Alla kategorier Hyrmaskiner Skåne Lomma Highway Ljud & Ljus

Zinkgatan 7, 234 35 Lomma — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Highway Ljud & Ljus

• Elias N
    Elias N skrev om Highway Ljud & Ljus
    Highway är super! Aldrig haft några problem. Väl kunniga och hög kvalité på utrustningen! 10/10!!
  • Nicolai S
    Nicolai S skrev om Highway Ljud & Ljus
    Mycket god service och enormt kunnig personal. Verkligen ett företag med framåtanda i kundservice! Ett mycket brett sortiment vilket underlättade för oss enormt nu när nya tider kräver både ny teknik och service av gammal. Öppettiderna är underbara och möjligheterna för snabba lösningar enastående. Planeringstiden vi hade var effektiv och bra vilket gjorde att när väl utrustningen kom visste vi att vi hade allt som krävdes för en enastående show! Många års samarbete med detta företag har verkligen avlönats bra för vår del! 10/10 verkligen!
  • Markus M
    Markus M skrev om Highway Ljud & Ljus
    Meddelande från Highway.
    Vi har fortfarande inte fått något livstecken från Anna S och börjar undra om hon verkligen finns. Vi utlovar därför en hittelön på 1000kr i fri hyra för den som kan bevisa hennes existens. :-)

Om det visar sig att hon finns är vi mer än villiga att kompensera och hjälpa henne, och om hon inte finns så hoppas vi på att reco.se ser över omdömet och agerar korrekt efter detta. Vi ger oss själv en 3a i omdöme för att inte påverka statistiken alltför mycket. :-)
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Highway Ljud & Ljus
    Vi har samarbetat med Highway väldigt länge och har alltid varit helnöjda. Den personliga servicen är oslagbar.

Mikael - Stadionbaren
  • Anna S
    Anna S skrev om Highway Ljud & Ljus
    Tvivlar ni alltid på era kunders existens om de inte är nöjda? Jag har inte hört av mig till er eftersom jag inte vill ha kontakt med er igen! Annars hade jag väl hört av mig till er istället för att skriva här.
    2009-08-26 Representant för Highway Ljud & svarar Anna S
    Hej Anna.
    Tyvärr kan jag inte se att vi fått något personligt mail av dig, och därför kan jag bara bemöta ditt påstående här.

Jag vet inte vad som har hänt, då inte händelsen är beskriven, men det här låter väldigt, väldigt underligt?

Highway´s verksamhet har under 15 års tid byggts upp just på att hjälpa till och inte försöka tjäna den där extra kronan, och framförallt genom att svara i telefon och ha jour dygnet runt och hjälpa till när kunder inte får rätt på saker och ting. Självklart vill vi gärna driva företaget med en viss vinst, men det enda sättet att göra det långsiktigt är just genom att ge en bra service. Jag får utgå från att du finns, och att detta inte är ett påhopp från en konkurrent. Jag blir därför ledsen och förbryllad när jag ser detta, då jag driver företaget med ett mycket stort personligt engagemang och verkligen tror mig ha skapat en policy bland alla anställda där vi alltid skall se till att kunden får en service utöver det vanliga, och alltid blir mer än nöjd. Vår service med att hjälpa till och att förklara per telefon och personligen är en av de saker vi oftast får beröm för. Och även att vi trots detta håller låga priser på hyresutrustningen.

Därför, Anna, kontakta mig personligen så skall jag 1) Se till att du blir kompenserad för det som verkar ha gått snett i detta fallet och 2) Se till det inte händer igen, genom att prata med den personal som då uppenbarligen misslyckats med det som är en av Highway´s grundpelare, att alltid, alltid se till att vi har nöjda kunder.

Jag vågar påstå att vi har mycket mycket nöjda kunder överlag, men om så bara en kund är missnöjd så är det en för mycket. Därför, snälla, kontakta mig så snart som möjligt.

Markus Markholm
    Ägare & VD