HomeMaid i Malmö

HomeMaid i Malmö

4.3

Välkommen till HomeMaid i Malmö! HomeMaid i Malmö erbjuder säker och trygg städning både för kontor och hem. Vi är din personliga städfirma i Malmö med omnejd. Vi hjälper dig som bor i Vellinge, Svedala, Hörby, Höör, Malmö och Ystad med allt inom städning. Tjänster: Flyttstädning, visningsstädning, djuprengöring, storstädning,...

83 omdömen om HomeMaid i Malmö

Ronald D
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vår tid hos HomeMaids blev en lyckads affär. Överlag var vi nöjda.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Stefan P
Skrev om HomeMaid i Malmö

De utför en mycket bra service och är lyhörda om jag vill göra några justeringar i uppdraget

Britt B
Skrev om HomeMaid i Malmö

Städningen fungerar utmärkt med Gabriella.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Martin N
Skrev om HomeMaid i Malmö

Missar sällan något i städningen. Flexibla med tider och liknande

Maj-Britt K
Skrev om HomeMaid i Malmö

Mycket nöjd med städarna Katarzyna och Shilian som städar till oss en gång i månaden och Shilian och hans bror är väldigt duktiga att sköta om vår trädgård ett par gånger på sommaren. Kundtjänst kontaktar mig om det någon enstaka gång blir ändringar ang. städningen.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Erik W
Skrev om HomeMaid i Malmö

Flexibelt, trevligt bemötande och bra städning, vad mer kan begära?

Paul J
Skrev om HomeMaid i Malmö

Samma personal ger kontinuitet i städningen och ett gott/rent resultat. Bra bemötande av den administrativa personalen..

Anette H
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vår städare är trevlig och gör ett fantastiskt jobb.

Mats L
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vi har månadsstädning och det fungerar generellt mycket bra. HomeMaid låter oss veta om det är ändringar i tid eller städare. Lite oroligt när de är en ny städare då vi bägge jobbar och inte kan ta emot och stötta en ny person.

Cecilia L
Skrev om HomeMaid i Malmö

Information och erbjudanden fungerar bra. Inga vad det gäller planeringen av städningen

Tommy C
Skrev om HomeMaid i Malmö

Positivt bemötande av anlitad person

Maud H
Skrev om HomeMaid i Malmö

Städningen är för det mesta mycket bra. Har städning två personer var fjärde vecka 1,5 timme. Samma person nr 1 varje gång, men inte nöjd med att person nr 2 är olika nästan varje gång. Bad kontoret att alltid få den person nr 2 som kommit två sista gångerna. Kontoret skulle kolla och återkomma i måndags, idag onsdag och fortfarande ingen återkoppling vilket jag förstås inte är nöjd med.

Margareta J
Skrev om HomeMaid i Malmö

Är mycket nöjd med HomeMaid, skulle givetvis rekommendera andra att kontakta HM för någon tjänst.

Michael J
Skrev om HomeMaid i Malmö

De flesta gånger fungerar det utmärkt. Vår största issue är att de inte kan ta med sig egen dammsugare då vi enbart har en robot.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej, Tack för din fina återkoppling!

Erica J
Skrev om HomeMaid i Malmö

Professionella och effektiva. Rekommenderas varmt!

Svar från HomeMaid i Malmö

hejsan, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen.

Karin L
Skrev om HomeMaid i Malmö

Tog sönder vår fläkt. Glömde putsa våra fönster som fick bokas in på nytt dagen efter vilket medförde massor med meck för oss. Generellt dåligt städat och motsvarade varken pris eller förväntningar. Vi fick städa extra direkt efter. Jättedålig återkoppling efteråt när vi ville ha kontakt gällande fläkten som gick sönder. Tog tre veckor innan vi ens fick svar. Kommer inte anlita igen.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Karin, beklagar så hemskt mycket att ni inte blev nöjda med oss. Hoppas att vi kan ge er en ny chans framöver och får önska en fin sommar!

Olga J
Skrev om HomeMaid i Malmö

En fantastisk service från första samtalet till utfört arbete! Dom räddade min dag, verkligen. Jag har fått hjälp med städning och fönsterputs inom kort tid och ett otroligt bra resultat! Jag vill gärna tillägga att såväl personalen i telefonen som på platsen varit väldigt trevliga, professionella och tillmötesgående.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Olga, stort tack för din återkoppling. För oss är målet att erbjuda våra kunder proffsig städning - och hos er har vi lyckats.

Sofie L
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vi bokade en storstädning inför fotografering (och visning) av vår lägenhet, som skulle ske morgonen efter städningen. Vi kom hem och fick i panik börja städa eftersom det dels var slarvigt städat och sen många missar som vi upptäckte efterhand som vi började städa själva. Inte en enda lampa var dammad. Fläckar på golvet. Handavtryck på tv från barn fanns kvar och listan kan fortsätta. Det enda vi var nöjda med var fönsterputsningen. ”Städningen” skapade mer stress än vad det hjälpte. Vi fick tips om företaget från...

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej, vad tråkigt att höra! Beklagar att det inte nådde upp till era förväntningar och hoppas att vi kan ge er en ny chans framöver. Tack för er återkoppling

Jonas Kjell-Ola M
Skrev om HomeMaid i Malmö

Levererade vad de skulle. Så Mycket nöjd!

Svar från HomeMaid i Malmö

Hejsan, tack snälla för er fina återkoppling!

Astrid C
Skrev om HomeMaid i Malmö

Allt positivt från start till mål! Vänligt och proffesionellt bemötande både via telefon och mejl med den administrativa personalen. Likaså av de tre som flyttstädade vårt hem. Både städningen och fönsterputsningen var till stor belåtenhet. Kan varmt rekommendera HomeMaids fina service!

Rebecka  S
Skrev om HomeMaid i Malmö

Fönsterputsning finfint, städning under all kritik. Kakel ej städat, dusch ej städat. Golven såg ej torkade ut i lägenheten. Lister ej städade osv....efter klagomål kom de tillbaka och städade i två timmar till... fortfarande dock inte helt nöjd. Listerna är inte städade. Väljer annan firma nästa gång. Har man beställt en städning ska det var städat punkt slut.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hejsan, Tack för din återkoppling, synd du inte var nöjd med oss!

Tamara D
Skrev om HomeMaid i Malmö

Hade höga förväntningar av städ och HomeMaid har besvarat dem. Toppen service och kundtjänst som besvarar alla krav.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hejsan, stort tack för din återkoppling! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Marianna A
Skrev om HomeMaid i Malmö

I don’t speak Swedish so I can’t answer any of the questions

Svar från HomeMaid i Malmö

Okey I understand, thank you!

Catarina F
Skrev om HomeMaid i Malmö

Trevlig tillmötesgående sa samma person

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Catarina, tack för din feedback!!

Gunnel R
Skrev om HomeMaid i Malmö

Jag uppskattar den personliga kontakten och uppföljningen efter utfört arbete. Städningen utförs på ett proffsigt sätt, och städpersonalen kommer i tid. Jag känner mig trygg med HomeMaid.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej, stort tack för din återkoppling! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Iman A
Skrev om HomeMaid i Malmö

Mycket bra medarbetare , service och kommunikation

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej, tack snälla för din återkoppling!

Ulla S
Skrev om HomeMaid i Malmö

Hej jag är mycket nöjd med hans städning.Mycket artig vänlig person,vill gärna ha honom igen

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Ulla! Så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag, vi blir mycket glada över er återkoppling!

Jane A

Bra bemött Ok var 14 dags städ

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Jane! Tack snälla för din återkoppling!

Arta N
Skrev om HomeMaid i Malmö

Bra bemötande och flexibla! Fin och trevlig städerska!

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Arta! Tack snälla för din fina återkoppling!

Charlotte W

Gott bemötande Väl utfört Noggranna Punktlighet Duktiga

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Charlotte! Stort tack för din återkoppling, att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Gunilla F
Skrev om HomeMaid i Malmö

Jag har en mycket vänlig och rar kvinna som städar åt mig.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Gunilla! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen!

Jimmi N
Skrev om HomeMaid i Malmö

Strålande och bra städat, jättebra kommunikation med både kontor och städpersonal!

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Jimmi! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Rebecca P
Skrev om HomeMaid i Malmö

Jag var nöjd med det stora hela. Men ibland så var städerskan lite omständig, hon orkade inte åka in till Malmö och hämta våra nycklar så hon ville att vi skulle va hemma när hon kom och öppna. En annan gång så parkerade städerskan jätte konstigt , tyvärr hade vi precis anlagt en ny gräsmatta och städerskan ställde sin bil på den nya mattan, vilket ledde till att vi fick hjulspår i den nya mattan. Småsaker igentligen men ganska tråkigt ändå

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Rebecca! Tack för er återkoppling, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Malmö. Hoppas vi kan ge er en ny chans med förbättring!

