Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Holland Hair south

Holland Hair south

Ringvägen 108, 116 61 Stockholm — Visa karta

Hos oss möter Du frisörer med kunskap, känsla och engagemang. För att tillgodose dina behov och önskemål ser vi alltid till att lägga stor vikt vid konsultationen för att få frisyr och färgsättning att stämma med önskningar, livsstil och personlighet.
Mån-Tis: 09:00-18:00
Ons-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 09:30-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Holland Hair south

• 2018-12-26

Sofia N skrev om Holland Hair south
    Gjorde en rakpermanent/opti smooth heat på Hollandhair i somras.
    Innan behandlingen talade jag med ansvarig som utlovade ett ”drömhår” och som inte tyckte att en provslinga var nödvändig att göra då mitt hår endast var lätt tonat och i god kondition. Hon konsulterade alltså mig via telefon.
    Resultatet blev allt annat än ett ”drömhår”. Platt och helt livlöst, otroligt frissigt och allt annat än vad som utlovades.
    Har försökt få kontakt med ansvarig i efterhand men hon återkommer aldrig. Behandlingen kostade mig över 4000:-, därefter har jag även fått lägga pengar på att färga om håret då behandlingen luckrar upp färgen (inte heller något dom nämner), samt som jag fått klippa mig fyra gånger och det är fortfarande inte bra. Det enda som går att göra är att låta det växa ut igen vilket tar ungefär 4-5 år för att få tillbaka ett hyfsat långt hår. Jag hade väldigt långt och voluminöst hår innan, nu är det axellångt och ser ut som.. ja hästtagel om jag ska vara ärlig. Det är inget annat än hemskt.
    Rekommenderar absolut inte denna behandling till någon, det är värt tiden med fönen/plattången istället. Tro mig.
    (Kunde ej bifoga bild här men den är bifogad i min recension på deras fb-sida). Läs mer
  • Linnea W

2014-10-25

Linnea W skrev om Holland Hair south
    Går hos Elin på 92:an och är såååå nöjd. Fina lokaler, man får alltid kaffe och mörk choklad. Och hon är väldigt lyhörd och säger ärligt vad jag skulle vara snygg i och inte!

Har värvat flera vänner som berömt mitt hår och velat ha samma frisör som jag. Både jag och min pojkvän går till samma frisör! Läs mer
  • 2011-04-03

Pia J skrev om Holland Hair south

Linda W skrev om Holland Hair south
    Bra service, bra öppettider, lyhörd frisör (Hanna) som ger rekommendationer om vad som passar. Läs mer

Emma K skrev om Holland Hair south
    Trevligt, är nöjd med klippning och sling. Bra service Läs mer

Magnus E skrev om Holland Hair south
    Proffessionella, bra att de håller tiden Läs mer
  • Mona R

2011-03-29

Mona R skrev om Holland Hair south
    Blev omhändertagen av proffesionella personer och man kände sig hemma där första gången.
    trevlig personal och härliga ljusa fina lokaler med BRA musik i lugnande tempo så man kan koppla av. Dryck fanns att tillgå. Bra service! Läs mer
    Nikke L gillar detta

Helena skrev om Holland Hair south
    Jag tycker att frisörerna på Holland Hair är mycket duktiga och trevliga! Läs mer

Marcus S skrev om Holland Hair south
  • Yiassou B

2010-11-27

Yiassou B skrev om Holland Hair south
    Har gått dit i flera år nu. Var halvnöjd med min första frisör, men sedan hittade jag Stina! Hon vet presic hur jag vill ha mitt hår och gör det bra. Alla är trevliga. Gillar huvudmassagen under schamponeringen! Toppen att kunna boka tid på nätet!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2010-06-11

Pia L skrev om Holland Hair south
    Har provat 4 olika frisörer på Holland Hair och alltid varit nöjd med resultatet, både vad gäller färg och klippning! Har till och med värvat en del vänner som efter att ha sett mitt hår frågat vart jag går och klipper mig, det om något är väl ett bra betyg! Läs mer
  • 2010-03-30

Helena G skrev om Holland Hair south
    Holland Hair har duktiga frisörer! Jag började gå dit när mitt hår var helt förstört av olika produkter & frisörer. Efter det har jag alltid gått dit! Jag har bytt frisyrer och färger och alltid varit lika nöjd! Proffs! Läs mer
  • 2009-04-05

Åsa skrev om Holland Hair south
    Jätteduktiga & trevliga frisörer som verkligen vet vad de gör! Enormt duktiga på färg & slingor. Bäst i stan! Läs mer
  • 2008-01-07

- skrev om Holland Hair south
    Jag vände mig hit för att få hjälp med mitt hår som redan var förstört av en tidigare frisör som skulle slinga det.
    Tjejen som svarade i telefonen på Holland Hair när jag skulle boka tid sa att jag skulle få hjälp av den frisören som var bäst på färg och slingor hos dom och att det inte skulle bli några problem så jag bokade en tid! När jag kom dit berättade frisören vad hon skulle göra med håret och eftersom jag inte är frisör själv så förväntade jag mig att det skulle bli super bra. Eller åtminstonde att det skulle bli bättre än vad det var, och han hade minsta lilla aning om vad hon gjorde. Dock bevisade hon motsatsen och det slutade med att jag gick därifrån med ett ÄNNU VÄRRE hår! Hon hade lagt en GUL färg UPPEPÅ huvudet och resten av håret var likadant som det var innan. Dessutom var ingen där ingen speciellt trevlig och man kände sig inte välkommen överhuvudtaget! Om jag hade kunnat ge en överkryssad reco så hade dom garanterat fått en sån!! Läs mer
    IB I gillar detta

Bästa frisörerna i Stockholm:

Marika D Marika D tycker:
“Första riktiga frisören jag vå...” Läs mer