Alla kategorier Begagnade bilar Kronoberg Växjö Holmgrens Bil i Småland AB

Holmgrens Bil i Småland AB

Solängsvägen 2, 352 50 Växjö — Visa karta

Holmgrens Bil AB - Bilar, Begagnade bilar, Transportbilar, Däckcenter, Hyrbilar, Bilservice. Anläggningar - Alvesta, Gislaved, Jönköping, Nässjö, Vetlanda, Vimmerby, Värnamo, Västervik, Växjö. Nybilsmärken - Cadillac, Chevrolet, Corvette, Hyund

Läs vad 2 kunder tycker om Holmgrens Bil i Småland AB

• LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om Holmgrens Bil i Småland AB
    Har inga goda erfarenheter från Holmgren´s bil, företaget som verkar mycket omständliga att ha att göra med. Stora skillnader i kvalité på säljarna gör bilköpet till rena rama lotteriet. Vänner till mig har blivit riktigt dåligt bemötta, blivit arga och gått därifrån. Verkar dock ha vettiga priser på sina bilar. Sammanfattningsvis så om du har tålamod om du får fel säljare, är oddsen i varje fall att priset på bilen är rätt...
  • Peter H
    Peter H skrev om Holmgrens Bil i Småland AB
    Mycket trevligt bemötande av vissa säljare, kanske inte i världsklass på vissa andra. Valde dock att köpa min bil på annan ort eftersom inbytespriserna inte direkt var jättebra på Holmgrens. Återstår att se hur bemötandet blir vid ev garantirep / service.

Solängsvägen 2, 352 50 Växjö