Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje Hjältevadshus - Södertälje

Hjältevadshus - Södertälje

Bergsgatan 4, 152 41 Södertälje — Visa karta

Ett hus står klart. Och en familj flyttar in. I sitt nya hem ska de bo, leva och växa tillsammans. För dem och för de allra flesta av oss, är färdigställandet av ett hus mycket mer än slutet på en byggprocess. För många är det livets största affär som har gått i hamn. En dröm som har förverkligats.På Hjältevadshus är vi övertygade om att stora drömmar frodas bäst mot en trygg bakgrund. För det är när man känner sig trygg som man får kraft att växa, utvecklas och ta nästa steg. Det är då man vågar tänka och drömma stort.I småländska Hjältevad har vi byggt trähus med fokus på trygghet i över 60 år, vilket har resulterat i Sveriges säkraste byggmetod.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Hjältevadshus - Södertälje

• Micke
    Micke skrev om Hjältevadshus - Södertälje
    Proffsig hantering av en engagerad säljare under hela processen från start av diskussioner till hus stod färdigt. Under hela processen dokuementerades samtliga överkommelser och de små saker som inträffade under tiden, som alltid sker under ett husbygge, hanterades på ett smidigt sätt.

Bergsgatan 4, 152 41 Södertälje