HLR Proffsen

HLR Proffsen

www.hlrproffsen.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till HLR Proffsen! 10.000 människor drabbas i Sverige av plötsligt hjärtstopp. Att snabbt kunna hjälpa kan vara avgörande och rätt kunskaper ökar chansen för överlevnad enormt. Vi på HLR Proffsen ser till att hjärtsäkra din verksamhet. Hos oss kan du välja mellan att hyra eller köpa hjärtstartare. De utbildningar...

614 omdömen om HLR Proffsen

Sedan starten hos Reco 2018

Richard J

Trevligt bemötande Proffsigt utförande

Thomas L
Skrev om HLR Proffsen

Tycker det var en bra utbildning med bra blandning av teori och praktik samt nyttiga diskussioner.

Liselotte Ö
Skrev om HLR Proffsen

Mycket bra bemötande från både säljare och utbildare på HLR Proffsen. Vi hade höga förväntningar och det levdes upp till dessa. Vi köpte utbildningspaketet med HLR och Första Hjälpen på 3,5 timmar. Vi fick en mycket bra utbildare, Edvin Nilsson. Vi köpte även en hjärtstartare till företaget i samband med utbildningen.

Maria S
Skrev om HLR Proffsen

Mycket bra- personen som höll i utbildningen pratade klart och tydligt, förklarade allt och svarade även på frågor som man ställde, alla i gruppen är nöjda.

Therese H
Skrev om HLR Proffsen

Väldigt trevlig och proffsig instruktör (Jesper). Intressant och informativ kurs, tydlig och bra. Vi hade höga förväntningar och de blev uppfyllda! Alla lärde sig det vi skulle lära oss, dvs HLR och Första Hjälpen.

Anders G
Skrev om HLR Proffsen

Proffsig, kunnig utbildare. Kärnfullt och bra på alla sätt!

Jonas C
Skrev om HLR Proffsen

Mycket bra utbildning i HLR. Kompetent utbildare som även förklarade allt på ett lätt och intressant sätt. Rekomenderas verkligen.

Iza T
Skrev om HLR Proffsen

Bra instruktör som ledde gruppen på ett proffsigt sätt. Alla (även dem som gått tidigare) var nöjda och fick med sig ny information.

Tomas J
Skrev om HLR Proffsen

Trevlig och påläst ung kille som introducerade oss i HLR och 1:a hjälpen. Trevligt bemötande när kontakt togs av säljaren och vid tidsbokning. Förväntningarna blev uppfyllda. Kan absolut rekommendera!

Annelie C
Skrev om HLR Proffsen

Bra. Hade gjort en utbildning tidigare och hade höga förväntningar och HLR proffsen levde upp till dom. Utbildningen Vuxen HLR med hjärtstartare var mycket bra och nyttig att repetera, välbehövlig..

Anders W
Skrev om HLR Proffsen

Anton som var hos oss var mycket bra och gav information på ett enkelt, trevligt och professionellt sätt. Vi har haft flera HLR-utbildningar tidigare, men den här var bäst hittills.

Anette J
Skrev om HLR Proffsen

Vi hade bokat HLR med hjärtstatare och blev mycket nöjda! En duktig kille som höll i det och han hade ett mycket bra bemötande samt kunnig.

Johanna S
Skrev om HLR Proffsen

Trevlig säljare och trevlig instruktör. Fungerat smidigt.

Louise W
Skrev om HLR Proffsen

Vi rekommenderar varmt HLR Proffsen, Linnéa var tydlig, trevlig och vi alla lärde oss livsviktig information.

Linda Ö
Skrev om HLR Proffsen

Bra bemötande vid beställning av HLR kurs och frågor som tillkommit. Var inte med på själva kurserna, men har fått positiv feedback att et var bra.

Sebastian G
Skrev om HLR Proffsen

Var en mycket kompetent instruktör och en omfattande fin utbildning. Hade gärna haft en timme ytterligare för att gå igenom allt ännu mer ingående.

