Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HiLo's Laser & Skönhetsklinik

HiLo's Laser & Skönhetsklinik

Rörstrandsgatan 6, 113 40 Stockholm — Visa karta

Vårt företag är baserat på tron att våra kunders behov är av yttersta betydelse. Vi är beredda att möta de behov. Som ett resultat, är en hög del av våra kunder, återkommande kunder och hänvisningar. Vi välkomnar möjligheten att få ditt förtroende och ge dig den bästa servicen!

Läs vad 17 kunder tycker om HiLo's Laser & Skönhetsklinik

• Zahra J
    Zahra J skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Bästa IPL laser behandling , ingen Facebook Läs mer
  • Zahra A
    Zahra A skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Min erfarenhet med HiLos Laser&Skönhet har varit mycket bra. Jag har bemöts med väldigt vänlig personal och alltid fått tydliga svar på mina frågor angående hårborttagningsbehandlingen. Behandlingen funkar som det ska och har inte irriterat min hud alls, vilket jag är mest tacksam över. Läs mer
  • Jennifer Y
    Jennifer Y skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Professionellt bemötande, väldigt kunnig på det hon gör vilket gör att hon hade svar på alla mina frågor! Rekommenderar starkt!!!!!!! Läs mer
  • Ayda S
    Ayda S skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Jag hade en jättebra upplevelse. Allting gick snabbt och fort. Jag rekomenderar den här salongen till andra! Läs mer
  • Aza C
    Aza C skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Jag fick en snabb, vänlig, personlig och god service i världsklass med tydlig information och nära till pendeltåg samt parkering.
    Starkt rekommenderat! Läs mer
  • Lana M
    Lana M skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Super duktig och super trevlig tjej. Erfaren och vet vad hon pratar om och ger för behandlingar. Man känner sig både välkommen och trygg hos hiloslaser
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Ilham Z
    Ilham Z skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Mycket bra! Behandlaren är professionell, pedagogisk och mkt informativ! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Alale S
    Alale S skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Detta är ett ställe som man känner sig välkommen till, man kan känna sig bekväm och avslappnad här. På hilos laser och skönhet bemöts man av en urgullig, snäll och trevlig tjej som verkligen är noggrann och duktig med det hon gör! Jag har förr besökt andra ställen, men det här stället är verkligen det jag tyckt bäst om. Inte nog med detta får man verkligen resultat av laserbehandlingen. Detta är ett ställe jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Ronia H
    Ronia H skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Jätte nöjd med behandlingen. Jätte snäll och trevlig tjej som man känner sig hemma hos. Kan rekommendera kliniken och kommer definitiv att komma tillbaka. Läs mer
  • Diana A
    Diana A skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Ett företag som jag starkt skulle rekommendera. Hög service och alltid bra bemötande! Ingen kund går därifrån missnöjd. Läs mer
  • Hiba E
    Hiba E skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Bästa personalen, bästa service och helt klart underbara resultat. Läs mer
  • Larah A
    Larah A skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Bästa kliniken jag har vart på!!
    Trevlig personal, heeelt fräscht och snyggt ställe! :-) Läs mer
  • angor k
    angor k skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Otrolig proffsig personal som gör att man känner sig trygg o bekväm! En salong som rekommenderas varmt Läs mer
  • Lana K
    Lana K skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Otroligt bra service och jätte nöjd med resultaten !!! Prisvärt!!! Läs mer
  • Namsen A
    Namsen A skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Hon är kunnig och jag blir nöjd varjegång.Jag rekommenderar det starkt! Läs mer
  • Aryan H
    Aryan H skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Bästa och mysigaste kliniken i hela Stockholm. Trevligt och erfhan personal, super nöjd kund. Läs mer
  • Ramona S
    Ramona S skrev om HiLo's Laser & Skönhetsklinik
    Pålitlig, tar hänsyn till kundens behov! Läs mer

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm:

Szymon Z Szymon Z tycker:
“Riktigt snabbt leverans av var...” Läs mer

David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM