Hjälp Hemma, sid 2

Sankt Göransgatan 66, 112 33 Stockholm — Visa karta

Hjälp Hemma är Sveriges tredje största företag som specialiserar sig på hemstädning i privata hushåll i Stockholm. Vi har förenklat vardagspusslet för tusentals stockholmare sedan starten 2007. Genom att enbart arbeta med städning hos privatpersoner har vi skräddarsytt vår kompetens, arbetsmetod och erbjudande efter dina behov. Hjälp Hemma erbjuder även kringtjänster som fönsterputsning, tvätt och strykning. Hos oss får du trygg service, med kompetent personal och hög kvalitet på våra utförda tjänster. Varmt välkomna!

Läs vad 104 kunder tycker om Hjälp Hemma

• Agneta O
    Agneta O skrev om Hjälp Hemma
    Välstädat när man kommer hem från jobbet. Bra vikarier när ordinarie är ledig eller sjuk. Alltid ett vänligt bemötande av kontaktpersonen. Tack
  • Ulla Britt E
    Ulla Britt E skrev om Hjälp Hemma
    Vi har nu haft Hjälp Hemma, som skött veckostädningen i tre år och vi är fortfarande lika nöjda. Jag har stora krav på hur välstädat det skall vara, Hjälp Hemmas personal klarar jobbet galant. De flesta av de städerskor vi mött kan inte så bra svenska, men allt har fungerat utmärkt trots detta. Kan varmt rekommenderas
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Hjälp Hemma
    Köper städhjälp var 4:de vecka, lilla städhjälpen 3,5 tim. Vi får bra bemötande och kommunikationen med både städarna och kontaktpersonen på kontoret fungerar väldigt bra. Städningen är efter förväntan.
  • Helen N
    Helen N skrev om Hjälp Hemma
    Pålitliga och flexibla. Städning i toppklass.
    Jag är så nöjd.
  • Catarina H
    Catarina H skrev om Hjälp Hemma
    Jag köper varannan vecka en städtjänst från Hjälp hemma och har sedan start fått ett väldigt bra bemötande från alla jag varit i kontakt med.
  • Bianca M
    Bianca M skrev om Hjälp Hemma
    Proffsigt från början, till och med när man har synpunkter fram till slutet. Tyvärr ska jag flytta, men kan absolut rekommendera dem. Enkla att kommunicera med via email och telefon. Tydligt kundansvar.
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Hjälp Hemma
    Mycket nöjd, fungerar smidigt och bra. Underlättar min vardag otroligt mycket.
  • Per Olov J
    Per Olov J skrev om Hjälp Hemma
    Vi är mycket nöjda med städningen från Hjälp Hemma. Duktiga medarbetare, bra information och utmärkt service!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Hjälp Hemma
    Serviceminded, rent och fint + trevlig personal 😊
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Hjälp Hemma
    Bemötandet från företaget är helt ok. Jag trivs utmärkt med Helena. Alltid i tid, snyggt och prydligt när hon går. Hoppas det får fortsätta så.
  • Johanna
    Johanna skrev om Hjälp Hemma
    Har använt Hjälp Hemma i snart ett år och det funkar kanonbra! Bra städning och kringtjänster.
  • André
    André skrev om Hjälp Hemma
    Jättebra service! Bästa städbolaget!
  • Daisy H
    Daisy H skrev om Hjälp Hemma
    Jag är tacksam med hjälphem med duktiga och ansvarsfulla städare .MVh / Daisy H.
  • Magnus
    Magnus skrev om Hjälp Hemma
    Väldigt bra rakt igenom helt enkelt.
  • Silvia M
    Silvia M skrev om Hjälp Hemma
    Jag är nöjd! Vi är oerhört glada för att vi hittade er! Tusen tack!
  • lina j
    lina j skrev om Hjälp Hemma
    Jag och familjen är riktigt nöjda med er service och personalens goda kunnighet. Er skulle jag varmt rekommendera till mina nära och kära. Tack för ett super jobb!

