett fint och värdigt avslut att bära med sig genom livet. Jag har bara lovord.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vår kontakt (Evelina) på begravningsbyrån har varit väldigt trevlig och lyhörd för våra önskemål vid vår faders bortgång och begravning.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande. Evelina som vi träffade va väldigt lyhörd om vad vi ville. Allt va toppen från början till slut.