Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sundbyberg Homemaid Stockholm

Homemaid Stockholm

Landsvägen 37, 172 63 Sundbyberg — Visa karta

HomeMaid erbjuder säker och trygg städning både kontor och hem. Vi ordnar med omsorg och erbjuder olika hushållsnära tjänster.

Läs vad 3 kunder tycker om Homemaid Stockholm

• Isabelle S
    Isabelle S skrev om Homemaid Stockholm
    Jag anlitade Homemaid för flyttstädning och resultatet var under all kritik. Ränder på fönster, fläckar kvar på golvet, smutsigt svart golv och dessutom hade de sönder en rullgardin och en duschslang utan att meddela oss. När vi ber om kompensation då jag anser att de inte hållt sin del av avtalet så möts jag av byråkratiska svar om regler och ett formulär på flera sidor för att anmäla skada trots att jag har flertalet bilder som visar bristen i städningen samt skadorna de orsakat. Jag skulle inte rekommendera detta företag för. Läs mer
  • carina c
    carina c skrev om Homemaid Stockholm
    Jag använde mig av Homemaid för flyttstäd och kan varmt rekommendera dem. Snabb och bra kommunikation med Theodoros Marcou. Bra flexibilitet då jag behövde städning från 12.00 eftersom flyttlasset gick på förmiddagen. Tog även in flera offerter och de låg bra till prismässigt. Läs mer
    Björn H gillar detta
  • Johan Anders H
    Johan Anders H skrev om Homemaid Stockholm
    Riktigt bra hemstädning. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera det till andra. Läs mer
    Björn H gillar detta

Bästa lokalvårdarna i Sundbyberg: