Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Nacka Honkonen Bygg
Rekommenderat företag 2016 - Honkonen Bygg

Honkonen Bygg

Stenhuggarvägen 4 J, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Att bygga – stort eller smått – ställer höga krav på samarbete mellan olika aktörer. Och där gäller verkligen den gamla klyschan: för en bra helhet måste varje delkomponent hålla hög kvalitet.

Läs vad 21 kunder tycker om Honkonen Bygg

• Fabian B
    Fabian B skrev om Honkonen Bygg
    Bra och proffsigt bemötande. Pålitliga och yrkeskunniga. Hjälpt oss med både byggnation, rivning, målning, markarbeten mm De har många duktiga hantverkare i sitt nätverk.
  • Karin B
    Karin B skrev om Honkonen Bygg
    Kai Honkonen byggde ut vårt hus 2010-2011 och vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera hans tjänster. Kai är lugn, noggrann, kunnig och har ett bra kundbemötande. Vi kände oss alltid trygga med Kai som projektledare och kunde diskutera problem och hitta lösningar på ett tillfredsställande sätt under resans gång.
  • Linda V
    Linda V skrev om Honkonen Bygg
    Vi har fått hjälp med en utbyggnad och flera ombyggnationer inomhus bl a installering av ett nytt kök. Honkonen Bygg är mycket pålitliga, kunniga och punktliga. Vi är mycket nöjda.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Honkonen Bygg
    Professionell på alla sätt. Flexibel och anpassar sig efter de behov vi har.
    Honkonen totalrenoverade vår källare med badrum. Bytte samtidigt stammarna och byggde bastu.
  • Göran H
    Göran H skrev om Honkonen Bygg
    Total renovering av 30-tals hus. Engagerad, bra idéer, kunnig, pålitlig, höll avtalade tider och pris.
  • Mathias K
    Mathias K skrev om Honkonen Bygg
    Perfekt bemötande, svarar alltid i telefon fastän firman kan vara pressad av andra jobb. Har förklarat det som ska utföras och fått hjälp med olika ideer. Tjänsterna har levt upp till förväntningarna. Upplevelsen har alltigenom varit positiv. / Mathias Lillängsvägen.
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Honkonen Bygg
    Professionella och lyhörda och noggranna, dessutom trevligt bemötande. Vi var mycket nöjda.
  • Jon B
    Jon B skrev om Honkonen Bygg
    Utmärkt bemötande och hög servicenivå.
    Uppdrag (ombyggnad, måleri, dörrmontage) utfört snabbt, enligt uppdragsbeskrivning och kostnadsbudget och helt utan anmärkning.
  • Patric S
    Patric S skrev om Honkonen Bygg
    Fick hjälp med att helrenovera badrummet. Mycket hjälpsamt och professionellt utfört. Dessutom snabbt jobbat. Jag kommer att rekommendera andra att använda Honkonen.
  • Per B
    Per B skrev om Honkonen Bygg
    I tid enligt ö.k. Bra kvalitet och trevliga personer.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Honkonen Bygg
    Väldigt nöjd med utförandet samt bemötande!
    Proffsigt bemötande.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Honkonen Bygg
    Mycket bra bemötande, korrekta kostnadsberäkningar och professionellt utfört arbete av hög standard. Har anlitat Honkonen Bygg ett flertal tillfällen och rekommenderar starkt denna byggfirma.
  • Bengt I
    Bengt I skrev om Honkonen Bygg
    Vi anlitade Honkonen bygg för en ombyggnad av ett garage till ett sovrum. Vi är mycket nöjda med hur de utförde sitt arbete. De höll tiden och budgeten.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Honkonen Bygg
    ombyggnad av kontorslokaler.

säker, trygg och pålitlig.
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Honkonen Bygg
    Vi anlitade Honkonen Bygg för en större tillbyggnad på vårt hus. Bemötandet var genomgående professionellt och vi är jättenöjda med resultatet. Kostnaden motsvarade det som uppgivit i offerten.
  • Åsa L
    Pålitlig
    Kostruktiv
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Honkonen Bygg
    Väldigt bra bemötande från engagerad och kunnig personal. De gjorde ett gediget och fackmässigt jobb på avtalad tid. Arbetena gällde terass, bastu, platsbyggd säng med garderob mm. Jag känner stort förtroende för Honkonen bygg och anlitar dem gärna igen.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Honkonen Bygg
    Vi har byggt en bastu med ett relaxrum intill som en fristående byggnad i en sluttning. Vi har varit mycket nöjda i kontakterna med företaget och är mycket nöjda med resultatet. De har kommunicerat underhand vad som ska ske härnäst och när i tid vi måste ha bestämt oss för vilken utformning, vilka material och färger som vi vill ha, för att de ska kunna jobba vidare. De har också kommit med förslag på egna förbättringar, tips och lösningar som har varit bra. De har dessutom ett mycket trevligt bemötande! Vi har bara goda erfarenheter av företaget och kan rekommendera företaget väl!
    2016-07-06 Honkonen Bygg svarar Margareta L
    Oj oj oj, vilken "recension". Stort tack, Margareta. Smeden ska förresten ha varit hos er och fixat det sista, du kan väl hojta till om det är klart eller inte. Bästa sommarhälsningar Kai
  • Carina H
    Carina H skrev om Honkonen Bygg
    Har fått mycket bra och professionell hjälp med att renovera min bostadsrättslägenhet. Kände mig trygg i hela uppdraget och fick god hjälp, även sådant jag inte ens kommit på att jag behövde fråga om. Min upplevelse är att Honkonen Bygg är noga med både kalkyler och tidplaner. Jag är mycket nöjd!
  • Eva B
    Eva B skrev om Honkonen Bygg
    Vänligt och kunnigt bemötande. Håller avtalade tider och överenskommelser.
    Jag fick hjälp med arbetsledning och med hantverkare vid mitt hus - samt garage bygge. Noggranna och ordentliga samt humana (marknadsmässiga) priser på arbetet.
    Seriöst företag som jag kan rekommendera för hus byggnation eller renoveringar.
  • Lars B
    Lars B skrev om Honkonen Bygg
    Genomförde en mindre lägenhetsrenovering med Honkonen Bygg. De är noggranna och hantverksmässiga byggare som var smidiga att ha att göra med genom hela byggprocessen. Rekommenderas!

Stenhuggarvägen 4 J, 132 38 Saltsjö-boo