Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Hisingens Fastighetsbesiktningar AB

Hisingens Fastighetsbesiktningar AB

Vitklövern 2, 423 33 Torslanda — Visa karta

Vi utför överlåtelsebesiktning, fastighetsbesiktning, fukt & mögel undersökningar, radonmätning, fastighetsvärdering

Mäklare nära Hisingens Fastighetsbesiktningar AB:

Amhults Torg 4, TORSLANDA
Roland T:
Bra bemötande och väl utfört arbete som vi förväntade oss , nöjda med presentation och rutinerna vid försäljningen.

Gamla Flygplatsvägen 35, TORSLANDA
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Elin C:
Trevlig och kunnig. Känner mig alltid nöjd efter jag pratat med honom.

Eriksbergstorget 9, Göteborg
Ulrika G:
Kan starkt rekommendera Alexandra Jacobsson som mäklare. Vi har erfarenhet av Alexandra både som köpare och säljare. Hon är oerhört proffesi...

Sörhallskajen 16b, Göteborg
Roland G:
Jag har svarat på dessa frågor tidigare. Gör nu ett nytt försök. Daniel är kunnig och bra och gav ett proffsigt intryck.

Läs vad 3 kunder tycker om Hisingens Fastighetsbesiktningar AB

• Freddan
    Freddan skrev om Hisingens Fastighetsbesiktningar AB
    Besiktning av bättre begagnad villa före köp gjordes.
    Flera allvarliga fel upptäcktes som knappast någon annan besiktningsman hade sett eftersom HF AB inte lämnade något åt slumpen.
    Det speciella med HF AB är att de står 110% på kundens sida. De ger fullständigt sjutton i mäklarens eller säljarens åsikter och ursäkter.
    Här får man verkligen valuta för pengarna!
    Säljaren tvingades till prisavdrag med 180.000 kr!
  • kristian j
    kristian j skrev om Hisingens Fastighetsbesiktningar AB
    De kontrollerade inte alla väsentliga utrymmen såsom tak (!) och missade stora fel. Protokollet stämde inte överens med verkligheten då mycket var påhittat i efterhand.
  • Erik J
    Erik J skrev om Hisingens Fastighetsbesiktningar AB
    Besiktningsmannen vid detta företag verkar jättetrevlig när han är på besök och tycker att allt ser bra ut, när man sedan får protokollet så är det inte så. Ska inte en besiktningsman ge tips på plats och vara ärlig. Eller glömmer han av vad han har sett och sedan slänger ihop något på måfå från sina röstinspelningar? Riktigt Usel!

Vitklövern 2, 423 33 Torslanda