Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Stockholm Norrmalm Höga Höjder Fönsterputs

Höga Höjder Fönsterputs, sid 2

Nybygget 4, 186 91 Vallentuna — Visa karta

Vi på Höga Höjder Fönsterputs erbjuder privatpersoner och företag en effektiv och professionell lösning där arbetet kräver höghöjdsarbete. Framförallt jobbar vi med fönsterputsning och vi är EU certifierade för arbete på hög höjd.

Många av våra företagskunder är hotell och restauranger i Stockholm som valt att låta oss putsa deras fönster regelbundet. Dessutom har vi också många privata kunder.

Vi ställer höga krav på oss själva och vill alltid bli bättre. Vår välutbildade och kommunikativa personal tar gärna feedback på utfört arbete, målet är att du ska bli nöjd med resultatet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 719 kunder tycker om Höga Höjder Fönsterputs

• Sören O skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Vi hade fönsterputs i vår villa. Fick ett bra bemötande och företaget levde upp till de förväntningar jag hade.
    Rekommenderar företaget. Läs mer
    mycket sympatiskt bemötande.
    Allt var perfekt

Mycket proffesionellt Läs mer
  • Monica L skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs utfördes på ett bra sätt, inget att klaga på. Läs mer
  • Åsa W skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket kundfokuserade leveranser. Läs mer
  • Eva L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    i det stora hela bra men köper man fönstertvätt med med rengöring av fönsterkarmar måste man lära den siom kommer hur man gör. jag var inte nöjd senaste gången. Läs mer
  • Malin H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt var toppen! Super trevlig personal⭐️ Läs mer
  • Ulla Birgitta B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vår son har anlitat Höga Höjder och rekommenderade er varmt för fönsterputs.
    Så proffsigt och trevligt bemött var gång vi önskat fönsterputs.
    Även om ni haft många uppdrag har ni alltid funnit tid för oss.
    Efter puts skiner fönstren så härligt, snabba, flinka killar som utför jobbet.
    Nu är ni även hos vår dotter; både hon och sonen bor i hus.
    Supernöjda alla tre familjer och hoppas få anlita er många år framöver. Tusen tack Birgitta Läs mer
  • Ethel J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har köpt fönsterputsning av er flera år, alltid lika nöjd. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Ninni O skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi är kunder hos Höga Höjder Fönsterputs sedan många år och har alltid varit mycket nöjda med utfört arbete till ett rimligt pris. Läs mer
  • Gunilla v skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi tyckte det var Slarvigt. Har använt er tidigare och då var det något bättre. Läs mer
  • Susanne L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra fönsterputs i lägenhet med bra service och pris! Läs mer
  • Mikael Oscar C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket kunnig och trevlig personal Läs mer
  • Barbro Marianne T skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi köpte fönstrputs ,vi blev bra bemöötta .putsen utfördes fort och bra. Läs mer
  • Malena K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs och mannen kom i tid, gjorde ett fint jobb och på kort tid! Inget slabb, bara rena fönster! Läs mer
  • Ing-britt P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket trevlig personal, effektivt och snabbt och korrekt utfört.
    Är jättenöjd. Läs mer
  • Anders U skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabbt och effektivt med bra resultat. Läs mer
  • Elin C skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Det var bra men inte perfekt. Första gången vi använde HH var det perfekt. Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Köpte fönsterputs inklusive puts av inglasad balkong. Mycket nöjd med utförandet, bra kvalitet, de kom i tid och var trevliga. Rekommenderas! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har anlitat dem för fönsterputs. De har kommit i tid och utfört sitt arbete till min belåtenhet. Prismässigt helt acceptabelt. Läs mer
  • Erica S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Höga höjder dök upp på avtalat tid och putsade alla fönster på tillfredsställande sätt. Killen som putsade uppmanade att säga till om det var något fönster som jag inte var nöjd med. Han ville försäkra sig om att allt blev till belåtenhet.
    Jag blev mycket nöjd och rekommenderar Höga höjder Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Taz Zetterberg en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Höga höjder levererar och Taz gör ett utmärkt jobb!
    Varför ställer ni en omdömesfråga om honom? Läs mer
  • Gerd S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevlig fönsterputsare som gjorde mycket proffsigt arbete. Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs . Rena fönster nen einnfläckar på flera väggar. Orimligt dyrt! Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Samfälligheten hade gemensamt tagit kontakt med Höga höjder.
    Vi hade glömt att vi skulle ha fönsterputs. Tonåringen låg hemma och sov. Detta var inga problem trots att vi inte plockat undan vid fönsterbrädorna. (15 fönster...)
    När jag pratade med personalen som skulle komma var de så förstående och trevliga.
    Putsningen blev perfekt! Läs mer
  • Nermin Ö skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Anlitade för fönsterputs.
    Supernöjd!
    Bra priser och bemötande, kommer definitivt anlita dem igen. Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Tydlig kommunikation med företaget. Kommer punktligt och putsar fönsterna rena. Läs mer
  • Niklas John S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Köpte fönsterputsning till min lägenhet på 5 rum.
    Trevligt bemötande och bra jobb.

Riktigt nöjd Läs mer
  • Anne S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs med inglasad balkong!
    Utmärkt bemött!
    Fönsterputsaren var otroligt skicklig och levde klart upp och t.o.m. över de förväntningar jag hade.
    Jag jämförde med den tidigare fönsterputsningen jag hade från andra företag.
    Det låter inte snällt men jag måste få vara ärlig! "Höga höjder" har tydligen en majoritet svenskar anställda, och jag har en känsla av att vi svenskar är noggrannare, när vi utför arbetsuppgifter.
    Dock var jag nöjd med både städning och fönsterputs, då vi flyttade in i lägenheten, och då var det ett företag med invandrare, så de kan också, men denna putsning från "Höga höjder var "outstanding" Läs mer
  • Melanie W
    Melanie W skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Putsade fönsterna väldigt fint men det var väldigt smutsigt på golv och runt fönsterlister efteråt. Läs mer
  • Anette Åsa Viola S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Hade fått er rekommenderade av en vän i samma område. Eftersom killen som kom var ny på jobbet tog det mycket längre tid än han hade räknat med så de sista fönstren blev slarvigt gjorda. Den inglasade balkongens nedre del blev inte rena då det var kalkavlagringar på dem och medel för det fanns inte med...Men killen var trevlig och jag tyckte synd om honom så jag klagade inte. Läs mer
  • Mikael G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    fönsterputs. utmärkt bemött. utmärkt arbete Läs mer
  • Nicolina S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Det gick väldigt snabbt, bra och smidigt! Läs mer
  • Leif Einar L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde en fönsterputs till min två-rums lägenhet för ett par månader sedan . Det var lätt att komma fram till företaget via telefon och jag blev bemött på ett bra sätt. Jag erbjöds fönstertvätt inom ett par veckor, vilket väl motsvarade mina förväntningar. Och grabben som sedan putsade fönstren var artig, trevlig och och noggrann. Jag kommer absolut vända mig till Höga Höjder när mina fönster behöver tvättas nästa gång Läs mer
  • Ulf B skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Glenn putsade fönstren väldigt fint Läs mer
  • Caroline F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs
    Allt smidigt och bra resultat allt efter förväntningar dock litet minus för att de kom något sent till avtalad tid. Läs mer
  • Caroline S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs vid två tillfällen.
    Bra och professionellt bemötande.
    Rent och snyggt efteråt även runt omkring fönstret. Uppfyller mins förväntningar.
    Gav ej högsta betyg för man glömde sist fönstret i badrummet.
    Kommet anlita bolaget igen. Läs mer
  • Staffan S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs
    Hemsidan funkade inte, men det löste sig ändå Läs mer
  • Olle A
    Olle A skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputsning. Utmärkt utfört av Victor. Han putsade till och med glasrutorna på innerdörrarna, vilket överträffade mina förväntningar. Victor var väldigt trevlig och effektiv. Läs mer
  • Eva L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputsning som utfördes snabbt och med mycket fint resultat. Bra bemötande och enkelt att beställa. Jag kan rekommendera Höga Höjder och kommer att fortsätta anlita företaget. Läs mer
  • Kristoffer E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Suverän på fönsterputs & mycket bra bemötande! Läs mer
  • Gun S skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag hittade Höga Höjder på nätet. Har blivit trevligt bemött och arbetet har utförts till full belåtenhet. Jag kommer att anlita dem igen med största sannolikhet. Läs mer
  • Djamilla G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Seriöst och trevligt företag. Trevliga och noggranna fönsterputsare. Läs mer
  • Eva B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevlig man som kom och putsade fönstren. Läs mer
  • Jenny Maria P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkelt att boka in och snabb service med mycket bra resultat. Läs mer
  • Ulrika F skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs
    Inget fel på bemötande, dock inte helt nöjd med slutresultatet vad gäller putsningen. Läs mer
    2018-07-06 Alexander E svarar Ulrika F
    Hej Ulrika och tack för din feedback!

Vi uppskattar alltid om kunderna hör av sig så snart som möjligt om något inte lever upp till era förväntningar!

Vår uppfattning är att om man beställt en tjänst av oss så ska man vara nöjd när fakturan är betald.

Jag hoppas trots allt att du återkommer till oss nästa gång du behöver fönsterputs och jag lägger en notering på ditt kundkort så försöker vi kompensera dig på något sätt om du väljer att anlita oss igen.

• Özgür S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs + Balkongglas

Jag behövde hjälpa så att dem klarade balkongen. Det kändes inte riktigt att de hade koll på fönsterputs på balkongen. Läs mer
    2018-07-06 Alexander E svarar Özgür S
    Hej Özgür!

Jag ska gå igenom vad som hänt hos dig.

Jag kan dock inte se någon form av reklamation så jag hoppas att resultatet ändå blev bra till slut.

Med hopp om fortsatt förtroende.

• Fredrik U skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputsaren har inte rätt verktyg för jobbet för de hade gått ”sönder” vilket gjorde att resultatet inte blev bra. Men han var trevlig och försökte. Dock skulle jag inte rekommendera Er. Läs mer
    2018-07-06 Alexander E svarar Fredrik U
    Hej Fredrik!

Tack för ditt omdöme, det är alltid bra med feedback!

Jag kan tyvärr inte se att du återkopplat till oss, men väljer du att använda oss igen så lägger jag en notering om att du ej var helt nöjd så kan vi förhoppningsvis kompensera dig på något sätt i framtiden!

Glenn Strömqvist
Victor Siallagan