Med Vänliga Hälsningar

Lina Jara
  • carina m
    carina m skrev om Hjälp Hemma
    Jag måste säga att jag är oerhört nöjd och tacksam med både servicen, kommunikationen, bemötande och hjälpen hos er på " hjälp hemma". Ett mycket bra företag, rekommenderas STARKT! :)
  • Stefan  N
    Stefan N skrev om Hjälp Hemma
    Vi är mycket nöjda med Hjälp Hemma. Tycker allt fungerar jätte bra och att vår städerska är väldigt duktig och kompetent. Det är alltid lika fint när vi kommer hem!
  • Hans W
    Hans W skrev om Hjälp Hemma
    Vi är mycket nöjda med Hjälp Hemma. Det har fungerat klanderfritt de året vi anlitat Hjälp Hemma. Vid kontakt med dem är det alltid snabba svar och vänligt bemötande.
  • Charlotta
    Charlotta skrev om Hjälp Hemma
    Väldigt nöjd med Hjälp Hemma. Jag har använt deras hemstäd i ett år och har ingenting att anmärka på, alltid noggrant och punktligt.
    De är dessutom enkla att komma i kontakt med och ger snabb återkoppling vid frågor eller om jag vill byta tid. Super!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Hjälp Hemma
    Vi har haft Hjälp Hemma under nästan 5 år och har bara gott att säga om dem. De är snabba på att lösa eventuella ändringar och städningen är professionellt utförd varje gång.
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Hjälp Hemma
    Jag kan varmt rekommendera Hjälp Hemma. De är pålitliga och det funkar bra. Härligt med ett nystädat hem efter en slitig arbetsvecka.
  • Catrin W
    Catrin W skrev om Hjälp Hemma
    Mycket bra service från Hjälp Hemma med både information om ersättare och svar på frågor.
    Det är alltid ett nöje att komma hem till ett så städat hem!
    Vi har varit kunder i flera år nu, och kommer fortsätta med det!
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Hjälp Hemma
    De städar väldigt bra och är effektiva och punktliga. Aldrig något trassel, väldigt lätt att få kontakt med dem.
  • Anna A
    Anna A skrev om Hjälp Hemma
    Vi har anlitat Hjälp hemma i 5 år och alltid varit jättenöjda! Alltid punktlighet, noggrannhet, flexibilitet och det lilla extra!
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Hjälp Hemma
    Vi är nöjda, bra städning och flexibla vid byte av tid mm.
  • Lena L
    Lena L skrev om Hjälp Hemma
    Rent och fint hemma. Smidigt med kontakten till företaget och oftast samma person som kommer hem vilket känns tryggt. Vi är jättenöjda!
  • Jan B
    Jan B skrev om Hjälp Hemma
    väldigt nöjd med hjälp hemma:s service. nästan alltid samma person som städar och vill man ändra en tid eller ha extra städning så har det alltid fungerat om jag varit ute i god tid.
  • Christina B
    Christina B skrev om Hjälp Hemma
    Utmärkt resultat och pålitlig leverans
  • Pawel K
    Pawel K skrev om Hjälp Hemma
    Jag är väldigt nöjd med Hjälp Hemma. Professionella, flexibla och tillmötesgående!
  • Lars  S
    Lars S skrev om Hjälp Hemma
    Vi är mycket nöjda med städningen och trevligt bemötande. Positivt med kontinuiteten. Det uppskattar vi! Även bra och smidig kontakt vid ändringar mm.
    Fortsätt så! Hälsar Lars & Catharina
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Hjälp Hemma
    Trevlig personal som gör ett mycket bra och noggrant arbete.
  • Anette D
    Anette D skrev om Hjälp Hemma
    Så skönt att komma hem till en genomstädad lägenhet! Smidig mailkontakt om någon dag ska flyttas och alltid snabba svar.
  • Lena E
    Lena E skrev om Hjälp Hemma
    Trevlig personal.Missar städa ngra ställen då och då men annars mkt bra städning. Bra med mailkontakt och mobilkontakt.
  • C-G B
    C-G B skrev om Hjälp Hemma
    Bortsett från att det blir bra städat, vilket är en förutsättning för en städfirma, så tycker jag att de är väldigt flexibla då vi ibland på kort varsel behöver flytta eller ställa in en städning. Det är aldrig något bekymmer och alltid trevligt bemötande. Den erfarenheten har jag inte från andra städfirmor jag prövat.
  • André T
    André T skrev om Hjälp Hemma
    Kanonbra tjänster! Hjälp Hemma kommer alltid i tid och utför en bra städning. Sen är det supersmidigt att hålla koll på timmarna i deras app!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Hjälp Hemma
    Har använt HjälpHemma i snart 3 år och det har funkat jättebra varje gång. Alltid samma städerska, vilket känns tryggt. Noggrann städning - dammsuger t.o.m. under soffkuddarna! Ca en gång om året har jag tillräckligt mycket tid sparad i min pott för att kunna använda till fönsterputs.
  • Anna H
    Anna H skrev om Hjälp Hemma
    Alltid lika nöjd efter varje städning och med den personliga och snabba service vår kontaktperson Dmitry erbjuder oss.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Hjälp Hemma
    Alltid lika nöjd efter varje städning. Uppskattar vänlighet och att samma person städar hos oss. Tar man kontakt så återkopplar Hjälp Hemma direkt. Känns mycket personligt och alltid vänliga. Kommer jag hem när städning pågår så möts jag alltid av en positiv och glad person. Kan verkligen rekommendera Hjälp Hemma.
  • Mats B
    Mats B skrev om Hjälp Hemma
    Huset är alltid rent, fräscht och väldoftande när Hjälp Hemma:s trevliga medarbetare varit hos oss en förmiddag. Detta är med hjälp av RUT-avdraget mycket prisvärt. Hjälp Hemma har också tagit ansvar då olyckan varit framme och ersatt uppkomna skador.
  • Maria J
    Maria J skrev om Hjälp Hemma
    Supernöjd, bra städning , samma person i stora hela. Har det förekommit någon annan har man fått information och en lite presentation av personen som kommer. Ingen har varit dålig!
    Jätte trevliga och bra service och bra kontakt med kontaktpersonen. Jag har haft många olika städbolag innan och aldrig varit så nöjd som nu. Har haft hjälp hemma i ca 3 år! Rekommenderas verkligen!