Anna B
Skrev om HLR Proffsen

Bra utbildniningar, endast en liten miss med planeringen/info gällande en av två utbildningar. Löste sig och allt blev bra.

Maria L
Skrev om HLR Proffsen

Ett proffsigt och genuint trevligt bemötande genom hela vägen från bokning till genomförande. De har även varit flexibla och tillmötesgående. Stina som genomförde två av våra utbildningstillfällen av vuxen HLR och första hjälpen var kunnig, pedagogisk och tydlig. Vi kan varmt rekommendera HLR Proffsen.

Tintin L
Skrev om HLR Proffsen

Så bra och tydliga instruktioner! Tack för en bra lektion!

Sanna A
Skrev om HLR Proffsen

Pia på HLR Proffsen skötte all hantering innan själva utbildningen otroligt bra, allt flöt på smidigt och snabb respons på både mejl och telefon. Vår instruktör Ludwig tog vår grupp på ett otroligt sätt! Han förstod exakt vad och hur vi ville ha och på vilket sätt. Jag har även fått mycket bra respons från våra dotterbolag!

Andreas O
Skrev om HLR Proffsen

Allt fungerade mycket bra, från första kontakt till utförande av utbildning.

Birgitta U
Skrev om HLR Proffsen

Mycket bra instruktör som kunde svara på frågor

Pernilla A
Skrev om HLR Proffsen

Instruktören var mycket Professionell. Utbildningen var bra levde upp till förväntningarna och mer där till. Instruktören var tydlig och väldigt pedagogisk. TACK. Vänligen Pernilla

Rikard Z
Skrev om HLR Proffsen

Väldigt bra utbildning! Bra och tydlig information. En sak som jag skulle vilja kanske se som förbättring, vore en voucher / plakat man kunde hänga vid första hjälpen stationen så man minns allt om det skulle inträffa. Kort koncist information t.ex.

Veronica B
Skrev om HLR Proffsen

Anton, som höll i vår utbildning, var väldigt trevlig och pedagogisk. Han hade vår uppmärksamhet genom hela utbildningen och det var väldigt uppskattat att man inte behövde sitta och titta på en massa slides utan det kändes som ett väldigt interaktivt samtal där Anton hade ett härligt flow i det han berättade. Vi är väldigt nöjda!

Linda S
Skrev om HLR Proffsen

Instruktör Micke på HLR proffsen var grymt bra! Engagerad, tydlig, erfaren! Duktig och pedagogisk på att lära ut. Mycket givande och vi fick med oss värdefulla kunskaper. Nästa gång vi kör utbildningen kommer vi fråga efter Micke igen.

Andreas L
Skrev om HLR Proffsen

Vi är supernöjda, otroligt bra instruktör!

Monica S
Skrev om HLR Proffsen

proffsigt och konkret. på ett bra pedagogiskt sätt gick vi igenom alla övningar. ledaren fick med alla i gruppen

Nathalie F
Skrev om HLR Proffsen

Trevligt bemötande och väldigt kunnig i HLR-utbildning. Bara positivt från första kontakt till utförd utbildning.

Peter B
Skrev om HLR Proffsen

Både jag och mina anställda var mycket nöjda med både kursledaren, kursinehållet och upplägget. Vi hade en HLR-kurs.

Carl P
Skrev om HLR Proffsen

Mycket professionella genom hela processen. Från första kontakten till genomförd kurs.

Gabriella P
Skrev om HLR Proffsen

Tydlig, intressant och lärorik kurs. :)

Anita L
Skrev om HLR Proffsen

Välstrukturerad kurs med praktiska övningar. Utmärkt och kunnig handledare som inte bara kunde instruera utan även svara på deltagarnas frågor. Samtliga deltagare var mycket nöjda med kursen, viktig och nyttig kunskap. Vi har nu införskaffat en ”Hjärtstartare”. Dexen Tire Movement AB

?
Skrev om HLR Proffsen

Pedagogisk och praktisk HLR-utbildning. Bra genomfört!

