Homemaid Stockholm

Landsvägen 37, 172 63 Sundbyberg — Visa karta

2.8 i betyg av av 5 omdömen

HomeMaid erbjuder säker och trygg städning både kontor och hem. Vi ordnar med omsorg och erbjuder olika hushållsnära tjänster.

Läs vad 5 kunder tycker om Homemaid Stockholm

• 2019-05-04

Peraya L skrev om Homemaid Stockholm
    Vi behövde hjälp med storstädning efter ommöblering i huset och anlitade Homemaid för detta. De lämnade ifrån sig fläckar och hade missat att städa på ett antal ställe. Vi kunde helt enkelt göra bättre själva. Vi blev så missnöjda. Vår vattenlåst försvann och avloppet luktar mer illa nu än tidigare. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 668 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2018-11-04

Carin L skrev om Homemaid Stockholm
    En extremt dålig flyttstädning som resulterade i att vi fick förstörd bänkskiva samt även trasiga delar på badkaret/avloppet som gjorde det obrukbart. Detta var ingenting de meddelade att de råkat göra, utan saker vi upptäckte efter att de gått. De lämnade dessutom lägenheten olåst. Själva städningen i sig var urusel och vi fick göra om allt själva. Efteråt fick vi spendera veckor med att driva igenom att vi skulle ha tillbaka pengar för den så kallade städningen och de utlägg vi blev tvungna att göra. Efter otaliga samtal med diverse olika områdes- och regionschefer på företaget betalades aldrig den utlovade ersättningssumman ut. Rekommenderar absolut inte detta företag. Läs mer
  • Isabelle S

2018-10-03

Isabelle S skrev om Homemaid Stockholm
    Jag anlitade Homemaid för flyttstädning och resultatet var under all kritik. Ränder på fönster, fläckar kvar på golvet, smutsigt svart golv och dessutom hade de sönder en rullgardin och en duschslang utan att meddela oss. När vi ber om kompensation då jag anser att de inte hållt sin del av avtalet så möts jag av byråkratiska svar om regler och ett formulär på flera sidor för att anmäla skada trots att jag har flertalet bilder som visar bristen i städningen samt skadorna de orsakat. Jag skulle inte rekommendera detta företag för. Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1305 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2017-05-02

carina c skrev om Homemaid Stockholm
    Jag använde mig av Homemaid för flyttstäd och kan varmt rekommendera dem. Snabb och bra kommunikation med Theodoros Marcou. Bra flexibilitet då jag behövde städning från 12.00 eftersom flyttlasset gick på förmiddagen. Tog även in flera offerter och de låg bra till prismässigt. Läs mer
    Björn H gillar detta
  • 2010-01-19

Johan Anders H skrev om Homemaid Stockholm
    Riktigt bra hemstädning. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera det till andra. Läs mer
    Björn H gillar detta
    Alinix Städ & Service
    4.4 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Bra utfört jobb. Klart på tid."
    Stig Börje S

Bästa lokalvårdarna i Sundbyberg:

Maria B Maria B tycker:
“Grymt resultat av städningen a...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte