Hobbex AB

Getängsvägen 23, 504 68 Borås — Visa karta

Hos Hobbex hittar du alla smarta, coola och häftiga prylar för en aktiv fritid. Besök vår webshop redan i dag för mer information om vårt sortiment.

Läs vad 3 kunder tycker om Hobbex AB

• Daniel O
    Daniel O skrev om Hobbex AB
    Tredje gången gillt som Hobbex lyckas sabba kundupplevelsen! Hästhandlarfasoner är min sammanfattning.

Sonen har sparat ihop till en riktigt fin och dyr (4000) radiostyrd bil. När vi köper bilen hittar säljaren inte rätt laddare till bilen och stoppar ner en annan modell, likvärdig enligt egen utsago. Det visar sig att den inte bara är trasig utan att den har väsentligt lägre kapacitet än orginalet.

Jag begriper inte hur man konsekvent kan skarva och fuska sig igenom kundrelationer och tro att man ska komma undan. Förra gången var det en klockren reklamation som de först försökte bestrida och sedan försökte de få till ett tillgodokvitto i strid med svensk konsumentlagstiftning. Gången innan var det en annan bil och återigen samma fel med laddare, dvs fel laddare och trasig. Och aldrig har Hobbex försökt faktiskt ta ansvar och reparera skadan av egen kraft. Den här gången ska man efter rätt rejäl påtryckning leta reda på en riktigt motsvarande, eller bättre, laddare och posta den...
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Hobbex AB
    Hobbex service i mitt fall är oklanderlig. Sonen fick en helikopter för runt 500-a lappen av sin farfar där antennen gick sönder.

Efter ett mail till hobbex, svarade man att det tyvärr inte fanns som reservdela, däremot så erbjöd sig en kille via mail att kila ut på lagret
    för att försöka hitta en och skicka utan kostnad med post.

3 dagar senare låg det en antenn i brevlådan, och en femårig son var superglad. Tack Hobbex

• margit k
    margit k skrev om Hobbex AB
    Fruktansvärt dålig service. Saker saknas i de flesta köpeförpackningarna,returer är inte välkomna men efter mycket tjat så återtas varorna men återbetalningen dröjer över en månad.Få saker fungerar mer än en vecka.
    F

Getängsvägen 23, 504 68 Borås