Holmens Marknad AB

Holmens Marknad AB

www.holmensmarknad.com
3.6

I vår mysiga second handbutik hittar du det mesta man kan tänka sig! Vi säljer begagnade varor av högsta kvalitet. Holmens Marknad utför värderingar och hjälper till att tömma, röja och städa hela dödsbon. Kontakta oss gärna för mer information!

5 omdömen om Holmens Marknad AB

Alan J
Skrev om Holmens Marknad AB

Göteborgs största och bästa second hand. Rymligt, bra parkering, trevlig personal och ett riktigt tomteland innan jul. Och så ger man konserter.

Andreas Valter F
Skrev om Holmens Marknad AB

Väldigt nöjd med Holmens marknads arbete med tömning och flyttstäd. Bra pris och service. Mycket fint städat.

Sofia
Skrev om Holmens Marknad AB

Det värsta vi upplevt. Efter överenskommelse om städ och tömning inför visning och försäljning av vår släktings dödsbo lovades att vi kunde lämna det i deras händer. Vi uppmärksammade vid flera tillfällen att ingen av punkterna fungerat alls enligt avtal. I slutändan, efter många påtryckningar agerade VI arbetsledare åt städarna timmarna innan nyckeln skulle överlämnas till den nya ägaren men fick ändå slutföra det sista själva. Fakturan är en historia för sig.

Mm R
Skrev om Holmens Marknad AB

Trots att detta är ett vinstdrivande företag (till skillnad från t ex Myrorna) har Holmens en bra prisnivå. Mycket stor sortering av möbler, glas o porslin mm. Inte bra om du letar kläder, dock. Plus för att det alltid är välorganiserat och rent!

Andreas K
Skrev om Holmens Marknad AB

Väldigt stor second hand-affär med allt man kan tänkas behöva i möbelväg. Det mesta är i fint skick. Avdelning för husgeråd finns också, där det mesta är väldigt billigt. Lite böcker, skivor, pianon, orglar brukar också finnas. Har hemkörning.