Maria
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Hjälp Hemma
    Bra tidspassning. Gör det lilla extra. I stort samma personal hela tiden. Trevliga.
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Hjälp Hemma
    Jag är väldigt nöjd med Hjälp Hemma, har haft dem i tre år nu. Bytte från en annan firma som alltid bytte personer med varierande resultat, och en känsla av anonymitet. Hos Hjälp Hemma jag här har haft samma person nästan från början, hon är nogrann och det finns en omtanke i små saker som att alltid fixa till min sons nallar och ställer sakerna fint. Ibland räcker inte tiden till och det är inte så ihopplockat som man önskar inför städning, men det är ändå alltid fixat. Det känns både personligt och tryggt och att det alltid samma person hjälper till att få min son att städa sitt rum innan städning och respektera att det är "x" arbete att städa men inte att plocka ihop i hans rum. En annan viktig sak är flexibiliteten, som småbarnsförälder måste jag ofta avboka i sista minuten på grund av sjukdom och det är aldrig några problem eller klagomål utan tvärtom fixas alltid en extratid. Jag är verkligen supernöjd och det har minskat vardagsstressen betydligt.
    Lotta
  • Lena B
    Lena B skrev om Hjälp Hemma
    Hjälp hemmas anställda är mycket noggranna och gör ett bra jobb. Jag uppskattar att jag alltid har samma städare och att jag vid de få tillfällen det hat hänt att det inte är så, får veta vem som kommer istället.
  • Anders B
    Anders B skrev om Hjälp Hemma
    Mycket nöjda. Bra städning och kommunikationen med arbetsledningen fungerar.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Hjälp Hemma
    Bra och professionella, kompetent personal, vi är är väldigt nöjda!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Hjälp Hemma
    Har haft Hjälp hemma i flera år och det fungerar mycket bra. Om något strular eller inte funkar får jag snabba besked. Jag är också nöjd med kontinuiteten
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Hjälp Hemma
    Vi är jättenöjda! Kommer alltid i tid och alltid samma person som städar. Överlag jättebra.
  • Sören  J
    Sören J skrev om Hjälp Hemma
    Har haft hjälp hemma under ca tre år, vi är väldigt nöjda med den hjälp vi önskat. Snabba svar om vi har frågor eller vill ändra städdag.
    I början lite hög omsättning på personal, men nu bättre. Kan rekommendera Hjälp hemma.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Hjälp Hemma
    Bra och proffesionell hemservice. Snabba på att besvara frågor och bemöta incidenter.
    Städningen utförs av trevlig och kompetent personal.

Sankt Göransgatan 66, 112 33 Stockholm