Holland Hair Södermalm

Holland Hair Södermalm

www.hollandhair.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 08-555 535 00 Dela

Vi har två salonger i Stockholm, en på sköna Södermalm och en i hjärtat av Vasastan. Vi står för kvalitet, kunskap, kreativitet och service sedan 1988 och erbjuder allt inom hårvård och på vår salong Holland Hair Södermalm har vi även hudvårdsbehandlingar, massage & friskvårdsbehandlingar Hos oss ingår alltid konsultation med...

126 omdömen om Holland Hair Södermalm

Sedan starten hos Reco 2011

Caroline K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Slingor och klippning. Mycket nöjd men orimligt dyrt. 4000kr. Tyvärr blir det ju ekonomiskt svårt att gå tillbaka.

Maria W
Skrev om Holland Hair Södermalm

Gick på behaglig och professionell ansiktsbehandling.

Kerstin H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Toppen! Både i bemötande och utfört arbete. Är mycket nöjd!

Alexandra K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Så nöjd med hur håret blev. Väldigt inlyssnande frisör och väldigt trevlig. Lugn och harmonisk atmosfär också

Elisabeth T
Skrev om Holland Hair Södermalm

Utmärkt frans och ögonbryn. Tredje gången jag får denna länk. Inte lika seriöst som det utmärkta bemötande jag fick. Skärpning

Anna W
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag har haft kontakt med Filippa på Holland Hair Södermalm. Kontakten med henne har varit fantastisk från det att jag bokade en tid till det att jag gick ut från salongen med en ny frisyr, som jag är mycket nöjd med. Jag fick hela tiden diskutera med Filippa om hur jag ville ha håret. Hon var lyhörd och gav jättebra råd alltifrån om hur klippningen passade mitt ansikte till färg på slingor, som jag ville ha i håret. Hon arbetade också snabbt och effektivt och tog hand om mig på ett sätt som gjorde att jag kände att hon verkligen...

Maria M
Skrev om Holland Hair Södermalm

Trevliga och superduktiga på både färg och klipp samt styling.

Karin A
Skrev om Holland Hair Södermalm

Har under många år haft Holland Hair som frisör. Sist hade jag en inpackning med skön huvudmassage och efter det klippning. Jag har alltid blivit väl bemött och har kunnat diskutera min klippning med kunnig personal.

Anne C
Skrev om Holland Hair Södermalm

Christina är alltid lyhörd, noggrann och professionell!

Majvor J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket bra bemötande vid både tidsbeställning och även duktig frisör. Inget stressande och skön massage vid tvättning av håret. MJ

Ebba S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Fantastiskt upplevelse!! Vi vart trevligt bemötta och hella upplevelsen var bara jättebra men fantastiskt hår på slutet

Lydia S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Tania var supertrevlig och lyhörd gällande mina önskemål. Vi samtalade kring tillvägagångssätt och kom gemensamt fram till vad som skulle göra slutresultatet så nära mitt önskemål som möjligt. Resultatet blev precis som jag önskade!

Jeanette L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Alktid lika nöjd nör man kommer från salongen ,alla proffsiga och trevligta men extra guldstjärna till Veronica👍

Maud R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag har besökt salongen många gånger och varit nöjd med frisören Christina och är nöjd med hennes arbete. Mitt missnöje berör inte henne specifikt utan andra på salongen. Vid de senaste besöket fick jag och nära anhörig erfara bristen på förmågan att hanterade en negativa kundupplevelse av en behandling. Min nära anhörig fick behandling samtidigt som jag, vi hade bokat olika behandlingar. Missnöjet handlar om bristen att se sitt ansvar och kunna möta oss som missnöjda kunder på ett bra sätt. Salongen var inte alls...

Svar från Holland Hair Södermalm

Hej. Vi är så glada att du är nöjd med ditt hår hos Christina. Angående ditt dotters behandling så är det med midjelångt hår nästan omöjligt att säga exakt hur lång tid en Foilyage tar. Ja hennes fintrådiga hår trasslade sig och behövde lite längre tid för att reda ut pga av längden. Vi har förståelse för att du blev besviken över tidsåtgången men försäkrar dig om att håret inte tog skada. Din dotter och frisören hade god kommunikation under hela behandlingen och färgen blev helt enligt önskemål och bilden din dotter visade....

Tarek N
Skrev om Holland Hair Södermalm

Fantastisk upplevelse! Man blir väl bemött, de förstår vad man är ute efter och de är också väldigt duktiga, speciellt Christina!

Agneta L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Känner mig alltid väl omhändertagen och nöjd med ansiktsprydnaden och hårklippning.

Carina G
Skrev om Holland Hair Södermalm

Som en drottning.såg mig, lyssna på mig

Vanja B
Skrev om Holland Hair Södermalm

Blev trevligt och proffsigt bemött. Mycket nöjd, visste inte riktigt vad jag förväntade mig av behandlingen, men en kort tid har förflutit och förväntar mig bra resultat på sikt.

Henrik S

Ett superställe! Kan varmt rekommendera! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Åse M
Skrev om Holland Hair Södermalm

Kände mig som en ny helt avslappnad människa efter denna fantastiska massage. Jag kommer tillbaka!

Åsa V
Skrev om Holland Hair Södermalm

Alltid lika trevligt. Trevlig atmosfär och professionella frisörer.

Marinka B
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag är mycke nöjd, och glad att tania, frysörska som tog hand om mig fixade en fin färg som passade mig och dessutom mina grå har försvann. Jag kommer gärna tillbaks när det behövs till salongen

Ulla E
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag blev trevligt bemött och upplevde behandlingen väldigt skön och avslappnande- och kanske effektiv också. Jag köpte en ansiktsbehandling med massage och bryn och fransfärgning . Jag kommer säkert besöka dom fler gånger !

Eva F
Skrev om Holland Hair Södermalm

Kunnig frisörska känner mig alltid trygg när Kristina klipper mig

Noelle J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Kristina har varit min frisör i 14 år och är världsbäst 💖!!

Gunilla H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Lyhörda och kundvänliga lätt att boka tid

Vivi N
Skrev om Holland Hair Södermalm

Proffs på klippa och super trevliga

James N

Klippte mig blev kanon Väldigt duktig hon Filippa Bra bemötande bra kompetens

Cia S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Helt ok! Kommer att gå till Kristina, nästa gång, jag behöver klippa mig!

Karl Axel J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Klippning (herr). Har sedan många år tillbaka Christina som frisör. Alltid bra resultat och ett mycket trevligt bemötande.

Per Kennet N
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket nöjd fin upplevelse och fint resultat. Tack så mycket!

Carolin F

Kund sedan 8år tillbaka, alltid nöjd

Margareta S

Mycket trevligt bemötande. Skön och avkopplande behandling. Omsorgsfullt

Jenny N
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag har gått hos Christina i många år och är alltid nöjd! Det är alltid roligt att träffa henne! Jag hade kort hår tidigare och hon hjälpte mig med frisyrer ”på vägen” medan jag väntade på att håret skulle växa ut. Nu har jag en frisyr och även färg som jag trivs jättebra i och jag är så tacksam för Christinas expertis!

Britt K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket bra tvättning, klippning och föning Jag är mycket nöjd.

Kjell J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Proffsig service. Känner mig väl omhändertagen.

Tomas F
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag brukar gå till Josefin och hon är jättebra på att klippa, förstå ens behov, ge råd och dessutom är hon väldigt trevlig

Berit V
Skrev om Holland Hair Södermalm

Kunniga frisörer, nogranna. trevligt bemötande.

Gunnar H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Allt funkar bra från bokning till hårtvätt. Christina är trevlig, lyhörd, kunnig och proffsig, dvs en mycket bra frisör.

Rebecca H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Otroligt duktig frisör, lättsamt och trevligt bemötande och mysiga lokaler!

Jane R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag blev jätte bra bemött och supernöjd med min färgning och klippning.

Kristina F
Skrev om Holland Hair Södermalm

Här har jag fått en frisör som är noggrann och engagerad i mig och det hår jag har! Skönt också att det finns massage och ansiktsbehandling när man vill lyxa till tillvaron lite extra.

Karin A
Skrev om Holland Hair Södermalm

Varit kund i flera år och klippt mig med ca 8 veckors mellanrum. Alltid trevligt och välkomnande. Proffsigt bemötande och säker och noggrann klippning.

Margareta S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Alltid väl bemött av trevlig personal. Om ”min” frisör är sjuk så får man snabbt en annan person istället - som är påläst på mitt hår och min behandling. Känns tryggt och säkert vilket är viktigt för mig!

Maria K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Bra bemötande och tryggt. Det blir bra.

Peter H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Glatt gäng ~ alltid på topp Full pott!!!

Maria U
Skrev om Holland Hair Södermalm

Trevlig och kunnig frisör. Lyssnar på önskemål, ger förslag på klippning och styling som passar mig och hur mycket jag brukar styla mitt hår.

Håkan J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Bor i samma hus. Bekvämt att beställa tid. Brukar ha samma duktiga frisör. Bra lokal. Kort sagt mycket bra.

Johanna G
Skrev om Holland Hair Södermalm

Proffsiga frisörer och trevligt bemötande. Blir alltid nöjd här.

Rita R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag är jätte nöjd.. speciellt med Jelena