Alla kategorier Övrigt Norrbotten Luleå Luleå Holms Konditori

Ringgatan 61, 974 34 Luleå — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Holms Konditori

• Bosse S
    Bosse S skrev om Holms Konditori
    Jag måste ta till det högsta betyget! Deras semlor är supergoda, allt annat bakverk likaså. Trevlig personal. En klassiker i Luleå.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Holms Konditori
    Trevlig personal, gott fika, bra kaffe... Lite ont om sittplatser dock..
  • KaRl Ö
    KaRl Ö skrev om Holms Konditori
    Ligger mitt i en gatukorsning där bilar spyr ut avgaser. Nej inte lever det upp till mina förväntningar. Kvinnan som jobbade där var faktiskt så kort i tonen då man ville höra sig för.
    En dålig dag!!! Ej positiv upplevelse.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Holms Konditori
    Absolut bästa och trevligaste personalen i luleå när man stannar på morgon fikat...otroligt bra fika bröd.riktigt bra och lugn stämning fint och mysigt fik.
    Det är absolut det mest prisvärda fiket i stan. Sammanfattningsvis kan jag bara säga att den som har några som helst invändningar mot holms konditori har nog gått i sömnen när den varit där eller är inte riktigt klok.
  • E
    E skrev om Holms Konditori
    Andra gången i rad matbrödet inte varit färskt trots fullt pris. Finns så många bättre prisvärda konditorier i Luleå med trevligare personal.

Helt ändrat åsikt. De är ju riktigt trevliga den personal som jobbade nu. Fast semlor och matbröd gick på nästan 70 kr och det kanske var lite mycket. /2 semlor och en matbröd/ Men vill ändå höja betyget till en stark TREA!

Ringgatan 61, 974 34 Luleå