HMF Golv & Byggtjänst AB

HMF Golv & Byggtjänst AB

Läs vad 10 kunder tycker om HMF Golv & Byggtjänst AB 2

2021-04-03
    Golvslipning som gick snabbt, smidigt och med bra resultat. Väldigt trevliga!
    2021-04-03
    Fint utfört jobb enligt överenskommen tidsplan.
    2021-04-02
    Verifierad kundrelation
    Slipade och lackade parkettgolven i två rum med perfekt resultat.
    Proffsigt bemötande av kunnig hantverkare.

Kan rekommenderas till denna typen av jobb, vi blev mycket nöjda med bemötande och slutresultat.
    2021-04-01
    Fick hjälp med rivning och uppbyggande av ny vägg samt montering av kök. HMF tog helhetsansvar för arbetet och skötte kontakt med elektriker, rörmokare samt målare. Allt fungerade smidigt och resultatet blev jättebra. Mattias som ledde arbetet var tydlig i kommunikationen, lösningsorienterad och gav bra råd samt rekommendationer. Rekommenderar varmt HMF Golv & Byggtjänst.
    Vad kul att ni är nöjda, ni är varmt välkomna åter om ni behöver hjälp i framtiden. HMF Golv & Byggtjänst AB
    2021-04-01
    Vi fick hjälp med att förbereda för en vägg vi beställt av Smidesrum.
    Vi är super nöjda med utförandet och bemötandet av företaget.

Tack!
    2021-04-01
    Anlitade HMF Golv & Byggtjänst för tapetsering och målning av lägenhet. Detta utfördes med utmärkt resultat av skicklig hantverkare.
    Upplevede också bra gensvar i kommunikationen med företaget samt att de var flexibla med starttid och extraarbete som jag ville ha utfört.
    2021-03-24
    Slipning och inoljning av parkettgolv. Trevligt bemötande och svar på våra frågor innan och under arbetet. Tyvärr var det svårt med återkoppling en tid efter då vi efterfrågade tips och hjälp med efterbehandling.
    2021-03-22
    Ett utmärkt jobb med att lägga ett massivt furugolv i vårt sovrum och fixa en mellanvägg för en Elfa-skjutdörr. Allt gick bara bra och noggrannt med extra plus för de fina geringarna i samband med kantbrädorna. Och ett bra pris!
  • FELIX A
    skrev om HMF Golv & Byggtjänst AB
    2021-02-05
    ett bolag man får huvudvärk utav.
    rivning som skulle ta 2v tog 7veckor, jobbet blev halvdant gjort med lämnande av skarvar, inga lister sattes tillbaka, de knäckte en gipsskiva/gipsvägg utan att byta eller återgälda osv osv. När de tyckte dom va klara så fakturar dom långt över offererat pris med hittepå avgifter trotts att de inte ens utfört jobbet fullt ut. skickar en påminnelsefaktura en vecka innan förfallodatumet är. De kanske är superduktiga på att lägga golv men till rivning och renovering så ska ni inte ens tänka tanken på att anlita HMF
  • Jon S
    skrev om HMF Golv & Byggtjänst AB
    2018-05-15
    Mycket duktiga och trevliga hantverkare. Jag är helnöjd med arbetet de utförde!