Johan S
Skrev om HLR Proffsen

Bra bemötande hela vägen. Kunnigt och effektivt levererad utbildning med bra anpassning till våra behov

Åsa M
Skrev om HLR Proffsen

Genomgående bra bemötande och Ludwig som hölls i kursen (HLR + Första hjälpen) var trevlig och professionell. Han var duktig på att leda vår grupp och att engagera alla. Han pratade tydligt och det var relevant och givande allt som sades. Jag rekommenderar varmt alla företag/grupper att lägga några timmar på detta, för kollegornas skull men också som en samhällsinsats. /Åsa Malmqvist, Svetskommissionen

Tove F
Skrev om HLR Proffsen

mkt tydligt och proffsigt framförande/genomförande av HLR kurs -Edvin var toppen /Nybrokliniken

Patrik H
Skrev om HLR Proffsen

Mycket trevlig och kunnig instruktör som genomförde HLR med hjärtstartare-utbildning hos oss. Vi har haft kursen tidigare men det är viktigt att repetera kunskapen.

Mia S
Skrev om HLR Proffsen

Bra bemötande vid bokning och genomförande av kursen. Erfaren och duktig utbildare som bidrog till att alla tog till sig innehållet i kursen. Vi var mycket nöjda. Med vänlig hälsning ÅFA AB

Örjan B
Skrev om HLR Proffsen

En helt perfekt genomförd utbildning av en mycket duktig och engagerad instruktör!

Zarah M
Skrev om HLR Proffsen

Stina var superproffsig och vi var jättenöjda

Tobias B
Skrev om HLR Proffsen

Mycket proffsig instruktör. Rekommenderar dom starkt

Gunnar R
Skrev om HLR Proffsen

Min erfarenhet av HLR-utbildningen var enastående. Det pedagogiska steg-för-steg-upplägget gjorde det lätt att följa och förstå. Instruktörens kompetens och engagemang skapade en positiv inlärningsmiljö, vilket bekräftades av att alla deltagare gav utbildningen tummen upp. Det praktiska tillvägagångssättet, där vi övade på verkliga situationer, stärkte vår förmåga att agera i nödsituationer. Sammantaget var det en mycket givande upplevelse, och jag rekommenderar starkt utbildningen till alla som vill lära sig livräddande färdigheter på ett effektivt sätt.

Ann-Sophie B
Skrev om HLR Proffsen

Det var en super duktig instruktör. Lugn, saklig. Bra genomgång. Positiv inställning

Caroline S
Skrev om HLR Proffsen

Jag blev väldigt trevligt bemött av HLR-Proffsen. Professionellt, ödmjuk och trevligt! Jag var lite orolig över upplägget först då det var ett skräddarsytt upplägg utefter våra behov men dessa överträffades med råge! Kunde inte blivit bättre! Sammanfattningsvis skulle jag vilja beskriva min upplevelse som proffsig, överträffade våra förväntningar och vi är supernöjda och kommer absolut att använda oss av HLR-Proffsen igen!

Teresia L
Skrev om HLR Proffsen

HLR-utbildning är något man behöver fast man tror att man kan allt för att man har gått tidigare. Hur det än är så är det en kunskap som man ständigt behöver hålla sig uppdaterad i! Man får återigen en tankeväckare, kunskaperna är färska igen. Edvin är en mycket bra och tydlig utbildare som lyckades engagera oss alla!

Peter J
Skrev om HLR Proffsen

De var väldigt proffsigt alla var mycket nöjda med dem.

Annelie G
Skrev om HLR Proffsen

Mycket bra bemötande. Vi köpte HLR-utbildning och hyrde hjärtstartare. Mycket bra, lättsam, trevlig och kompetent lärare. Allt fungerade mycket bra.

Daniel K
Skrev om HLR Proffsen

Bra lärorikt, servicen va på toppnivå kan starkt rekommendera.

Jessica S
Skrev om HLR Proffsen

Bra genomgång som var givande för gruppen och Anton som höll i utbildningen var tydlig och bra!