Hobbex AB

Byholmsgången 1, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Hobbex AB

• Rawaz K skrev om Hobbex AB
    Lämnade in en vara då batteriet i handkontrollen slutade fungera efter 2 veckor. Fick besked att inom max 4 veckor skulle handkontrollen vara reparerad och tillbaka hos mig. Det har gått en bra bit över 4 veckor och jag får ringa och tjata till butik, service- och kundtjänst för att få ett svar men ingen kan lämna besked om varför reparationen dröjer eller när jag får tillbaka varan. Handla inte på Hobbex helt enkelt, varorna går sönder och reparationstider hålls ej. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Hobbex AB
    Värdelöst! Nu har det gått en månad(!) sedan jag reklamerade en defekt tusenkronors svävare som min son fick i födelsedagspresent. Jag kompletterade informationen som ni bad om omgående men trots upprepade påminnelser har jag inte hört från er efter det. CDON som förmedlade köpet har skickat ett antal påminnelser till er. Jag väntar fortfarande på att ni ska reglera detta. Trist för min pojk som fortfarande sitter med en trasig present. Nu har ni haft era chanser, nu räcker det! Jag hade för mig att Hobbex var en bra affär men detta suger verkligen, det är bortom tragiskt. Jag har haft ett riktigt långt tålamod med er men nu är det slut! Läs mer
  • Petri T
    Petri T skrev om Hobbex AB
    ju jag tycker att Hobbex är bra och man kan köpa bra saker där i från och många andra saker då! liksom sport grejer! Läs mer