hitta.se

Läs vad 2 kunder tycker om hitta.se

• Martin L

2020-09-09

Martin L skrev om hitta.se
    STOR VARNING!!!!! Urusel upplevelse. Jag skulle prova deras offert tjänst för företag och blev lovad att endast 3 företag skulle få svara på varje förfrågan och att detta minsann skulle gynna oss. Efter 11 köpta förfrågningar så inser jag att något är helt fel. Jag kommer inte fram till fler än hälften av "leadsen" och en som jag faktiskt kommer fram till bekräftar att ett TIOTAL företag kontaktat henne redan. När jag påtalar för hitta.se (proffs.se) att jag är allt annat än nöjd och ber dem att häva avtalet som löpt endast ett par dagar så vägrar dom tvärt och ber mig kontakta en jurist!!! (Seriöst???) De är inte intresserade av sina kunder utan det enda de är intresserade av enligt min erfarenhet är att lura småföretagare in i långa avtal som inte ger dem någon ROI över huvud taget. STOR VARNING!!!!! Läs mer
  • BITA A

2020-04-25

BITA A skrev om hitta.se
    Det har gått 6 månader sedan de har gjort micro sidan åt mitt företag. Sidan syns inte ens i google andra sida eller tredje kanske i 5-6:e jag kan inte ens hitta sidan skrattretande verkligen då de själva kunde inte hitta sidan utan fick återkomma med en länk
    Dåligt jobbat och jävla lögnare till försäljaren och sedan säger ni att jag kan köpa sidan med 20000 kr efter att avtalet är slut verkligt uselt . De lovar att jag ska synas i hitta .se utan kostnad som ersättning men inget har hänt förutom räkningar som kommer regelbundet .
    känner mig lurat Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte