Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Holland Hair south

Holland Hair south

Ringvägen 108, 116 61 Stockholm — Visa karta

Hos oss möter Du frisörer med kunskap, känsla och engagemang. För att tillgodose dina behov och önskemål ser vi alltid till att lägga stor vikt vid konsultationen för att få frisyr och färgsättning att stämma med önskningar, livsstil och personlighet.
Klädesvägen 7, 16876, BROMMA
Gladys Hair & Cosmetics
Emelie E:
Sjukt härlig personal med ett varmt bemötande och underhållning timmarna då jag fixade mitt hår! Rekommenderar starkt dessa!

Frisörer nära Holland Hair south:

Östgötagatan 81, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och l... Läs mer ›
Helena E:
Jag blir aldrig så nöjd som jag blir när jag klippt mig där! Josefin är jätteduktig och lyssnar verkligen på en!

Bondegatan 16, STOCKHOLM
Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kom... Läs mer ›
Malin R:
Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henn...

Sickla Strand 66, NACKA
Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i bra... Läs mer ›
Akono AB:
Mycket bra, professionellt utfört arbete och mycket trevliga.

Bergsundsstrand 34, STOCKHOLM
Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en ... Läs mer ›
Magnus S:
Henrik är en helt fantastisk frisör. Det finns nog ingen som är så noggrann och har en så intuitiv fingertoppskänsla för vad som blir bra. J...
Mån-Tis: 09:00-18:00
Ons-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 09:30-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Holland Hair south

• Linnea W
    Linnea W skrev om Holland Hair south
    Går hos Elin på 92:an och är såååå nöjd. Fina lokaler, man får alltid kaffe och mörk choklad. Och hon är väldigt lyhörd och säger ärligt vad jag skulle vara snygg i och inte!

Har värvat flera vänner som berömt mitt hår och velat ha samma frisör som jag. Både jag och min pojkvän går till samma frisör!
  • Pia J
    Pia J skrev om Holland Hair south
  • Linda W
    Linda W skrev om Holland Hair south
    Bra service, bra öppettider, lyhörd frisör (Hanna) som ger rekommendationer om vad som passar.
  • Emma K
    Emma K skrev om Holland Hair south
    Trevligt, är nöjd med klippning och sling. Bra service
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Holland Hair south
    Proffessionella, bra att de håller tiden
  • Mona R
    Mona R skrev om Holland Hair south
    Blev omhändertagen av proffesionella personer och man kände sig hemma där första gången.
    trevlig personal och härliga ljusa fina lokaler med BRA musik i lugnande tempo så man kan koppla av. Dryck fanns att tillgå. Bra service!
    Nikke L gillar detta
  • Helena
    Helena skrev om Holland Hair south
    Jag tycker att frisörerna på Holland Hair är mycket duktiga och trevliga!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Holland Hair south
  • Yiassou B
    Yiassou B skrev om Holland Hair south
    Har gått dit i flera år nu. Var halvnöjd med min första frisör, men sedan hittade jag Stina! Hon vet presic hur jag vill ha mitt hår och gör det bra. Alla är trevliga. Gillar huvudmassagen under schamponeringen! Toppen att kunna boka tid på nätet!
    Rekommenderas varmt!
  • Pia L
    Pia L skrev om Holland Hair south
    Har provat 4 olika frisörer på Holland Hair och alltid varit nöjd med resultatet, både vad gäller färg och klippning! Har till och med värvat en del vänner som efter att ha sett mitt hår frågat vart jag går och klipper mig, det om något är väl ett bra betyg!
  • Helena G
    Helena G skrev om Holland Hair south
    Holland Hair har duktiga frisörer! Jag började gå dit när mitt hår var helt förstört av olika produkter & frisörer. Efter det har jag alltid gått dit! Jag har bytt frisyrer och färger och alltid varit lika nöjd! Proffs!
  • Åsa
    Åsa skrev om Holland Hair south
    Jätteduktiga & trevliga frisörer som verkligen vet vad de gör! Enormt duktiga på färg & slingor. Bäst i stan!
  • -
    - skrev om Holland Hair south
    Jag vände mig hit för att få hjälp med mitt hår som redan var förstört av en tidigare frisör som skulle slinga det.
    Tjejen som svarade i telefonen på Holland Hair när jag skulle boka tid sa att jag skulle få hjälp av den frisören som var bäst på färg och slingor hos dom och att det inte skulle bli några problem så jag bokade en tid! När jag kom dit berättade frisören vad hon skulle göra med håret och eftersom jag inte är frisör själv så förväntade jag mig att det skulle bli super bra. Eller åtminstonde att det skulle bli bättre än vad det var, och han hade minsta lilla aning om vad hon gjorde. Dock bevisade hon motsatsen och det slutade med att jag gick därifrån med ett ÄNNU VÄRRE hår! Hon hade lagt en GUL färg UPPEPÅ huvudet och resten av håret var likadant som det var innan. Dessutom var ingen där ingen speciellt trevlig och man kände sig inte välkommen överhuvudtaget! Om jag hade kunnat ge en överkryssad reco så hade dom garanterat fått en sån!!
    IB I gillar detta

Ringvägen 108, 116 61 Stockholm