Henrik P
Skrev om HomeMaid i Malmö

Natalia och Stellian är två fantastiska anställda på Homemaid. Alltid lika nöjd med städningen när de varit hos oss. /Therese

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Henrik och Therese! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att era serviceassistenter får ta del av denna hälsningen!

Rune P
Skrev om HomeMaid i Malmö

Bra,enligt förväntningen,städ av huset.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Rune! Tack snälla för din fina återkoppling!

Louise H
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vi har haft många olika städare och det försämrar kvaliteten på städningen. När vår ordinarie städerska kommer blir städningen bättre.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Louise! Tack för feedbacken, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Malmö. Hoppas det blir en förbättring nästa gång vi kommer till er!

Linda E
Skrev om HomeMaid i Malmö

Alltid ett gott och professionellt bemötande. Bra på att informera vid förändringar och utförandet på tjänsten möter alltid mina förväntningar med råge!

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Linda! Stort tack för din återkoppling, vi ser fram emot att hjälpa er snart igen, trevlig helg!

Cecilia S
Skrev om HomeMaid i Malmö

Alltid lätt att kontakta, ofta enkelt att ändra datum, städar bra

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Cecilia! Vi blir mycket glada över er återkoppling och vi är så glada över att ni är nöjda med våra tjänster!

Julia I
Skrev om HomeMaid i Malmö

Väldigt nöjda! Bra bemötande från alla vi pratat med, och alla som varit hemma hos oss. Fönsterputsen blev kanske lite slarvig, men annars väldigt nöjd med allt städ! Gått smidigt att byta tid när vi fått förhinder. Dom svarar snabbt på mejl.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Julia! Tack snälla för din fina återkoppling, trevlig helg!

Kerstin E
Skrev om HomeMaid i Malmö

Fick städat i tisdags och jag är mycket nöjdi

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Kerstin! Stort tack för din fina återkoppling!

Hannes R
Skrev om HomeMaid i Malmö

Jag har de som hemstädning varannan vecka. De känns som ett kompetent företag som värnar om sina kunder och försöker leverera en så bra tjänst som möjligt.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Hannes! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Anna D
Skrev om HomeMaid i Malmö

Bra bemötande Välkomnar alla knasiga frågor man kan ha och snabb respons Öppna för mina önskemål

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Anna! Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Jenna S
Skrev om HomeMaid i Malmö

Alltid nöjda efter städningen och är der något speciellt vi vill få städat eller så så ordnar städerskan med det.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Jenna! Stort tack för din återkoppling, att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Per J
Skrev om HomeMaid i Malmö

Vi är jättenöjda med servicen. Nicolai gör ett jättebra jobb!

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Per! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen!

Inger S
Skrev om HomeMaid i Malmö

Kontakten med kundtjänst rörig. Kontakten med service assisten korrekt och bra, Första kontakt med efterföljande hembesök saklig och klar. Olika personal ger olika besked. Efter en hel del krångel fungerar det bra enl det nya avtalet.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Inger! Tack snälla för din återkoppling, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Malmö!

Jonna Z
Skrev om HomeMaid i Malmö

Varit mycket sjuka så vet inte riktigt än

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Jonna! Tack för din återkoppling, tråkigt att det varit så många sjuka! Hoppas vi kan ge er en ny chans med förbättring!

Gunnel M
Skrev om HomeMaid i Malmö

På det hela taget mycket nöjd, tack.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Gunnel! Stort tack för din fina återkoppling, önskar er en trevlig helg!

Emma A

Bra städ! Bristfällig administration

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Emma! Tack för återkopplingen, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Malmö!

Birgitta N
Skrev om HomeMaid i Malmö

Det fungerar alldeles utmärkt, då samma personer kommer varje gång. Eftersom huset är stort, krävs visning om hur allt fungerar med tex. centraldammsugare på varje våning. mm, Därav fungerar det bäst med samma personer.

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Birgitta! Vi är så glada över att ni är nöjda med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Monika M
Skrev om HomeMaid i Malmö

Min gamla pappa är nöjd. Bra med svensk städerska

Svar från HomeMaid i Malmö

Hej Monika! Stort tack för din återkoppling, va roligt att ni är nöjda!